eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prószków › Dostawa energii elektrycznej w okresie 01.01.2022 - 31.12.2023



Ogłoszenie z dnia 2021-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej w okresie 01.01.2022 – 31.12.2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Gminny PROKADO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53091950800000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 23

1.5.2.) Miejscowość: Prószków

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-060

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 77 46 48 943

1.5.8.) Numer faksu: 48 77 46 48 943

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prokado.proszkow@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokado.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

1) https://miniportal.uzp.gov.pl/, 2) www.bip.prokado.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zbiorowe zaopatrzenie w wodę ludności

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej w okresie 01.01.2022 – 31.12.2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9ffb3df-16c3-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00182211/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa energii elektrycznej w okresie 01.01.2022 – 31.12.2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182407/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2023 r. do punktów poboru energii elektrycznej należących do Zamawiającego i wymienionych w załączniku nr 3 do SWZ - Charakterystyka elektroenergetyczna punktów odbioru.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Łączna ilość punktów poboru energii elektrycznej 8. (załącznik nr 3 do SWZ – (Charakterystyka elektroenergetyczna punktów odbioru)
Łączne szacowane zapotrzebowanie na energię elektryczną dla wszystkich punktów objętych zamówieniem wynosi ok. 1 500 000,00 kWh.
Szacunkowe zużycie energii ma charakter jedynie orientacyjny i nie stanowi zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianej energii elektrycznej. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 Charakterystyka elektroenergetyczna punktów poboru do SWZ.
Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2021r.,poz.716 z późń.zmianami) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną. Parametry jakościowe energii elektrycznej w części dystrybucyjnej reguluje Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego.

Energia elektryczna powinna być dostarczana nieprzerwanie oraz powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami Prawa Energetycznego oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i normami europejskimi i normami polskimi. .
Dostawa i sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) - TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Opolu, ul. Waryńskiego 1, z którym Zamawiający posiada podpisaną umowę o świadczenie usług dystrybucyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający omyłkowo podał datę otwarcia ofert jako 29.09.2021 r., godz. 10:15
w „miniportalu”, która w ogłoszeniu i SWZ została określona na 30.09.2021 r.

Zamawiający udostępnił nieprecyzyjnie opisany wzór załącznika nr 1a do SWZ – formularz oferty, co spowodowało rozbieżne interpretacje Wykonawców w jego wypełnieniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 922131,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1014381,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego – art. 255 pkt 6 (Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.)
Zamawiający omyłkowo podał datę otwarcia ofert jako 29.09.2021 r., godz. 10:15 w „miniportalu”, która w ogłoszeniu i SWZ została określona na 30.09.2021 r.

Zamawiający udostępnił nieprecyzyjnie opisany wzór załącznika nr 1a do SWZ – formularz oferty, co spowodowało rozbieżne interpretacje Wykonawców w jego wypełnieniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.