eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinZakup sprzętu komputerowego i oprogramowania do Zespołu Szkół nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Koszalinie w ramach projektów Koszalińska Szkoła Ćwiczeń" oraz "Czas na KWALIFIKACJE"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania do Zespołu Szkół nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Koszalinie w ramach projektów Koszalińska Szkoła Ćwiczeń" oraz „Czas na KWALIFIKACJE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-007

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 348 86 54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.ratuszna@um.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania do Zespołu Szkół nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Koszalinie w ramach projektów Koszalińska Szkoła Ćwiczeń" oraz „Czas na KWALIFIKACJE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b4c0766-06fd-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198733

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie nr 1 realizowane w ramach projektu pn. „Koszalińska Szkoła Ćwiczeń” współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO Wiedza Edukacja Rozwój. Zadanie nr 2 realizowane w ramach projektu pn. „Czas na KWALIFIKACJE” współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162592/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP-7.271.1.14.2021.JR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 544354,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego do Zespołu Szkół nr 1 w Koszalinie w ramach projektu „Koszalińska Szkoła Ćwiczeń”, tj. monitor interaktywny (6 szt.), stojak do monitora interaktywnego (2 szt.), szafa mobilna na komputery przenośne (3 szt.), komputer przenośny (51 szt.), router WiFi (3 szt.), wizualizer (6 szt.), projektor multimedialny (8 szt.), uchwyt do projektora (1 szt.), pilot multimedialny (2 szt.), komputer stacjonarny (34 zestawy), monitor komputerowy 24 cale (34 szt.), serwer sieciowy (1 szt.), sieciowe laserowe urządzenie wielofunkcyjne (2 szt.), tablet 10 cali z systemem operacyjnym Android (35 szt.), tablet graficzny (1 szt.), głośniki (1 zestaw), szafa do ładowania tabletów (1 szt.), oprogramowanie Windows Server 2019 Standard lub równoważne (1 szt.), pakiet biurowy I - licencja na 52 stanowiska zezwalająca na używanie w szkole, pakiet biurowy II - licencja na 33 stanowiska zezwalająca na używanie w szkole. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38652100-1 - Projektory

39134000-0 - Meble komputerowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 437785,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego do Zespołu Szkół nr 1 w Koszalinie w ramach projektu „Czas na KWALIFIKACJE”, tj.: komputer stacjonarny (13 zestawów), monitor komputerowy 24 cale (13 szt.), komputer przenośny (16 szt.), pakiet biurowy - licencja na 29 stanowisk zezwalająca na używanie w szkole, sieciowe laserowe urządzenie wielofunkcyjne (3 szt.), projektor multimedialny (6 szt.), ekran projekcyjny (3 szt.), szafa mobilna na komputery przenośne (1 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38652100-1 - Projektory

39134000-0 - Meble komputerowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 106568,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 480640,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480640,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480640,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NGE Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832901503

7.3.3) Ulica: Kartuska 228A

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-125

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480640,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119050,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119050,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119050,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NGE Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832901503

7.3.3) Ulica: Kartuska 228A

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-125

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119050,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.