Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00088015/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
- 2023/BZP 00108113/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian murowanych metodą przepony poziomej w budynku gorzelni w zespole dworsko-parkowo-folwarcznym w Chorzenicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SULMIERZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Urzędowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Sulmierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-338
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@sulmierzyce.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sulmierzyce.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7184181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian murowanych metodą przepony poziomej w budynku gorzelni w zespole dworsko-parkowo-folwarcznym w Chorzenicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcb66916-a78e-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198640
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084355/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian murowanych metodą przepony poziomej w budynku gorzelni w zespole dworsko-parkowo-folwarcznym w Chorzenicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. Europa inwestuje w obszary wiejskie.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088015
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.28.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 197379,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na izolacji przeciwwilgociowej ścian murowanych metodą przepony poziomej w budynku gorzelni w zespole dworsko-parkowo-folwarcznym w Chorzenicach. Lokalizacja obiektu: działka nr ewid. 308 obręb 0003 Chorzenice, gmina Sulmierzyce.
2. Przedmiot zamówienia stanowi w szczególności:
1) określenie wilgotności murów przed wykonaniem prac poprzez pobranie próbek i analizę wyników po wykonaniu badań na wagosuszarce,
2) osuszenie ścian mokrych (jeśli będzie wymagane) lub osuszenie powietrza urządzeniami kondensacyjnymi,
3) wytyczenie linii nawierceń,
4) wykonanie nawierceń wiertłem o średnicy 20mm pod kątem ~30° bez przewiercania na wylot (zachować ok. 5-10cm od lica muru), otwory wykonywane naprzemiennie w dwóch rzędach, rozstaw wierceń w rzędzie co 20 cm; dodatkowe nawiercenie otworów w narożach,
5) oczyszczenie odwiertów z zalegających nawiercin,
6) wypełnienie otworów iniektem – kilkakrotne zalanie otworów, wypełnianie ponawia się po ustaniu grawitacyjnego wnikania wprowadzonego płynu, kontrola zużycia płynu (docelowo ok. 12 kg płynu na 1m² przekroju poziomego ściany murowanej),
7) wypełnienie otworów – po ustaniu wchłaniania płynu w strukturę muru uzupełnia się zaprawą mrozoodporną rozprowadzoną w mieszance wody i środka hydrofobowego,
8) doprowadzenie ścian po wykonanych pracach do stanu pierwotnego i wykonanie impregnacji biobójczej.
3. Charakterystyczne parametry obiektu:
- kubatura: ok. 3729 m³,
- powierzchnia zabudowy: 838 m²,
- powierzchnia użytkowa: 619,34 m²,
- wysokość: 6,8 m,
- długość: 51,73 m,
- szerokość: 25,55 m,
- liczba kondygnacji: 3 (piwnica, parter, piętro).
4. Budynek gorzelni w zespole dworsko-parkowo-folwarcznym w Chorzenicach jest zabytkiem wpisanym do rejestru zabytków. Zgodnie z pozwoleniem Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak WUOZ-ZN.5142.90.2022.KKA z dnia 04.03.2022 r. na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zapisów ww. pozwolenia. Istniejący budynek zalicza się do kategorii – PM zagrożenia ludzi i klasy „D” odporności pożarowej budynku – wg Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. 2010 nr 109 poz. 719).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ, projektowanych postanowieniach umowy oraz w niżej wymienionych załącznikach do SWZ:
1) Projekt budowlany,
2) Projekt wykonawczy,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
4) Pozwolenie Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak WUOZ-ZN.5142.90.2022.KKA z dnia 04.03.2022 r. na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków,
5) Decyzja Starosty Pajęczańskiego Nr 159/2022 z dnia 29.04.2022 r. o zatwierdzeniu projektu architektoniczno-budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę.
Uwaga: Przedmiar robót został załączony w celach informacyjnych. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę.
6. Przed przystąpieniem Wykonawcy do postępowania zalecane jest dokonanie oględzin miejsca przedmiotu zamówienia.
7. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:
1) oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),
2) powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach.
8. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:
1) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:
a) oryginał/kserokopię dziennika budowy,
b) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej,
c) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
d) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót,
e) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
f) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD.
9. Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot zamówienia 5 – letniej gwarancji. Okres gwarancji wydłuża okres rękojmi.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/718418
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139884,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139884,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SC COMFORT Sara Kowalczyk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 3D Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492236752
7.3.3) Ulica: prof. Kazimierza Michałowskiego 12 lok. 41
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-224
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139884,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SULMIERZYCE
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1500E na odcinku Ostrołęka Sulmierzyce - etap I
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Sulmierzycach w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych
- Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 570 obręb Sulmierzyce (ul. Borowa w Sulmierzycach) o długości 209,50m
więcej: przetargi SULMIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Siemyślu
- Budowa krytego lodowiska wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Centrum Park w Chojnicach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa toru Pumptrack na terenie Parku Długa w Tłuszczu współfinansowanego ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego programu "Mazowsze dla Sportu" - edycja 2024
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA PRZEBUDOWIE PRACOWNI ORAZ DOSTOSOWANIU INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 3 W JAWORZNIE
- Roboty budowlane polegające na remoncie tarasów widokowych w budynku sędziowskim przy ul. Olimpijskiej 4 w Dusznikach-Zdroju
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brąchnówko gm. Chełmża.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.