Og³oszenie z dnia 2023-04-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00257344/01 - Wynik z dnia 2023-06-13
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Trening interpersonalny” – szkolenie wyjazdowe w ramach projektu „Doskona³o¶æ dydaktyczna Uczelni.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256431956
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.marciniak@uph.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uph.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Trening interpersonalny” – szkolenie wyjazdowe w ramach projektu „Doskona³o¶æ dydaktyczna Uczelni.”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c128dab3-e5b3-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00198588
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Wykonanie zamówienia sfinansowane zostanie ze ¶rodków projektu „Doskona³o¶æ dydaktyczna Uczelni.” (nr POWR.03.04.00-00-PO23/21) zadanie 2.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://uph-edu.logintrade.net/.3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uph-edu.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty w formie elektronicznej:
1) Rekomendowane przegl±darki internetowe:
a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
b) Google Chrome 31,
c) Mozilla Firefox 26,
d) Opera 18.
2) Pozosta³e wymagania techniczne:
a) dostêp do sieci Internet,
b) obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest - ajax,
c) w³±czona obs³uga JavaScript,
d) zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s,
e) zainstalowany Acrobat Leader,
f) zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
3) Rekomendowane formaty przesy³anych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg.
4) Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone z³o¿enie oferty, dokumentu przez Wykonawcê. W przypadku wybrania opcji z³o¿enia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa siê poprzez klikniêcie w link dostêpny w wiadomo¶ci mailowej, wys³anej automatycznie po z³o¿eniu oferty, dokumentu bêd±c niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomo¶æ otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu „Z³ó¿ ofertê”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wys³ania dokumentu, oferty przez Platformê Przetargow±.
5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
UWAGA!
W razie wyst±pienia jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z dzia³em Helpdesk Logintrade +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://uph-edu.logintrade.net/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Przyrodniczo - Humanistyczny w Siedlcach, z siedzib± w Siedlcach (08-110) przy ul. Konarskiego 2, reprezentowany przez Rektora;
2. administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: roman.sikorski@uph.edu.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.290.25.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wyjazd wraz z treningiem interpersonalnym do o¶rodka oddalonego od siedziby Uczelni o co najmniej 300 km, aby odleg³o¶æ umo¿liwia³a pe³ne uczestnictwo w szkoleniu i zachêca³a do pozostania na ca³ym szkoleniu. O¶rodek powinien umo¿liwiæ ró¿ne rodzaje aktywno¶ci w otoczeniu jêzyka obcego. S± to warunki sprzyjaj±ce poszerzeniu zakresu relacji interpersonalnych Uczestników i integracji grupy. Jêzyk obcy wyeliminuje chêæ wychodzenia poza grupê szkoleniow± a ró¿ne rodzaje aktywno¶ci zwiêksz± mo¿liwo¶ci doboru metod i znalezienia innowacyjnych dróg dla wspólnych relacji interpersonalnych. Trening interpersonalny zak³ada 4 dni szkolenia (3 noclegi), a we¼mie w nim udzia³ grupa 32 pracowników UPH.
Trening bêdzie zrealizowany w dniach 26-29.05.2023r. w liczbie 24 godzin szkolenia i 4 godzin praktycznych w grupach dzielonych ze wzglêdu na rodzaje aktywno¶ci. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ przesuniêcia terminu wykonania.
Trening interpersonalny (wyjazdowy z noclegami) ma na celu opuszczenie przez uczestników tzw. „strefy komfortu” w sta³ym ¶rodowisku i umo¿liwi zastosowanie metody modelowania sytuacji w ró¿nych aktywno¶ciach (fizyczna, artystyczna, naukowo-badawcza, analityczna), która pozwoli na szybsze i skuteczniejsze osi±gniêcie planowanych efektów.
Szkolenie zakoñczy siê uzyskaniem certyfikatu treningu interpersonalnego.
Cena zawiera szkolenie uczestników, noclegi, ubezpieczenie, wy¿ywienie oraz materia³y szkoleniowe.
2. Wykonawca zapewni osoby prowadz±ce trening interpersonalny oraz dostêp do aktywno¶ci na terenie o¶rodka. Wykonawca zapewni uczestnictwo w zajêciach szkoleniowych komunikacji w dydaktyce.
3. Wykonawca zorganizuje ca³y wyjazd czyli:
a) zabezpieczy transport z Siedlec do o¶rodka spe³niaj±cego wymagania Zamawiaj±cego i powrót do Siedlec. Autobus musi byæ przygotowany na transport 32 osób z mo¿liwo¶ci± zabrania toreb i walizek podró¿nych, posiadaæ klimatyzacjê.
b) W czasie treningu interpersonalnego wykonawca zabezpieczy wy¿ywienie w postaci trzech posi³ków w ci±gu dnia tj. ¶niadania w postaci sto³u szwedzkiego, które bêdzie sk³ada³o siê z: wêdlin, serów, warzyw, pieczywa, mas³a, mleka, soków herbaty i kawy; obiadu w postaci: dwóch dañ czyli zupy i drugiego dania miêsnego/wegetariañskiego z ziemniakami, makaronem lub kasz± oraz soku lub wody; kolacji równie¿ w postaci: dania gor±cego miêsnego/wegetariañskiego typu - drugie danie obiadowe oraz przystawek w postaci wêdlin, serów i pieczywa oraz herbata i kawa. Wy¿ywienie w postaci trzech posi³ków bêdzie obowi±zywa³o przez 2 dni, a podczas podró¿y zapewniony zostanie suchy prowiant oraz kolacja w dniu przyjazdu i ¶niadanie w dniu powrotu. Jedna z kolacji powinna mieæ charakter uroczystego eventu, maj±cego na celu integracjê Uczestników. Ponadto wy¿ywienie uwzglêdni szczególne zalecenia dietetyczne dla osób o szczególnych potrzebach.
