eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Dostawa materiałów ogólnobudowlanych



Ogłoszenie z dnia 2023-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów ogólnobudowlanych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Skarb Państwa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów ogólnobudowlanych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e547c2d-bf2c-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130257

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121732/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa materiałów ogólnobudowlanych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=43269254

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W trakcie procedowania postępowania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Portal e-Usług SmartPZP.
Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem Systemu, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”.
W sytuacji awarii Systemu Platformy SmartPzp, niedostępności Systemu lub trudności związanych z jego użytkowaniem, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: 32bltprz@ron.mil.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy.
Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.
Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”.
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem zakładki „Oferty”.
Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem Systemu, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty.
Poprzez Portal e-Usług SmartPZP, Zamawiający będzie przekazywał wezwania i zawiadomienia, informacje, odpowiedzi na pytania w ramach postępowania, itp. W trakcie procedowania postępowania Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania kontaktu z Zamawiającym w sprawie wyjaśnień w zakresie złożonej oferty. Co więcej, Wykonawca ma obowiązek śledzić powiadomienia w skrzynce odbiorczej swojego konta na Portalu SmartPZP.
Instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Portalu e-Usług SmartPZP znajdują się w zakładce E-LEARNING, dostępnej pod adresem internetowym: https://portal.smartpzp.pl/elearning
Korzystanie z Systemu możliwe jest, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:
1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości, nie mniejszej niż 1Mb/s.
2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje.
3. Przeglądarki internetowe: Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11. Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek
4. Dodatkowe oprogramowanie: zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre), w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web, oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.

Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (certyfikat zainstalowany w e-dowodzie) osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub ich cyfrowego odwzorowania musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przetwarzaniem danych osobowych Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email: p.rogala@ron.mil.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr ref. 22/TP1/2023.
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5. Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Wykonawcy przysługuje:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9. Wykonawcy nie przysługuje:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 22/TP1/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 171104,36 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych:
Część 1 – Materiały ogólnobudowlane dla JW 1158 Łask;
Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w:
- Formularzu cenowym dla części 1 i 2 zamówienia − załącznik nr 3a do SWZ;
Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych artykułów ogólnobudowlanych i malarskich w ilościach, opakowaniach i rodzaju wyszczególnionym w formularzu cenowym;
Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
Dostarczony przez Wykonawcę materiał musi być fabrycznie nowy.
Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość materiałów zgodnie z parametrami określonymi w dokumentach zamówienia.
W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w formularzu cenowym – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.
Materiały będące przedmiotem zamówienia jak i materiały równoważne objęte terminem przydatności do użycia, muszą posiadać co najmniej 3/4 terminu nominalnego licząc od dnia dostawy. Powyższe dotyczy formularza cenowego dla pozycji:
1. część 1: 1, 11, 15-23, 26, 31, 46-48, 59-60, 64-70, 75, 82-84;

Produkty odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową. W przypadku dostawy farb Zamawiający wraz z dostawą wymaga dostarczenia kart charakterystyki produktu lub innego równoważnego dokumentu zawierającego informacje w szczególności na temat sposobu transportu, przechowywania i stosowania produktu.
Informacje w szczególności na temat rozliczenia, warunków dostawy i gwarancji zawiera wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE:
1. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż te wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3a do SWZ.
2. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować jej utraty.
3. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego (kryteria równoważności).
4.Wykonawca oferując produkt równoważny w pozycjach, w których Zamawiający dopuścił zaoferowanie takich produktów tj. opatrzonych wpisem „lub równoważny” obowiązany jest podać w Formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ (w kolumnie „Równoważność”) dokładną nazwę i opis produktu równoważnego (wskazanie producenta, nazwy produktu itp.), na podstawie którego Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi. Brak jednoznacznego wskazania powyższych parametrów, uniemożliwiającego w sposób niebudzący wątpliwości identyfikację produktu zaoferowanego jako równoważny przez Wykonawcę na etapie składania ofert skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
5. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Równoważność” w Formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.

