Ogłoszenie z dnia 2025-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00166936/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbudowa Świetlicy Wiejskiej i Ochotniczej Straży Pożarnej w Przyłęku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bardo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek, 2
1.5.2.) Miejscowość: Bardo
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-256
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@bardo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmbardo.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bardo.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbudowa Świetlicy Wiejskiej i Ochotniczej Straży Pożarnej w Przyłęku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad2506a1-3499-456c-9e36-cfa160930734
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00198538
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046929/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Odbudowa Świetlicy Wiejskiej i Ochotniczej Straży Pożarnej w Przyłęku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00166936
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach robót budowlanych przewidziano kompleksowe prace remontowe i modernizacyjne mające na celu przywrócenie budynku do pełnej funkcjonalności oraz poprawę jego walorów użytkowych i estetycznych.
Prace m.in. obejmą:
1. Dostawa kontenera do przechowywania wyposażenia
2. Demontaż istniejących okładzin ściennych
3. Naprawa tynków
4. Skucie i wymiana posadzek
5. Malowanie ścian i sufitów
6. Montaż nowych ścianek z płyt gipsowo-kartonowych
7. Instalacja bramy garażowej z automatyką
8. Dostawa i montaż betonowego kanału samochodowego
9. Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych
10. Przebicie otworów w ścianach
11. Wymiana stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami
12. Montaż drzwi przeciwpożarowych (PPOż.)
13. Dostawa i montaż betonowego kanału samochodowego
14. Uzupełnienia pojedynczych dachówek na pokryciu dachowym
15. Prace towarzyszące
16. Wykonanie wentylacji
17. Modernizacja kotłowni
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45442100-8 - Roboty malarskie
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442180-2 - Powtórne malowanie
45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej
45454100-5 - Odnawianie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podczas otwarcia ofert w dniu 14.04.2025r., godz. 12:30 Zamawiający na platformie znajdującej się pod adresem: https://bardo.ezamawiajacy.pl zamieścił informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę brutto w wysokości: 500 000,00 zł.W przedmiotowym postępowaniu otwarcia ofert dokonano w dniu 14.04.2025 r. o godz. 12:30 poprzez platformę znajdującą się pod adresem: https://bardo.ezamawiajacy.pl. Otrzymano trzy oferty.
W dniu 18.04.2025 Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6), ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) odrzucił Ofertę złożoną przez ANDRZEJ KARPIŃSKI WALDEMAR PIETRZAK PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE KAPI S.C., ul. Juliana Tuwima 3, 57-320 Polanica-Zdrój, NIP: 8831828148.
W dniu 18.04.2025 Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5), ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) odrzucił Ofertę złożoną przez MIESZKANIA DOLNOŚLĄSKIE Sp. z o.o., ul. Wolności 24, 58-260 Bielawa, NIP: 8822143936.
Kolejna oferta złożona przez LK INWEST Sp. z o.o., ul. Fabryczna 6,53-609 Wrocław, NIP: 9151797751 wynosi 997 330,26 brutto a zatem przewyższa kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia o 497 330,26 zł
INNE PRZETARGI BARDO
- Budowa obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 937 obręb Mąkolno - postępowanie V
- Odbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Filią w Przyłęku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą - dostawa pomocy dydaktycznych
- Doposażenie przedszkola na potrzeby projektu "Przedszkole marzeń w gminie Bardo"
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Przyłęku
więcej: przetargi BARDO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ciepło i nowocześnie w szkole w Oporowie"
- "Prace adaptacyjne w ZSPM w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Manufaktura stylu"
- "Dostosowanie (przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania) części parteru budynku Szkoły Podstawowej w Trzciannem na utworzenie placówki opieki nad dziećmi do lat 3 - klubu dziecięcego"
- "Prace adaptacyjne w ZSPM w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Studio mody"
- Rozbudowa i nadbudowa budynku garażowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu
- "Nysa, Pałac Biskupi, XVII/XVIII w., - siedziba Muzeum. Prace konserwatorsko - rekonstrukcyjne i budowlane w zakresie zniszczeń spowodowanych powodzią w 2024r."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.