Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00186395/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
- 2022/BZP 00276969/01 - Wynik z dnia 2022-07-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu informatycznego realizowanego w ramach projektu "Cyfrowa Gmina".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Węgierska Górka
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182746
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Zielona 43
1.4.2.) Miejscowość: Węgierska Górka
1.4.3.) Kod pocztowy: 34-350
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.4.7.) Numer telefonu: +48338609742
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ugwg@wegierska-gorka.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wegierska-gorka.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197385
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00186395/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1) Dla części zamówienia nr 1 – dokumenty (katalog, folder lub dokumentacja techniczna) pochodzące od producenta oferowanego urządzeń, dotyczy: serwer, system kopii zapasowych, przełącznik sieciowy zarządzalny, system ochrony danych UTM, zawierające parametry jakościowe oferowanego towaru określone w Załączniku nr 2 do SWZ w punktach oznaczonych indeksem DT. Zaleca się, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni oznaczyć plik/dokument, której pozycji Opisu przedmiotu zamówienia – „Wymagane minimalne parametry jakościowe” on dotyczy;
2) Dla części zamówienia nr 2 – dokumenty (katalog, folder lub dokumentacja techniczna) pochodzące od producenta oferowanych stacji roboczych i monitorów oraz laptopów zawierające parametry jakościowe oferowanego towaru określone w Załączniku nr 2 do SWZ w punktach oznaczonych indeksem DT. Zaleca się, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni oznaczyć plik/dokument, której pozycji Opisu przedmiotu zamówienia – „Wymagane minimalne parametry jakościowe” on dotyczy.
Po zmianie:
1) Dla części zamówienia nr 1 – dokumenty (katalog, folder lub dokumentacja techniczna) pochodzące od producenta oferowanego urządzeń, dotyczy: serwer, system kopii zapasowych, przełącznik sieciowy zarządzalny, system ochrony danych UTM, zawierające parametry jakościowe oferowanego towaru określone w Załączniku nr 5 do SWZ w punktach oznaczonych indeksem DT. Zaleca się, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni oznaczyć plik/dokument, której pozycji Opisu przedmiotu zamówienia – „Wymagane minimalne parametry jakościowe” on dotyczy;
2) Dla części zamówienia nr 2 – dokumenty (katalog, folder lub dokumentacja techniczna) pochodzące od producenta oferowanych stacji roboczych i monitorów oraz laptopów zawierające parametry jakościowe oferowanego towaru określone w Załączniku nr 5 do SWZ w punktach oznaczonych indeksem DT. Zaleca się, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni oznaczyć plik/dokument, której pozycji Opisu przedmiotu zamówienia – „Wymagane minimalne parametry jakościowe” on dotyczy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-10 10:00
Po zmianie:
2022-06-14 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Miejsce składania ofert Przed zmianą:
Oferty należy składać w terminie do dnia 10 czerwca 2022 r. do godz. 10:00 używając w tym celu Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu – skrytka ePUAP: Urząd Gminy Węgierska Górka / sl158fa4j2/skrytka
Po zmianie:
Oferty należy składać w terminie do dnia 14czerwca 2022 r. do godz. 10:00 używając w tym celu Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu – skrytka ePUAP: Urząd Gminy Węgierska Górka / sl158fa4j2/skrytka
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-10 11:00
Po zmianie:
2022-06-14 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-07-08
Po zmianie:
2022-07-13
INNE PRZETARGI WĘGIERSKA GÓRKA
więcej: przetargi WĘGIERSKA GÓRKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Zakup i dostawa wyposażenia stacjonarnego punktu obsługi mieszkańców w ramach projektu: "Kompleksowa ochrona środowiska w Gminie Łącko - Eko Doradca"
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Budowa monitoringu dla Miasta Darłowo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.