4.2.5.) Wartość części: 94957,89 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia (w ramach części, na którą składana jest oferta), musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT.
2. Cena podana w ofercie w ramach każdej części zamówienia powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
3. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
4. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem możliwości zmiany umowy.
5. Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w zakresie części, na którą Wykonawca składa ofertę.
6. Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
7. Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy dostawa, bez kwoty podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru).
8. Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.
9. Wartość brutto zamówienia to całkowita wartość przedmiotu zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT) wg podanej ilości asortymentu w okresie realizacji umowy. Stanowi ona podstawę oceny ofert (w zakresie każdej z części zamówienia).
10. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia (tj. wartość brutto zamówienia dla danej części) należy skalkulować przy pomocy Formularza cenowego – załącznik odpowiednio nr 3a lub 3b do SWZ oraz przedstawić w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.
11. Formularz cenowy – załącznik nr 3a i 3b do SWZ udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób:
„Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto;
Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.
12. Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto za wykonanie zamówienia, wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) na podstawie ceny przedstawionej/wyliczonej w formularzu cenowym (załącznik nr 3a lub/i 3b do SWZ) w zakresie każdej z części zamówienia.
13. Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny. Kwoty wykazane w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
14. W przypadku rozbieżności cen w formularzu cenowym i ofertowym Zamawiający do oceny i porównania ofert przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia za cenę wpisaną/wyliczoną w formularzu cenowym.
15. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według wzoru w SWZ. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
16. Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
17. Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej.
18. Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ. Brak formularza cenowego, załączonego do oferty spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych:
Cześć 2 – Materiały ogólnobudowlane dla JW 1551 Sieradz;
Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w:
- Formularzu cenowym dla części 1 i 2 zamówienia − załącznik nr 3a do SWZ;
Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych artykułów ogólnobudowlanych i malarskich w ilościach, opakowaniach i rodzaju wyszczególnionym w formularzu cenowym;
Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
Dostarczony przez Wykonawcę materiał musi być fabrycznie nowy.
Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość materiałów zgodnie z parametrami określonymi w dokumentach zamówienia.
W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w formularzu cenowym – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.
Materiały będące przedmiotem zamówienia jak i materiały równoważne objęte terminem przydatności do użycia, muszą posiadać co najmniej 3/4 terminu nominalnego licząc od dnia dostawy. Powyższe dotyczy formularza cenowego dla pozycji:
część 2: 1-5, 7, 9-11, 14, 19, 31-32, 34-37, 43, 46, 49-50.
Produkty odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową. W przypadku dostawy farb Zamawiający wraz z dostawą wymaga dostarczenia kart charakterystyki produktu lub innego równoważnego dokumentu zawierającego informacje w szczególności na temat sposobu transportu, przechowywania i stosowania produktu.
Informacje w szczególności na temat rozliczenia, warunków dostawy i gwarancji zawiera wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE:
1. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż te wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3a do SWZ.
2. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować jej utraty.
3. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego (kryteria równoważności).
4.Wykonawca oferując produkt równoważny w pozycjach, w których Zamawiający dopuścił zaoferowanie takich produktów tj. opatrzonych wpisem „lub równoważny” obowiązany jest podać w Formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ (w kolumnie „Równoważność”) dokładną nazwę i opis produktu równoważnego (wskazanie producenta, nazwy produktu itp.), na podstawie którego Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi. Brak jednoznacznego wskazania powyższych parametrów, uniemożliwiającego w sposób niebudzący wątpliwości identyfikację produktu zaoferowanego jako równoważny przez Wykonawcę na etapie składania ofert skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
5. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Równoważność” w Formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.

4.2.5.) Wartość części: 39573,49 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia (w ramach części, na którą składana jest oferta), musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT.
2. Cena podana w ofercie w ramach każdej części zamówienia powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
3. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
4. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem możliwości zmiany umowy.
5. Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w zakresie części, na którą Wykonawca składa ofertę.
6. Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
7. Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy dostawa, bez kwoty podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru).
8. Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.
9. Wartość brutto zamówienia to całkowita wartość przedmiotu zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT) wg podanej ilości asortymentu w okresie realizacji umowy. Stanowi ona podstawę oceny ofert (w zakresie każdej z części zamówienia).
10. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia (tj. wartość brutto zamówienia dla danej części) należy skalkulować przy pomocy Formularza cenowego – załącznik odpowiednio nr 3a lub 3b do SWZ oraz przedstawić w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.
11. Formularz cenowy – załącznik nr 3a i 3b do SWZ udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób:
„Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto;
Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.
12. Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto za wykonanie zamówienia, wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) na podstawie ceny przedstawionej/wyliczonej w formularzu cenowym (załącznik nr 3a lub/i 3b do SWZ) w zakresie każdej z części zamówienia.
13. Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny. Kwoty wykazane w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
14. W przypadku rozbieżności cen w formularzu cenowym i ofertowym Zamawiający do oceny i porównania ofert przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia za cenę wpisaną/wyliczoną w formularzu cenowym.
15. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według wzoru w SWZ. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
16. Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
17. Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej.
18. Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ. Brak formularza cenowego, załączonego do oferty spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych:
Część 3 – Pędzle;
Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w:
- Formularzu cenowym dla części 3,4,5 - załącznik nr 3b do SWZ;
- Opisie przedmiotu zamówienia (dla części 3, 4, 5 zamówienia) – załącznik nr 5 do umowy.

Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych artykułów ogólnobudowlanych w ilościach, opakowaniach i rodzaju wyszczególnionym w formularzu cenowym – załącznik nr 3b do SWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 5 do SWZ;
Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
Dostarczony przez Wykonawcę materiał musi być fabrycznie nowy.
Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość materiałów zgodnie z parametrami określonymi w dokumentach zamówienia.
W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w formularzu cenowym – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.
Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
Informacje w szczególności na temat rozliczenia, warunków dostawy i gwarancji zawiera wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 1593,05 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39224210-3 - Pędzle malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia (w ramach części, na którą składana jest oferta), musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT.
2. Cena podana w ofercie w ramach każdej części zamówienia powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
3. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
4. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem możliwości zmiany umowy.
5. Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w zakresie części, na którą Wykonawca składa ofertę.
6. Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
7. Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy dostawa, bez kwoty podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru).
8. Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.
9. Wartość brutto zamówienia to całkowita wartość przedmiotu zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT) wg podanej ilości asortymentu w okresie realizacji umowy. Stanowi ona podstawę oceny ofert (w zakresie każdej z części zamówienia).
10. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia (tj. wartość brutto zamówienia dla danej części) należy skalkulować przy pomocy Formularza cenowego – załącznik odpowiednio nr 3a lub 3b do SWZ oraz przedstawić w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.
11. Formularz cenowy – załącznik nr 3a i 3b do SWZ udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób:
„Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto;
Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.
12. Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto za wykonanie zamówienia, wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) na podstawie ceny przedstawionej/wyliczonej w formularzu cenowym (załącznik nr 3a lub/i 3b do SWZ) w zakresie każdej z części zamówienia.
13. Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny. Kwoty wykazane w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
14. W przypadku rozbieżności cen w formularzu cenowym i ofertowym Zamawiający do oceny i porównania ofert przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia za cenę wpisaną/wyliczoną w formularzu cenowym.
15. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według wzoru w SWZ. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
16. Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
17. Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej.
18. Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ. Brak formularza cenowego, załączonego do oferty spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych:
Część 4 – Drabiny;
Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w:
- Formularzu cenowym dla części 3,4,5 - załącznik nr 3b do SWZ;
- Opisie przedmiotu zamówienia (dla części 3, 4, 5 zamówienia) – załącznik nr 5 do umowy.
Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych artykułów ogólnobudowlanych w ilościach, opakowaniach i rodzaju wyszczególnionym w formularzu cenowym – załącznik nr 3b do SWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 5 do SWZ;
Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
Dostarczony przez Wykonawcę materiał musi być fabrycznie nowy.
Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość materiałów zgodnie z parametrami określonymi w dokumentach zamówienia.
W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w formularzu cenowym – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.
Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
Informacje w szczególności na temat rozliczenia, warunków dostawy i gwarancji zawiera wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE:
1. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego (część 4 zamówienia oraz cześć 5 zamówienia – w pozycjach od 1 do 10). Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż te wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3b do SWZ oraz OPZ- załącznik nr 5 do SWZ.
2. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować jej utraty.
3. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Zamawiający w części 4 oraz w części 5 w poz. 1-10 dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Wykonawca oferując produkt równoważny we wskazanych pozycjach, obowiązany jest podać w Formularzu cenowym – załącznik nr 3b do SWZ (w kolumnie „Równoważność”) dokładną nazwę i opis produktu równoważnego (wskazanie producenta, nazwy produktu, symbolu katalogowego - jeśli produkt taki posiada itp.), na podstawie którego Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi. Brak jednoznacznego wskazania powyższych parametrów, uniemożliwiającego w sposób niebudzący wątpliwości identyfikację produktu zaoferowanego jako równoważny przez Wykonawcę na etapie składania ofert skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
5. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Równoważność” w Formularzu cenowym – załącznik nr 3b do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.

