Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00130257/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
- 2023/BZP 00139361/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-16
- 2023/BZP 00139991/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów ogólnobudowlanych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=432692541.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów ogólnobudowlanych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e547c2d-bf2c-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121732/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa materiałów ogólnobudowlanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130257
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22/TP1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 171104,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych:Część 1 – Materiały ogólnobudowlane dla JW 1158 Łask;
Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w:
- Formularzu cenowym dla części 1 i 2 zamówienia − załącznik nr 3a do SWZ;
Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych artykułów ogólnobudowlanych i malarskich w ilościach, opakowaniach i rodzaju wyszczególnionym w formularzu cenowym;
Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
Dostarczony przez Wykonawcę materiał musi być fabrycznie nowy.
Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość materiałów zgodnie z parametrami określonymi w dokumentach zamówienia.
W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w formularzu cenowym – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.
Materiały będące przedmiotem zamówienia jak i materiały równoważne objęte terminem przydatności do użycia, muszą posiadać co najmniej 3/4 terminu nominalnego licząc od dnia dostawy. Powyższe dotyczy formularza cenowego dla pozycji:
1. część 1: 1, 11, 15-23, 26, 31, 46-48, 59-60, 64-70, 75, 82-84;
Produkty odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową. W przypadku dostawy farb Zamawiający wraz z dostawą wymaga dostarczenia kart charakterystyki produktu lub innego równoważnego dokumentu zawierającego informacje w szczególności na temat sposobu transportu, przechowywania i stosowania produktu.
Informacje w szczególności na temat rozliczenia, warunków dostawy i gwarancji zawiera wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE:
1. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż te wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3a do SWZ.
2. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować jej utraty.
3. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego (kryteria równoważności).
4.Wykonawca oferując produkt równoważny w pozycjach, w których Zamawiający dopuścił zaoferowanie takich produktów tj. opatrzonych wpisem „lub równoważny” obowiązany jest podać w Formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ (w kolumnie „Równoważność”) dokładną nazwę i opis produktu równoważnego (wskazanie producenta, nazwy produktu itp.), na podstawie którego Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi. Brak jednoznacznego wskazania powyższych parametrów, uniemożliwiającego w sposób niebudzący wątpliwości identyfikację produktu zaoferowanego jako równoważny przez Wykonawcę na etapie składania ofert skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
5. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Równoważność” w Formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 94957,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych:Cześć 2 – Materiały ogólnobudowlane dla JW 1551 Sieradz;
Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w:
- Formularzu cenowym dla części 1 i 2 zamówienia − załącznik nr 3a do SWZ;
Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych artykułów ogólnobudowlanych i malarskich w ilościach, opakowaniach i rodzaju wyszczególnionym w formularzu cenowym;
Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
Dostarczony przez Wykonawcę materiał musi być fabrycznie nowy.
Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość materiałów zgodnie z parametrami określonymi w dokumentach zamówienia.
W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w formularzu cenowym – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.
Materiały będące przedmiotem zamówienia jak i materiały równoważne objęte terminem przydatności do użycia, muszą posiadać co najmniej 3/4 terminu nominalnego licząc od dnia dostawy. Powyższe dotyczy formularza cenowego dla pozycji:
część 2: 1-5, 7, 9-11, 14, 19, 31-32, 34-37, 43, 46, 49-50.
Produkty odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową. W przypadku dostawy farb Zamawiający wraz z dostawą wymaga dostarczenia kart charakterystyki produktu lub innego równoważnego dokumentu zawierającego informacje w szczególności na temat sposobu transportu, przechowywania i stosowania produktu.
Informacje w szczególności na temat rozliczenia, warunków dostawy i gwarancji zawiera wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE:
1. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż te wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3a do SWZ.
2. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować jej utraty.
3. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego (kryteria równoważności).
4.Wykonawca oferując produkt równoważny w pozycjach, w których Zamawiający dopuścił zaoferowanie takich produktów tj. opatrzonych wpisem „lub równoważny” obowiązany jest podać w Formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ (w kolumnie „Równoważność”) dokładną nazwę i opis produktu równoważnego (wskazanie producenta, nazwy produktu itp.), na podstawie którego Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi. Brak jednoznacznego wskazania powyższych parametrów, uniemożliwiającego w sposób niebudzący wątpliwości identyfikację produktu zaoferowanego jako równoważny przez Wykonawcę na etapie składania ofert skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
5. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Równoważność” w Formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 39573,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych:Część 3 – Pędzle;
Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w:
- Formularzu cenowym dla części 3,4,5 - załącznik nr 3b do SWZ;
- Opisie przedmiotu zamówienia (dla części 3, 4, 5 zamówienia) – załącznik nr 5 do umowy.
Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych artykułów ogólnobudowlanych w ilościach, opakowaniach i rodzaju wyszczególnionym w formularzu cenowym – załącznik nr 3b do SWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 5 do SWZ;
Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
Dostarczony przez Wykonawcę materiał musi być fabrycznie nowy.
Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość materiałów zgodnie z parametrami określonymi w dokumentach zamówienia.
W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w formularzu cenowym – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.
Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
Informacje w szczególności na temat rozliczenia, warunków dostawy i gwarancji zawiera wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39224210-3 - Pędzle malarskie
4.5.5.) Wartość części: 1593,05 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych:Część 4 – Drabiny;
Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w:
- Formularzu cenowym dla części 3,4,5 - załącznik nr 3b do SWZ;
- Opisie przedmiotu zamówienia (dla części 3, 4, 5 zamówienia) – załącznik nr 5 do umowy.
Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych artykułów ogólnobudowlanych w ilościach, opakowaniach i rodzaju wyszczególnionym w formularzu cenowym – załącznik nr 3b do SWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 5 do SWZ;
Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
Dostarczony przez Wykonawcę materiał musi być fabrycznie nowy.
Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość materiałów zgodnie z parametrami określonymi w dokumentach zamówienia.
W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w formularzu cenowym – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.
Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
Informacje w szczególności na temat rozliczenia, warunków dostawy i gwarancji zawiera wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE:
1. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego (część 4 zamówienia oraz cześć 5 zamówienia – w pozycjach od 1 do 10). Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż te wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3b do SWZ oraz OPZ- załącznik nr 5 do SWZ.
2. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować jej utraty.
3. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Zamawiający w części 4 oraz w części 5 w poz. 1-10 dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Wykonawca oferując produkt równoważny we wskazanych pozycjach, obowiązany jest podać w Formularzu cenowym – załącznik nr 3b do SWZ (w kolumnie „Równoważność”) dokładną nazwę i opis produktu równoważnego (wskazanie producenta, nazwy produktu, symbolu katalogowego - jeśli produkt taki posiada itp.), na podstawie którego Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi. Brak jednoznacznego wskazania powyższych parametrów, uniemożliwiającego w sposób niebudzący wątpliwości identyfikację produktu zaoferowanego jako równoważny przez Wykonawcę na etapie składania ofert skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
5. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Równoważność” w Formularzu cenowym – załącznik nr 3b do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44423200-3 - Drabiny
4.5.5.) Wartość części: 18962,65 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych:Część 5 – Wyroby ścierne.
Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w:
- Formularzu cenowym dla części 3,4,5 - załącznik nr 3b do SWZ;
- Opisie przedmiotu zamówienia (dla części 3, 4, 5 zamówienia) – załącznik nr 5 do umowy.
Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych artykułów ogólnobudowlanych w ilościach, opakowaniach i rodzaju wyszczególnionym w formularzu cenowym – załącznik nr 3b do SWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 5 do SWZ;
Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
Dostarczony przez Wykonawcę materiał musi być fabrycznie nowy.
Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość materiałów zgodnie z parametrami określonymi w dokumentach zamówienia.
W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w formularzu cenowym – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.
Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
Informacje w szczególności na temat rozliczenia, warunków dostawy i gwarancji zawiera wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE:
1. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego (część 4 zamówienia oraz cześć 5 zamówienia – w pozycjach od 1 do 13,17-20,24). Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż te wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3b do SWZ oraz OPZ- załącznik nr 5 do SWZ.
2. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować jej utraty.
3. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Zamawiający w części 4 oraz w części 5 w poz. 1-13,17-20,24 dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Wykonawca oferując produkt równoważny we wskazanych pozycjach, obowiązany jest podać w Formularzu cenowym – załącznik nr 3b do SWZ (w kolumnie „Równoważność”) dokładną nazwę i opis produktu równoważnego (wskazanie producenta, nazwy produktu, symbolu katalogowego - jeśli produkt taki posiada itp.), na podstawie którego Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi. Brak jednoznacznego wskazania powyższych parametrów, uniemożliwiającego w sposób niebudzący wątpliwości identyfikację produktu zaoferowanego jako równoważny przez Wykonawcę na etapie składania ofert skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
5. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Równoważność” w Formularzu cenowym – załącznik nr 3b do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14810000-2 - Wyroby ścierne
4.5.5.) Wartość części: 16017,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105971,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115752,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105971,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDIĘBIORSTWO HANDLOWE SEA PAWEŁ BRONIKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740000957
7.3.3) Ulica: NORBERTAŃSKA 3
7.3.4) Miejscowość: PŁOCK
7.3.5) Kod pocztowy: 09-402
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
jakie przetargi wygrała firma
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105971,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37821,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43379,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37821,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDIĘBIORSTWO HANDLOWE SEA PAWEŁ BRONIKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740000957
7.3.3) Ulica: ul. NORBERTAŃSKA 3
7.3.4) Miejscowość: PŁOCK
7.3.5) Kod pocztowy: 09-402
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
jakie przetargi wygrała firma
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37821,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 716,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 956,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 716,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721006438
7.3.3) Ulica: ul. SZCZECINECKA 12
7.3.4) Miejscowość: POŁCZYN ZDRÓJ
7.3.5) Kod pocztowy: 78-320
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 716,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9102,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9683,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9102,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IREKO Irena Kotowska, Jacek Kotowski Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241018599
7.3.3) Ulica: ul. RADZYMIŃSKA 287
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 03-694
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IREKO IRENA KOTOWSKA JACEK KOTOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
IREKO IRENA KOTOWSKA JACEK KOTOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9102,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12207,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21707,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12207,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REL Ltd Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5830008252
7.3.3) Ulica: ul. TRAKT ŚW. WOJCIECHA 29
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.5) Kod pocztowy: 80-044
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12207,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Dostawa Energii Elektrycznej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Łasku Sp. z o.o.
- Modernizacja Sali sportowej w Zespole Szkół Mundurowo-Technicznych w Ostrowie.
- "Przystosowanie pomieszczeń budynku przy ul. 9-Maja w Łasku do funkcji biurowej i archiwum" w ramach projektu pn.: "CUŚ dla Łaskiego" - Remont i wyposażenie wypożyczalni i punktu informacyjnego
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i sanitarnych
- Dostawa mat. bud. na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim, część 3: Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SP ZOZ w Sokółce
- D/27/2024 Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych, elektrycznych, ogólnobudowlanych oraz stolarskich na potrzeby Centrum Inwestycyjnego
- "Dostawa farb różnych, lakierów i artykułów malarskich oraz materiałów budowlanych różnych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 19/24/P
- Dostawa środków materiałów do utrzymania i konserwacji infrastruktury lotniskowej
- Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Rozogi
więcej: Wyroby ścierne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.