eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lisięcice › ZAKUP PALIW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW W 2023/2024r. - znak sprawy 5/2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP PALIW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW W 2023/2024r. - znak sprawy 5/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Klisino 100

1.5.2.) Miejscowość: Lisięcice

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-118

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774857593

1.5.8.) Numer faksu: 774857593

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps.przetarg@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-klisino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Dom Pomocy Społęcznej w Klisinie - jednostka budżetowa Powaitu Głubczyckiego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP PALIW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW W 2023/2024r. - znak sprawy 5/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c392818b-cebe-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198786

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023165/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 ZAKUP PALIW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW W 2023/2024r. - znak sprawy 5/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156851

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 115430,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP PALIW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW W 2023/2024r. - znak sprawy 5/2023

Wspólny Słownik Zamówień: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa, 09134100-8 - Olej napędowy
Przewidywane zapotrzebowanie roczne:
OLEJ NAPĘDOWY ON - ok. 14 000,00 l/rok
BENZYNA BEZOŁOWIOWA Pb 95 - ok. 7000,00 l/rok

1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań Zamawiającego.
2. Podana szacunkowa ilość zapotrzebowania na produkty w SWZ oraz w formularzu ofertowym nie jest ilością stałą, może być zwiększana lub zmniejszana według potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający może jednostronnie zwiększyć wielkość przedmiotu zamówienia maksymalnie o 9,99 % wartości ceny ofertowej Wykonawcy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zmawiającego jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z tego uprawnienia przed przekroczeniem wartości umowy określonej w § 4 ust. 1 umowy.
3. Zamawiający określa minimalną wielkość przedmiotu zamówienia jaka zostanie zrealizowana na poziomie 30% ogólnej wartości oferty netto Wykonawcy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zmawiającego jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze.
Tankowanie odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego na stacji paliwowej Wykonawcy, zlokalizowanej na terenie miasta Głubczyce lub położonej w odległości nie większej niż 1 km od miejscowości Głubczyce, czynnej co najmniej 6 dni w tygodniu.
Bezgotówkowy zakup paliw odbywał się będzie poprzez:
- bezpośrednie tankowanie paliw do zbiorników pojazdów samochodowych należących do Domu Pomocy Społecznej w Klisinie i zakładów podległych: Branice, Radynia, Boboluszki, Dzbańce, Bliszczyce, Głubczyce i Kietrz na stacji paliw Wykonawcy,
- bezpośrednie tankowanie paliw do kanistra (paliwo z przeznaczeniem dla kosiarek spalinowych i agregatów prądotwórczych w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie i zakładów podległych: Branice, Radynia, Boboluszki, Dzbańce, Bliszczyce, Głubczyce i Kietrz) na stacji paliw Wykonawcy.
Osobą upoważnioną po stronie Zamawiającego do pobrania paliw:
- benzyny bezołowiowej PB 95,
-oleju napędowego ON
będzie kierowca pojazdu służbowego Domu Pomocy Społecznej w Klisinie posiadający aktualną imienną kartę drogową wystawioną przez DPS w Klisinie.
Wykonawca otrzyma od Zamawiającego :
- wykaz pojazdów, do których będą zakupywane paliwa oraz wykaz filii dla których będzie zakupywane paliwo do kosiarek spalinowych i agregatów prądotwórczych,
Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów, kosiarek spalinowych i agregatów prądotwórczych odbywał się będzie na podstawie rejestrowanych transakcji zakupu dokonywanych w danym dniu na stacji paliw.
Wykonawca zobowiązany będzie do rejestrowania dokonanych transakcji sprzedaży na karcie wykazu lub ewidencji, która będzie zawierać dane:
- data tankowania
- miejsce tankowania,
- ilość popranego paliwa dla poszczególnych pojazdów, kosiarek spalinowych, agregatów prądotwórczych,
- numer rejestracyjny pojazdu oraz nazwa filii do których pobrano paliwo,
- nazwa filii DPS w Klisinie dla której zakupiono paliwo do kosiarki spalinowej lub paliwo do agregatu prądotwórczego,
- czytelny podpis kierowcy DPS w Klisinie, który pobrał paliwo
Każda transakcja zakupu musi być potwierdzona podpisem stron: upoważnionego kierowcy z aktualną kartą drogową wystawioną przez Dom Pomocy Społecznej w Klisinie i pracownika obsługi stacji paliw. "Karta wykaz lub ewidencji" z dokonanych transakcji będzie podstawą do wystawienia faktury.
Stacje paliw Wykonawcy muszą spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw zgodnie z obwieszczeniem Ministra Gospodarki z dnia 14 sierpnia 2014r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2014r., poz. 1853).
Zakup paliw będzie się odbywał w litrach rzeczywistych. Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dn. 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r. poz. 1680) oraz odpowiadać Polskim Normom: Pb 95 - (PN-EN 228); ON- (PN-EN 590:).
Wykonawca przedstawi na stacji paliw dokumenty i świadectwa jakościowe paliw na każde żądanie Zamawiającego.
Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca gwarantuje dobrą jakość paliw.
Rozliczenie za dokonane transakcje będzie się odbywać do 2 razy w miesiącu, wobec czego Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wykazów pobranych produktów paliw płynnych: benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju napędowego ON.
Wykazy muszą być sporządzane na bieżąco, w momencie tankowania poszczególnego paliwa oraz obowiązkowo muszą być podpisane przez upoważnioną osobę Zamawiającego, a także pracownika obsługującego stację paliw. Powyższe "Wykazy" Wykonawca obowiązkowo załącza do faktury. Zamawiający dopuszcza w ciągu jednego miesiąca do 2 wykazów (fakturowanie co 15 dni , termin płatności 30 dni)
W przypadku użycia przez Zamawiającego w niniejszej SWZ sformułowań wskazujących na producenta, znaki towarowe, patenty, pochodzenie itp., należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny".

Zamawiający nie akceptuje transakcji bezgotówkowych realizowanych za pomocą kart paliwowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140490,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140490,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140490,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GALON PALIWA Karol Galara

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7481073185

7.3.3) Ulica: Wrocławska

7.3.4) Miejscowość: 48-100 Głubczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 48-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140490,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.