4.2.5.) Wartość części: 18962,65 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 44423200-3 - Drabiny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia (w ramach części, na którą składana jest oferta), musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT.
2. Cena podana w ofercie w ramach każdej części zamówienia powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
3. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
4. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem możliwości zmiany umowy.
5. Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w zakresie części, na którą Wykonawca składa ofertę.
6. Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
7. Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy dostawa, bez kwoty podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru).
8. Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.
9. Wartość brutto zamówienia to całkowita wartość przedmiotu zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT) wg podanej ilości asortymentu w okresie realizacji umowy. Stanowi ona podstawę oceny ofert (w zakresie każdej z części zamówienia).
10. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia (tj. wartość brutto zamówienia dla danej części) należy skalkulować przy pomocy Formularza cenowego – załącznik odpowiednio nr 3a lub 3b do SWZ oraz przedstawić w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.
11. Formularz cenowy – załącznik nr 3a i 3b do SWZ udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób:
„Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto;
Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.
12. Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto za wykonanie zamówienia, wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) na podstawie ceny przedstawionej/wyliczonej w formularzu cenowym (załącznik nr 3a lub/i 3b do SWZ) w zakresie każdej z części zamówienia.
13. Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny. Kwoty wykazane w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
14. W przypadku rozbieżności cen w formularzu cenowym i ofertowym Zamawiający do oceny i porównania ofert przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia za cenę wpisaną/wyliczoną w formularzu cenowym.
15. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według wzoru w SWZ. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
16. Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
17. Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej.
18. Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ. Brak formularza cenowego, załączonego do oferty spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych:
Część 5 – Wyroby ścierne.
Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w:
- Formularzu cenowym dla części 3,4,5 - załącznik nr 3b do SWZ;
- Opisie przedmiotu zamówienia (dla części 3, 4, 5 zamówienia) – załącznik nr 5 do umowy.
Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych artykułów ogólnobudowlanych w ilościach, opakowaniach i rodzaju wyszczególnionym w formularzu cenowym – załącznik nr 3b do SWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 5 do SWZ;
Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
Dostarczony przez Wykonawcę materiał musi być fabrycznie nowy.
Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość materiałów zgodnie z parametrami określonymi w dokumentach zamówienia.
W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w formularzu cenowym – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.
Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
Informacje w szczególności na temat rozliczenia, warunków dostawy i gwarancji zawiera wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE:
1. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego (część 4 zamówienia oraz cześć 5 zamówienia – w pozycjach od 1 do 10). Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż te wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3b do SWZ oraz OPZ- załącznik nr 5 do SWZ.
2. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować jej utraty.
3. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Zamawiający w części 4 oraz w części 5 w poz. 1-10 dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Wykonawca oferując produkt równoważny we wskazanych pozycjach, obowiązany jest podać w Formularzu cenowym – załącznik nr 3b do SWZ (w kolumnie „Równoważność”) dokładną nazwę i opis produktu równoważnego (wskazanie producenta, nazwy produktu, symbolu katalogowego - jeśli produkt taki posiada itp.), na podstawie którego Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi. Brak jednoznacznego wskazania powyższych parametrów, uniemożliwiającego w sposób niebudzący wątpliwości identyfikację produktu zaoferowanego jako równoważny przez Wykonawcę na etapie składania ofert skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
5. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Równoważność” w Formularzu cenowym – załącznik nr 3b do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.

