eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska"Nakładki asfaltowe w ramach remontów dróg w m. i gm. Śr. Śl.Rakoszyce ul. Szafranowa ETAP I, Jugowiec ETAP I, Ogrodnica ETAP I, Lipnica ETAP I, Rzeczyca, Śr. Śl. ul. Winogronowa, Śr. Śl. ul. Probusa"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Nakładki asfaltowe w ramach remontów dróg w m. i gm. Śr. Śl.Rakoszyce ul. Szafranowa ETAP I, Jugowiec ETAP I, Ogrodnica ETAP I, Lipnica ETAP I, Rzeczyca, Śr. Śl. ul. Winogronowa, Śr. Śl. ul. Probusa”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935069

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 5

1.5.2.) Miejscowość: Środa Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@srodaslaska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodaslaska.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Nakładki asfaltowe w ramach remontów dróg w m. i gm. Śr. Śl.Rakoszyce ul. Szafranowa ETAP I, Jugowiec ETAP I, Ogrodnica ETAP I, Lipnica ETAP I, Rzeczyca, Śr. Śl. ul. Winogronowa, Śr. Śl. ul. Probusa”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-681d9ee4-e596-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198359

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://srodaslaska.logintrade.net/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Środa Śląska https://srodaslaska.logintrade.net/rejestracja/.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Środa Śląska https://srodaslaska.logintrade.net/rejestracja/. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Gminy Środa Śląska: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SIWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Środa Śląska:
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
a dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
b dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
c dla Windows 8: Internet Explorer 11
d dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
II Dopuszczalne formaty przesyłanych danych
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
III Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP 271.8-24/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1
1) „Remont nawierzchni ul. Szafranowej w Rakoszycach Etap I”
Remont drogi polegał będzie dla części drogi na sfrezowaniu starej nawierzchni i skropieniu nawierzchni emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową oraz na ułożeniu po istniejącym śladzie masy ścieralnej AC11W grubości 4 cm oraz masy bitumicznej AC11S grubości 4 cm o powierzchni 400,00 m2 . Natomiast dla dalszej części o nawierzchni gruntowej będzie polegał na wykonaniu nakładki asfaltowej na istniejącej drodze gruntowej (po śladzie), na podbudowie z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 < 4MPa oraz na podbudowie z warstwy zasadniczej mieszanki niezwiązanej wyrównawcza z kruszywem 0/31,5 - 20 cm. Natomiast górną warstwę nawierzchni wykonać poprzez ułożenie warstwy wyrównawczej/ profilującej AC11W grubości 4 cm oraz masy bitumicznej AC11S grubości 4 cm, po skropieniu emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową o powierzchni 957,00 m2
Suma powierzchni 957,00 m2

- nawierzchni pokryta zniszczoną nawierzchnią bitumiczną szerokości 4,50 -4,80m o długości 89,0 mb oraz część nawierzchni gruntowej o powierzchni 557,00m2 o długości 124,00mb,
- roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem o grubości 4 cm – 400 m2
- poboczy gruntowych nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 8 cm 430 m 2 o szerokości 1,0 m,
- Wzmocnione podłoże z kruszywa stablizowanego cementem RM=2,5 MPa, grubość warstwy po
zagęszczeniu 22 cm o powierzchni 557,00 m2,
- podbudowa zasadnicz z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3 frakcja 0,315 mm o powierzchni 557,00 m2,
- skropienie nawierzchni drogowej asfaltem o powierzchni 957,00 m2,
- jezdnia warstwa wiążąca mineralno – asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm 957,00 m2 o długości 213,00 mb
- jezdnia warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm 957,00 m2 o długości 213,00 mb
- zjazdy nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 25 cm 42,50 m2 , warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm 42,50m2

2)„Remont nawierzchni drogi gminnej w Jugowcu Etap I”
Remont drogi polegał będzie na sfrezowaniu starej nawierzchni i skropieniu nawierzchni emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową oraz na ułożeniu po istniejącym śladzie masy ścieralnej AC 11S o grubości 4 cm oraz na ułożeniu masy warstwy wyrównawczej mieszanką mineralno – asfaltową z wbudowaniem mechanicznym o grubości 3 cm. o powierzchni 850,00 m2

- nawierzchni pokryta zniszczoną nawierzchnią bitumiczną szerokości 3,50 -4,00m o długości 187,0 mb o powierzchni 850,00m2
- roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem o grubości 4 cm – 850,00 m2
- poboczy gruntowych nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 8 cm 380 m 2 o szerokości 1,0 m,
- skropienie nawierzchni drogowej asfaltem o powierzchni 850,00 m2,
- jezdnia wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno – asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3cm 850,00 m2 o długości 187,00 mb
- jezdnia warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm 850,00 m2 o długości 187,00 mb
- zjazdy nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 25 cm 160,00 m2 , warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm 160,00m2

