Ogłoszenie z dnia 2025-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00069751/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa prawna Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej
w Bydgoszczy w zakresie zarządzania pasem drogowym, realizacji inwestycji drogowych i obsługi wierzytelności SPP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090476971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 174a
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-844
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52-582-27-23
1.5.8.) Numer faksu: 52-582-27-77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@zdmikp.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10292141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Budowa i utrzymanie sieci drogowej i obiektów inżynierskich, lokalny transport drogowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa prawna Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznejw Bydgoszczy w zakresie zarządzania pasem drogowym, realizacji inwestycji drogowych i obsługi wierzytelności SPP
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3970119-b434-4d3a-8276-31633ee36f02
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038536/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Obsługa prawna Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy w zakresie zarządzania pasem drogowym, realizacji inwestycji drogowych i obsługi wierzytelności SPP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00069751
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.2531.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 630515,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu obsługi prawnej Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy. Zamówienie obejmuje doradztwo prawne, sporządzanie opinii prawnych, opiniowanie dokumentów, opracowywanie dokumentów i pism związanych z działalnością Wydziału Zarządzania Pasem Drogowym wraz z Wydziałem Obsługi Wierzytelności oraz Wydziału Realizacji Inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 769980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 769980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 769980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Prawna Marta Skorzewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 967 110 12 76
7.3.3) Ulica: Jana Zamoyskiego 2a/2
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-063
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
obsługa prawna w zakresie przetargów publicznych:
Krzysztof Ludwiczak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: „Kancelaria Radcy Prawnego Krzysztof Ludwiczak i Partnerzy”
Magdalena Szajda prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: „Kancelaria Radcy Prawnego Radca Prawny Magdalena Szajda”
Barbara Pankowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: „Kancelaria Radcy Prawnego Radca Prawny Barbara Pankowska”
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA PRAWNA MARTA SKORZEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA PRAWNA MARTA SKORZEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 760140,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2028-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
termin wykonania opcji:
Opcja I – 12 miesięcy - od dnia 1-01-2026 do dnia 31-12-2026,
Opcja II – 12 miesięcy - od dnia 1-01-2027 do dnia 31-12-2027,
Opcja III – 12 miesięcy - od dnia 1-01-2028 do dnia 31-12-2028.
wartość zamówienia podstawowego - 140 220,00 PLN
wartość zamówienia w ramach opcji - 619 920,00 PLN
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Prowadzenie sprawozdawczości merytorycznej w ramach 3 projektów finansowanych w ramach EFS Plus
- Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) usytuowanych w budynkach przy ul. Gdańskiej 37 lok.7, ul. Dworcowej 54 lok.8 oraz Rybaki 6 lok.2 - zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa oprogramowania dla urządzeń Philips
- Rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z budową instalacji c.o. i c.w.u. w lokalach mieszkalnych przy ul.Dworcowej 16/lok.2, Garbary 9/lok.8 i 10 oraz Marcinkowskiego 18/lok.4 w Bydgoszczy
- ŚWIADCZENIE USŁUGI UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH DLA KUJAWSKO-POMORSKIEGO CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY
- Remont pomieszczenia węzła cieplnego i instalacji wewnętrznej w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego przy ul. Szosa Chełmińska 34-36 w Toruniu
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie porad prawnych w ramach projektu "Droga do rodziny. Od kandydata do rodzica adopcyjnego."
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Wieruszowie i jednostek organizacyjnych Gminy Wieruszów w latach 2025 - 2028
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu
- Kompleksowa obsługa Inżyniera Kontraktu projektu "Modernizacja i adaptacja parteru kamienicy "Pod Kruki" oraz remont infrastruktury technicznej siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie"
- Zakup usług doradztwa prawnego w zakresie realizacji zadań ustawowych Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w obszarze finansowania działalności badawczo - rozwojowej i innowacyjnej oraz innych zadań
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.