4.2.5.) Wartość części: 16017,28 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 14810000-2 - Wyroby ścierne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia (w ramach części, na którą składana jest oferta), musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT.
2. Cena podana w ofercie w ramach każdej części zamówienia powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
3. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
4. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem możliwości zmiany umowy.
5. Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w zakresie części, na którą Wykonawca składa ofertę.
6. Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
7. Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy dostawa, bez kwoty podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru).
8. Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.
9. Wartość brutto zamówienia to całkowita wartość przedmiotu zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT) wg podanej ilości asortymentu w okresie realizacji umowy. Stanowi ona podstawę oceny ofert (w zakresie każdej z części zamówienia).
10. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia (tj. wartość brutto zamówienia dla danej części) należy skalkulować przy pomocy Formularza cenowego – załącznik odpowiednio nr 3a lub 3b do SWZ oraz przedstawić w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.
11. Formularz cenowy – załącznik nr 3a i 3b do SWZ udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób:
„Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto;
Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.
12. Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto za wykonanie zamówienia, wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) na podstawie ceny przedstawionej/wyliczonej w formularzu cenowym (załącznik nr 3a lub/i 3b do SWZ) w zakresie każdej z części zamówienia.
13. Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny. Kwoty wykazane w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
14. W przypadku rozbieżności cen w formularzu cenowym i ofertowym Zamawiający do oceny i porównania ofert przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia za cenę wpisaną/wyliczoną w formularzu cenowym.
15. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według wzoru w SWZ. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
16. Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
17. Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej.
18. Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ. Brak formularza cenowego, załączonego do oferty spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
2. W zakresie części 3 - 5 zamówienia Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
3. Zamawiający działając na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) zw. dalej s.r.z.p.w.a.U. wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust. 1 tej ustawy. Na potwierdzenie braku opisanych w art. 7 ustawy podstaw wykluczenia Wykonawca obowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie odpowiadające treścią załącznikowi nr 2 do SWZ.
4. Działając na podstawie art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawca może zastosować tzw. „procedurę samooczyszczenia”. Pomimo wystąpienia wskazanych w przepisie podstaw wykluczenia, Wykonawca może wykazać swoją rzetelność poprzez udowodnienie Zamawiającemu, iż zostały przez niego podjęte czynności naprawcze.
5. Zamawiający oceni, czy podjęte przez Wykonawcę czynności wskazane wyżej w ust. 4 są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy. Jeżeli podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 4 nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, Zamawiający wykluczy Wykonawcę.
6. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta składana w niniejszym postępowaniu, jest zobowiązaniem Wykonawcy do zgodnego z oczekiwaniami Zamawiającego (opisanymi w dokumentach zamówienia) oraz na warunkach określonych we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SWZ, wykonania zamówienia publicznego za cenę skalkulowaną przez Wykonawcę.
2. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i załączniki:
2.1. formularz ofertowy zgodnie ze wzorem – załącznik nr 1 do SWZ;
2.2. oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i odpowiednio spełnia warunki udziału w postępowaniu przygotowane zgodnie ze wzorem – załącznik nr 2 do SWZ;
oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ (jeśli dotyczy) składa także odrębnie każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia i odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu tego Wykonawcy w postępowaniu;
2.3. formularz cenowy zgodnie ze wzorem z załącznika 3a (cz.1,2) lub 3b (cz. 3,4,5) do SWZ- w zależności na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę.
2.4. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów - jeśli dotyczy;
2.5. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – w przypadku składania oferty wspólnie przez Wykonawców.
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Jeżeli dokumenty składane wraz z ofertą są wystawione w języku obcym, Wykonawca obligatoryjnie załącza do oferty ich tłumaczenie.
4. Treść i forma złożenia oferty musi odpowiadać warunkom zamówienia, określonym przez Zamawiającego w niniejszym dokumencie i załącznikach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia – wg załącznika nr 2 każdy z Wykonawców składa osobno.
3. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w niniejszym rozdziale zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy przewiduje wzór umowy -załącznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej SmartPzp dostępnej na stronie internetowej w zakładce przedmiotowego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-20 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie nakłada obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom.
2. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych:
-Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, za wyjątkiem informacji zastrzeżonych na podstawie art. 18 ust. 3 ustawy Pzp przez składającego ofertę.
-Dokumenty zastrzeżone Wykonawca wydziela (umieszczając je w osobnym pliku) i oznacza jako „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznacza, że wszelkie składane oświadczenia i przedłożone dokumenty są jawne bez zastrzeżeń.
3. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, profilu zaufanego lub podpisu osobistego (warstwa elektroniczna na dowodzie osobistym, tzw. e-dowód). Portal e-Usług SmartPZP jest kompatybilny ze wszystkimi podpisami elektronicznymi.
4. Każdy Wykonawca samodzielnie lub jako Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Dopuszczalne jest wycofanie oferty lub jej zmiana przed upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
6. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogu elektronicznego do oferty.
7. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania.
9. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
10. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (m.in. zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne, itp.).
11. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia, o którym mowa w art. 95 ustawy Pzp.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp (zamówienie z wolnej ręki).
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp.
16. Zamawiający nie przewiduje żądania wadium w postępowaniu.
17. Pozostałe informacje dotyczące postępowania oraz przedmiotu zamówienia znajdują się w SWZ i w załącznikach do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.