3)„Remont nawierzchni drogi gminnej w Ogrodnicy Etap I ”
Remont drogi polegał będzie skropieniu nawierzchni emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową oraz na ułożeniu po istniejącym śladzie masy ścieralnej AC 11S o grubości 4 cm oraz na ułożeniu masy warstwy wyrównawczej mieszanką mineralno – asfaltową z wbudowaniem mechanicznym o grubości 3 cm. o powierzchni 1058,00 m2
1) Droga gminna w m. Ogrodnica w Gminie Środa Ślaska (dz. nr 35 dr, AM-1, obręb Ogrodnica) składa się z: - jezdni o nawierzchni powierzchniowo utrwalonej
- o długości 95 mb
- o szerokości 3,8 - 4,0 m,
- o powierzchni 384 m2
- jezdni o nawierzchni z kruszywa
- o długości 88 mb
- o szerokości 3,8 - 4,0 m,
- o powierzchni 354 m2
- dwustronnego pobocza szerokości 0,25 – 0,5 m
- zjazdów o nawierzchni z kruszywa o łącznej powierzchni ~100 m2
- łączna długość drogi – 183 mb
- łączna powierzchnia drogi – 738 m2
2) Droga gminna w m. Ogrodnica w Gminie Środa Ślaska (dz. nr 39 dr, AM-1, obręb Ogrodnica) składa się z:
- jezdni o nawierzchni powierzchniowo utrwalonej
- o długości 106 mb
- o szerokości 3,0 - 3,2 m,
- o powierzchni 320 m2

- roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem o grubości 5 cm – 50 m2
- poboczy gruntowych nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 8 cm 600 m 2 o szerokości 1,0 m,
- jezdnia warstwa wyrównawcza mineralno – asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm 1058 m2 o długości 289 mb
- jezdnia warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm 1058 m2 o długości 289 mb
- zjazdy nawierzchnia warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm 100 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach analogicznych do tych wynikających ze wzoru Umowy, z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraz norm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podstawowego, a dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podobnego. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożone oświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.
O wartości do 50 % kwoty zamówienia podstawowego brutto dla części 1 i 2.


Zakres - remont drogi asfaltowej poprzez wykonanie nakładki asfaltowej z masy ścieralnej.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zapłaty

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)„Remont nawierzchni drogi gminnej w Lipnicy Etap I”
Remont drogi polegał będzie skropieniu nawierzchni emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową oraz na ułożeniu po istniejącym śladzie masy ścieralnej AC 11S o grubości 4 cm oraz na ułożeniu masy warstwy wyrównawczej mieszanką mineralno – asfaltową z wbudowaniem mechanicznym o grubości 3 cm. o powierzchni 1599,80 m2
- nawierzchni jezdni o nawierzchni powierzchniowo utrwalonej o szerokości 3,20 -4,50m o długości 421,0 mb o powierzchni 1599,80m2
- poboczy gruntowych nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 8 cm 850 m 2 o szerokości 1,0 m,
- skropienie nawierzchni drogowej asfaltem o powierzchni 1599,80 m2,
- jezdnia wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno – asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3cm 1599,80 m2 o długości 421,00 mb
- jezdnia warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm 1599,80 m2 o długości
421,00 mb
- zjazdy nawierzchnia warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm 60 m2

2)„Remont nawierzchni drogi gminnej w Rzeczycy”
Remont drogi polegał będzie skropieniu nawierzchni emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową oraz na ułożeniu po istniejącym śladzie masy ścieralnej AC 11S o grubości 4 cm oraz na ułożeniu masy warstwy wyrównawczej mieszanką mineralno – asfaltową z wbudowaniem mechanicznym o grubości 3 cm. o powierzchni 992,00 m2
- nawierzchni jezdni o nawierzchni powierzchniowo utrwalonej o szerokości 4,50m o długości 220,0 mb o powierzchni 992,00m2
- poboczy gruntowych nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 8 cm 500 m 2 o szerokości 1,0 m,
- skropienie nawierzchni drogowej asfaltem o powierzchni 992,00m2,
- jezdnia wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno – asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3cm 992,00 m2 o długości 220,00 mb
- jezdnia warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm 992,00 m2 o długości
220,00 mb


3)„Remont nawierzchni ul. Winogronowej w Środzie Śląskiej”
Remont drogi polegał będzie na sfrezowaniu starej nawierzchni asfaltowe 12 cm, wykonaniu podbudowy z kruszywa 10 cm i skropieniu nawierzchni emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową oraz na ułożeniu po istniejącym śladzie masy ścieralnej AC 11S o grubości 5 cm o powierzchni 352,60 m2 oraz na ułożeniu warstwy wiążącej mieszanką mineralno – asfaltową grubości 7 cm. o powierzchni 237,60 m2, rozebraniu krawężników na ławie betonowej i ponownym ułożeniu krawężników na ławie betonowej o długości 34 mb.
- roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem o grubości 12 cm – 352,6 m2
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3 frakcja 0,315 mm o powierzchni 237,60 m2,
- skropienie nawierzchni drogowej asfaltem o powierzchni 352,60 m2,
- jezdnia warstwa wiążąca mineralno – asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 7 cm o powierzchni 237,60 m2
- jezdnia warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm o powierzchni 352,60 m2

