eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego wykonywanego karetkami przewozowymi typu A - 1 i A - 2 dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego wykonywanego karetkami przewozowymi typu A - 1 i A - 2 dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146378640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Batorego 44

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pcz-otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz-otwock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcz-otwock

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego wykonywanego karetkami przewozowymi typu A - 1 i A - 2 dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47772af7-c545-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197518

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/2022/ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego wykonywanego karetkami przewozowymi typu A -1 i A-2 dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku: I. Usługa transportu karetkami sanitarnymi typu A-1 i A-2 na okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, w ilościach: a) Karetki do przewozu pacjentów typu A-2 zgodnych z PN EN 1789 sztuk 2 – karetki wraz z kierowcą z uprawnieniami noszowego do dyspozycji Zamawiającego całodobowo przez 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. b) Karetka typ A-1 zgodna z PN EN 1789 sztuk 2 – karetka wraz z kierowcą z uprawnieniami noszowego do dyspozycji Zamawiającego 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach 07.30 – 15.30 (lub w innych godzinach po uzgodnieniu z Zamawiającym maksymalnie 8 godzin). II. Wykorzystanie pojazdów: 1. Karetki typu A-2, o których mowa w pkt I ust. a) wykorzystywane będą do: - przewozu pacjentów z POZ-ów i oddziałów szpitalnych; - przewozu lekarza i pielęgniarki Nocnej i Świątecznej Wyjazdowej Pomocy Lekarskiej
i Pielęgniarskiej, - przewozu pacjentów na zlecone badania lekarskie poza teren powiatu otwockiego oraz świadczenie przewozów komercyjnych na podstawie umów zawartych między PCZ Sp. z o.o. w restrukturyzacji, a innymi podmiotami. 2. Karetka typu A-1, o której mowa w pkt I ust. b) wykorzystywana będzie do przewozów zleconych badań lekarskich do innych placówek diagnostycznych na terenie Otwocka i innych miast, doraźne wyjazdy z pracownikami Zamawiającego w celach służbowych, wyjazdy po krew, leki oraz preparaty krwiopochodne oraz do przewozu pacjentów. 3. Karetka typu A1, o której mowa w pkt I ust. b) wykorzystywana będzie do obsługi Przychodni Rejonowej: przewozy lekarza lub pielęgniarki na wizyty domowe, materiału pobranego od pacjentów do badań laboratoryjnych, pacjentów oraz świadczenie przewozów komercyjnych na podstawie umów zawartych między PCZ Sp. z o.o. w restrukturyzacji, a innymi podmiotami. III. Przewidywany miesięczny przebieg w km: 1. dla 2 karetek sanitarnych typu A-2, o których mowa w pkt I lit. a) około 5100 km/miesiąc tj. około 30 600 km/6 miesięcy, 2. dla 1 karetki sanitarnej typu A-1, o której mowa w pkt I lit. b) około 600 km/miesiąc tj. około 3600 km/r6 miesięcy, 3. dla 1 karetki sanitarnej typu A-1, o której mowa w pkt I lit. b) około 1466 km/miesiąc tj. około 8796 km/6 miesięcy. IV. Wymagania szczególne wobec karetek typu A-1 i A-2 Oferowane przez Wykonawcę pojazdy do realizacji zamówienia muszą posiadać: 1. homologację ministra transportu lub dokument zaświadczający, że pojazd jest zarejestrowany na terenie Polski, jako samochód specjalny sanitarny spełniający normę PN EN 1789; 2. zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na uprzywilejowanie w ruchu drogowym (wyposażenie w sygnały świetlne i dźwiękowe oraz możliwość użycia ich podczas jazdy); 3. aktualne ubezpieczenie OC i NW pojazdów i pasażerów; 4. atesty PZH i Sanepidu; 5. pojazdy o przebiegu – maksymalnie do 300 000 km; 6. oświadczenie/zaświadczenie, że Wykonawca posiada tabor zapasowy karetek typu A-1 i A-2, który zostanie użyty w przypadku awarii pojazdu wykonującego usługę u Zamawiającego. Z treści oświadczenia/zaświaczenia musi wynikać, że czas podstawienia innej karetki w miejsce pojazdu, który uległ awarii nie będzie dłuższy niż 30 minut od czasu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego; 7. Deklaracje zgodności CE dla noszy i innych urządzeń do transportu pacjenta w ambulansach do ruchu na drogach oraz pojazdów medycznych i ich wyposażenia; 8. dopisanie pojazdów do systemu SZOI Narodowego Funduszu Zdrowia po uzgodnieniu z Zamawiającym. V. Wymagania ogólne i techniczne dla oferowanych pojazdów typu A-1 i A-2: a) Nadwozie: - typu furgon zamknięty, częściowo przeszkolony, klimatyzowany,
- możliwość przewozu 3 osób – w pozycji siedzącej lub/i na noszach, - wyposażone w bezprzewodowe środki łączności, - wyposażone w system GPS umożliwiający obserwację ruchu pojazdu na stanowisku dyspozytora Zamawiającego. b) Przedział medyczny: - kabina kierowcy oddzielona od przedziału medycznego z oknem przesuwnym umożliwiającym komunikację głosową z kierowcą, - sprawna i dopuszczona do użytku instalacja tlenowa, wyposażenie w duże i małe butle tlenowe, - fotel kardiologiczny dla osoby niepełnosprawnej skierowany przodem do kierunku jazdy, wyposażony w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa z możliwością regulacji kąta oparcia – „pozycjonowania” z systemem mocującym do podłogi ambulansu, - pasy bezpieczeństwa dla przewożonych dzieci, - sprawne nosze samojezdne główne wielozadaniowe, - deska ortopedyczna z osprzętem, - krzesło kardiologiczne (przenośne), - nosze brezentowe (płachta), - torba medyczna z pełnym wyposażeniem, w tym z lekami, łączność radiowa z karetkami oraz z dyspozytorem
VI. Inne wymagania dot. pojazdu i kierowców oraz Wykonawcy: - wykonywanie czynności dezynfekcji pojazdu przez Wykonawcę zgodnie z wymogami sanitarnymi, - doświadczenie kierowców minimum 3 lata, - posiadanie zapasowego taboru karetek typu A-2 i A-1 w przypadku awarii wykonującego usługę pojazdu u Zamawiającego, - kierowcy karetek posiadają aktualne badania psychologiczne uprawniające do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych w ruchu drogowym; - certyfikaty/dyplomy ukończenia kursu pierwszej pomocy medycznej/przedmedycznej (min. dla kierowców karetek typu A-2), - czas podstawienia karetki w miejsce pojazdu, który uległ awarii nie może trwać dłużej niż 30 min od czasu zgłoszenia faktu przez Zamawiającego, - kierowcy muszą spełniać wymogi noszowego, - kierowcy ubrani w jednolite ubrania z oznakowaniem jakie obowiązują w ratownictwie medycznym, - w ramach realizacji Zamówienia należy umożliwić obserwację GPS ruchu pojazdów skierowanych do realizacji zamówienia na stanowisku dyspozytora Zamawiającego, odpowiednio udostępniając go on-line lub dostarczając niezbędne wyposażenie techniczne, - zlecenie usługi innemu podmiotowi tylko po uzyskaniu zgody Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386964,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386964,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386964,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Petra Medica Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132463074

7.3.3) Ulica: Grochowska 166

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-329

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386964,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.