Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00120786/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług developerskich w zakresie obsługi wydruków, raportowania w systemie medycznym Zamawiającego (System CN) oraz Usług serwisu informatycznego, w tym usług developerskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290096
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Hirszfelda 12
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-413
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@dcopih.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dcopih.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dcopih.ezamawiajacy.pl/pn/DCOPIH/demand/101425/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług developerskich w zakresie obsługi wydruków, raportowania w systemie medycznym Zamawiającego (System CN) oraz Usług serwisu informatycznego, w tym usług developerskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96d6fa50-b9ba-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120786
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/17/23/EI/JOK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług developerskich w zakresie obsługi wydruków, raportowania w systemie medycznym Zamawiającego (System CN) oraz Usług serwisu informatycznego, w tym usług developerskich w zakresie Systemu Raportowania dostarczonym przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338004 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338004 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338004 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROINFORMATYKA SP.ZO.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554-281-80-18
7.3.3) Ulica: WYZWOLENIA
7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ
7.3.5) Kod pocztowy: 85-799
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) MKD Marcin Łagodziński w zakresie usług developerskich i usług serwisu informatycznego
2) firma Wojciech Czechumski w zakresie usług developerskich i usług serwisu informatycznego
3) JCA Systemy Informatyczne Cała Jarosław w zakresie usług developerskich i usług serwisu informatycznego
4) Usługi Informatyczne HOST Piotr Chylewski w zakresie usług developerskich i usług serwisu informatycznego
5) DeKar Karol Deja w zakresie usług developerskich i usług serwisu informatycznego
6) PC studio Łukasz Kaszyński w zakresie usług developerskich i usług serwisu informatycznego
7) Konsultacje Informatyczne DKI Wojciech Zygadło w zakresie usług developerskich i usług serwisu informatycznego
8) SnellKom Systemy Informatyczne Przemysław Wojtysiak w zakresie usług developerskich i usług serwisu
informatycznego
9) LogoBit Mateusz Kawa w zakresie usług developerskich i usług serwisu informatycznego
10) Dawid Ziach IT w zakresie usług developerskich i usług serwisu informatycznego
11) ViSoft Zawojski Mateusz w zakresie usług developerskich i usług serwisu informatycznego
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338004 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 106 WE WROCŁAWIU
- Dostawa licencji przedłużającej na 36 m-cy wsparcie na posiadanie Firewalle oraz analizę logów: Dla Fortianalyzer
- Sukcesywne dostawy gazów technicznych wraz z dzierżawą butli dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP we Wrocławiu
- Rozbiórka stodoły zlokalizowanej na działce nr 193/1 w miejscowości Wilczków, gm. Żórawina
- Dostawa gadżetów: workoplecaków i kubków termicznych na potrzeby WrocWalk 2025
- "Dostawa fabrycznie nowego wozidła budowlanego do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach." - ZP/TP/46/2025
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA I WDROŻENIE INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA GMINY CIASNA
- Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie aplikacji mobilnej w ramach projektu pn. Budowa ścieżki historycznej "Wrzesień 1939 r. w Gminie Wyry"
- udostępnienie usług z dedykowanymi interfejsami API wraz z panelem administracyjnym/ platformą do zarządzania tymi usługami
- Opracowanie, wdrożenie, przegląd, aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Gminy Miejskiej Hajnówka i dla 13 jednostek organizacyjnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego z wdrożeniem oraz podniesieniem poziomu bezpieczeństwa dla Urzędu Gminy w Skrzyszowie oraz jednostki Centrum Usług Społecznych w Skrzyszowie
- Cyberbezpieczne Jedwabne
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.