4),,Poprawa standardu nawierzchni drogi wewnętrznej w podwórku gminnym ul. Probusa Środzie Śląskiej „
Remont polegał będzie na sfrezowaniu 3 cm istniejącej zdegradowanej nawierzchni bitumicznej, skropieniu emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową i wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralną – asfaltową o grubości 2 cm na oraz wykonaniu nowej nakładki asfaltowej o grubości 3,5 cm warstwy ścieralnej AC11S na całej szerokości ścieżki o powierzchni 485,00 m2. Na połączeniu z istniejącymi drogami bitumicznymi wykonane zostanie nacięcie jezdni oraz wysokościowe dopasowanie do ich niwelety.
- roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem o grubości 3 cm – 200 m2
- jezdnia warstwa wyrównawcza mineralno – asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 2 cm o powierzchni 485,00 m2
- jezdnia warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3,5 cm o powierzchni 485,00 m2 485,00 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach analogicznych do tych wynikających ze wzoru Umowy, z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraz norm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podstawowego, a dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podobnego. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożone oświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.
O wartości do 50 % kwoty zamówienia podstawowego brutto dla części 1 i 2.


Zakres - remont drogi asfaltowej poprzez wykonanie nakładki asfaltowej z masy ścieralnej.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zapłaty

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

A. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia: wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 4 roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (budowa, przebudowa lub remont dróg o nawierzchni ulepszonej na pow. 500,00m2 , dla każdej z robót) dla części 1 i części 2. Wartość każdej z robót nie mniejsza niż 100 000,00 zł brutto . Dokument musi potwierdzać wymagany zakres prac, ich wartość, datę wykonania i miejsce realizacji (przebudowa dróg o nawierzchni ulepszonej)
B. Wykaz osób- skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do samodzielnego kierowania, nadzorowania i kontrolowania robót drogowych - kierownik budowy posiadający uprawnienia w branży drogowej, Wykonawca zobligowany jest wypełnić załącznik do SWZ tj. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówieniu i złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem i treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. „Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 SWZ.
2. Kosztorys uproszczony.
3. Oświadczenie/oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotów udostępniających zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
4. Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty). Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta
(t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1 Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:
CZĘŚĆ 1 –7.768,00 ; CZĘŚĆ 2 – 7.621,00
2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3 Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu;
2)gwarancjach bankowych;
3)gwarancjach ubezpieczeniowych;
4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)
4 Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu musi być na wskazanym koncie w dniu i godzinie składania ofert wskazanym w dalszej części SWZ.
5 Wadium wnoszone w pieniądzu musi zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, Gmina Środa Śląska; Pl. Wolności 5, 55-300 Środa Śląska Bank PKO BP nr konta 79 1020 5242 0000 2802 0158 7898 z zaznaczeniem: wadium „Nakładki asfaltowe w ramach Remontów dróg w mieście i Gminie Środa Śląska: RAKOSZYCE UL. SZAFRANOWA ETAP I, JUGOWIEC ETaP I, OGRODNICA ETAP I, LIPNICA ETAP I, Rzeczyca, Środa Śląska ul. Winogronowa, Środa Śląska ul. Probusa” - WZP 271.8-24/23
6 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
7 Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1)upływu terminu związania ofertą;
2)zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3)unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia
8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2)wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
9 Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1)upływu terminu związania ofertą;
2)zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3)unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej wymienionych przypadkach:

1) Zmiany terminu realizacji z powodu:
a) wystąpienia siły wyższej tj. wydarzenia nieprzewidywalnego (np. złych warunków atmosferycznych deszcz, śnieg, grad – zgodnie z wiedzą i warunkami technicznymi) i
poza kontrolą stron niniejszej umowy, występującej po podpisaniu umowy, a powodującego niemożność wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu.
b) Wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, np. działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie umownym, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
c) istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa;
d) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
e) wystąpienia robót lub zamówień dodatkowych, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy;
f) z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi – normami);
g) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
h) konieczność uzyskania uzgodnień, decyzji,pozwoleń, opinii – w terminach przekraczających terminy ustawowe;
i) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
2) Zmiany wynagrodzenia, w przypadku:
. zmiany technologii wykonania robót, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego;
. odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części przedmiotu zamówienia.
3) Niezależnie od wartości tej zmiany, o ile została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych, które mogą obejmować postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości ceny, jeżeli spełniają one łącznie następujące warunki:
a) określają rodzaj i zakres zmian,
b) określają warunki wprowadzenia zmian,
c) nie przewidują takich zmian, które modyfikowałyby ogólny charakter umowy.
4) Jeżeli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcę, dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych, a w przypadku zamówień w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa - usług lub robót budowlanych, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
c) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, a w przypadku zamówień w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa łączna wartość zmian nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, z wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://srodaslaska.logintrade.net/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-15 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-13

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.