c) Wykonawca pokryje wszystkie koszty zwi±zane z zakwaterowaniem, w lokalach o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowego hotelu, w pokojach dwuosobowych z ³azienk± i dostêpem do wi-fi.
d) Wykonawca zabezpieczy realizacjê szkolenia komunikacja w dydaktyce (trening interpersonalny) przez co najmniej 2 osoby prowadz±ce. Osoby prowadz±ce winny posiadaæ wykszta³cenie wy¿sze oraz posiadaæ minimum 2-letnie do¶wiadczenie w realizacji treningu interpersonalnego dla osób doros³ych i liczba przeprowadzonych szkoleñ nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 6.
e) Wykonawca ubezpieczy wszystkich uczestników wizyty studyjnej od nieszczê¶liwych wypadków na okres podró¿y i pobytu w o¶rodku.
4. Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu programu szkolenia przed rozpoczêciem ¶wiadczenia us³ug.
5. Firma ma posiadaæ do¶wiadczenie w organizacji wyjazdowych szkoleñ.
6. Wszelkie koszty zwi±zane z wy¿ywieniem i noclegami kierowców oraz kadry szkoleniowej ponosi wykonawca.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80500000-9 - Us³ugi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
55000000-0 - Us³ugi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55110000-4 - Hotelarskie us³ugi noclegowe
55520000-1 - Us³ugi dostarczania posi³ków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± - z punktu widzenia kryteriów:
1) „cena za wykonanie przedmiotu zamówienia” - znaczenie 60%;
2) „termin p³atno¶ci faktury” - znaczenie 40%
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów.
3. Liczba punktów obliczona zostanie w nastêpuj±cy sposób:
1) dla kryterium “cena za wykonanie przedmiotu zamówienia”:
a) oferta Wykonawcy, który zaoferuje najni¿sz± cenê za wykonanie przedmiotu zamówienia otrzyma maksymaln± ocenê 60 punktów,
b) oferty pozosta³ych Wykonawców otrzymaj± liczbê punktów obliczon± zgodnie ze wzorem:
An = (C min/Cn) x 60
C min - cena najni¿sza w z³o¿onych ofertach
Cn - cena oferty rozpatrywanej
An - ocena punktowa
c) uzyskana liczba punktów zostanie zaokr±glona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku;
2) dla kryterium “termin p³atno¶ci faktury”:
oferta Wykonawcy, który zaoferuje
˗ 14 dni - otrzyma 0 punktów:
˗ 21 dni - otrzyma 20 punktów;
˗ 30 dni - otrzyma 40 punktów;
4. Liczba punktów przyznanych ofercie zaokr±glona zostanie do dwóch miejsc po przecinku.
Nie wskazanie lub wskazanie innej liczby p³atno¶ci faktury ni¿ wy¿ej wymienione przez Wykonawcê w formularzu oferty stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do niniejszej SWZ bêdzie oznaczaæ, ¿e Wykonawca zaproponowa³ 14 dniowy termin p³atno¶ci.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± ubiegaæ siê wspólnie o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o zamówienie, zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w po¬stêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w ust. 2 musi byæ do³±czone do oferty w formie orygina³u podpisanego przez uprawnionych, w ¶wietle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonaw¬ców, lub mieæ postaæ aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. Z tre¶ci pe³nomocnictwa winno wynikaæ, i¿ dotyczy ono udzia³u w niniejszym postêpowaniu, a jego okres wa¿no¶ci obejmowaæ musi niniejsze postêpowanie.
4. Je¶li oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy na nastêpuj±cych warunkach:1) w wyj±tkowych, udokumentowanych przypadkach mog± ulec zmianie terminy wykonywania us³ugi;
2) strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany menu/zmiany miejsca noclegu. Zmiana nie mo¿e spowodowaæ zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy oraz pogorszenia standardu posi³ków lub prowiantu.
2. Strony ustalaj± nastêpuj±ce warunki wprowadzenia zmiany do umowy:
1) strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci, na które powo³uje siê wnioskuj±c o dokonanie zmiany;
2) wniosek o zmianê postanowieñ umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie;
3) zmiana umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-10 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://uph-edu.logintrade.net/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-10 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-08
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nast±pi³o w terminie do 1 miesiêca od podpisania umowy, z zastrze¿eniem poni¿szego punktu.2. Zamawiaj±cy wymaga, aby us³uga by³a wykonana w dniach 26 - 29.05.2023 r.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa asortymentu do diatermii chirurgicznych
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- "Kompleksowy nadzór inwestorski" w ramach zadania pn. "Zrównowa¿ona mobilno¶æ miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" - czê¶æ III
- Dostawa wyposa¿enia do Centrum Symulacji Medycznych.
- "Sukcesywne dostawy artyku³ów mleczarskich oraz t³uszczy do Zak³adu Karnego w Siedlcach"
- Us³uga udostêpniania obiektów i zajêæ sportowo rekreacyjnych pracownikom Uniwersytetu w Siedlcach.
wiêcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy oraz kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli z Zespo³u Szkó³ Technicznych w Olecku z projektu pn. "Sta¿, wiedza i umiejêtno¶ci - drog± do kariery zawodowej"
- Przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie uzyskania kwalifikacji spawacza
- Zakup us³ug towarzysz±cych podczas wyjazdowego szkolenia na potrzeby S±du Najwy¿szego
- Us³uga polegaj±ca na zapewnieniu trenerów
- Us³ugi spo³eczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Razem naprzeciw trudno¶ciom ! - integracja spo³eczna w Gminie Moszczenica"
- Us³ugi cateringowe na potrzeby Dziennego Domu Pomocy w Stalmierzu
wiêcej: Us³ugi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.