eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Roboty remontowe oraz usuwanie usterek i awarii ogólnobud. i inst. w gminnych bud. mieszkalnych oraz gminnych budynkach użytkowych w Jastrzębiu-Zdroju oraz na terenach wokół tych budynków -część 1 i 2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe oraz usuwanie usterek i awarii ogólnobud. i inst. w gminnych bud. mieszkalnych oraz gminnych budynkach użytkowych w Jastrzębiu-Zdroju oraz na terenach wokół tych budynków -część 1 i 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Nieruchomości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271204971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 55

1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-330

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324787001

1.5.8.) Numer faksu: 324762952

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@mznjastrzebie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty remontowe oraz usuwanie usterek i awarii ogólnobud. i inst. w gminnych bud. mieszkalnych oraz gminnych budynkach użytkowych w Jastrzębiu-Zdroju oraz na terenach wokół tych budynków -część 1 i 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95ff8242-cec6-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198699

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027579/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Roboty ogólnobudowlane w budynkach oraz na terenie wokół budynków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00157547

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DL.4221.1.2023.JTB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 382528,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Część 1: Roboty remontowe ogólnobudowlane, przyłączy i instalacji gazowych, wod.-kan., c.o., elektrycznych, deszczowych w gminnych budynkach mieszkalnych oraz w mieszkaniach gminnych usytuowanych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz na terenach wokół budynków mieszkalnych gminnych oraz roboty remontowe ogólnobudowlane, przyłączy i instalacji gazowych, wod.-kan., c.o., deszczowych w gminnych budynkach użytkowych
i na terenie wokół tych budynków.
1.1.1. Zestawienie budynków i obiektów gminnych użytkowych administrowanych przez MZN stanowi Załącznik nr 12A do SWZ. Zestawienie budynków gminnych mieszkalnych administrowanych przez MZN stanowi Załącznik nr 12B
do SWZ.
1.1.2. Zadanie polega na wykonywaniu remontów wg zakresu określonego w protokole przekazania frontu robót przez Inspektora Nadzoru.
1.1.3. Zakres i termin wykonania każdorazowo zostanie określony ogólnie w protokole przekazania robót i uzupełniany
w trakcie ich prowadzenia stosownie do potrzeb i w zakresie niezbędnym do wykonania zadania. Przed przystąpieniem do realizacji robót, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44220000-8 - Stolarka budowlana

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 305338,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2. Część 2: Usuwanie usterek ogólnobudowlanych, przyłączy i instalacji gazowych, wod.-kan., c.o., deszczowych
w gminnych budynkach mieszkalnych oraz w mieszkaniach gminnych usytuowanych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz na terenach wokół budynków mieszkalnych gminnych oraz usuwanie usterek ogólnobudowlanych, przyłączy i instalacji gazowych, wod.-kan., c.o., deszczowych w gminnych budynkach użytkowych i na terenie wokół tych budynków.
1.2.1. Zestawienie budynków i obiektów gminnych użytkowych administrowanych przez MZN stanowi Załącznik nr 12A do SWZ. Zestawienie budynków gminnych mieszkalnych administrowanych przez MZN stanowi Załącznik nr 12B
do SWZ.
1.2.2. Zadanie polega na usuwaniu usterek ogólnobudowlanych i instalacyjnych w zakresie wod.-kan., gaz, c.o. spowodowanych zdarzeniami losowymi lub dewastacjami. W ramach zadania należy zabezpieczyć przyczyny i skutki występowania awarii, zagrażających bezpieczeństwu zdrowia, życia, użytkowania i mienia.
1.2.3. Zakres i termin wykonania każdorazowo zostanie określony przez Inspektora Nadzoru telefonicznie
lub e-mailowo i uzupełniany w trakcie ich prowadzenia stosownie do potrzeb i w zakresie niezbędnym do wykonania zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44220000-8 - Stolarka budowlana

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 77190,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie będzie mógł zwiększyć tej kwoty do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410896,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410896,22 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie będzie mógł zwiększyć tej kwoty do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107659,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107659,57 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.