eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kańczuga › Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Kańczudze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Kańczudze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KAŃCZUDZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180965462

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętej Barbary 18

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk.spzoo@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk-kanczuga.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.zgk.kanczuga.biuletyn.net/?bip=1&cid=26&bsc=N

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka komunalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Kańczudze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5053b42-d50c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197006

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167056/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.ZGK.02.2022.WS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawy oleju napędowego w zależności od temperatury otoczenia (okresu) odpowiednio: letniego, przejściowego, zimowego, spełniającego wymogi normy PN-EN 590+A1:2017-06 oraz wymagania określone w Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015r. poz. 1680), przy czym wymagania zawarte w Rozporządzeniu są nadrzędne w stosunku do normy PN-EN 590+A1:2017-06. W przypadku prognozowania bardzo niskich temperatur Zamawiający będzie żądał dostawy oleju napędowego dla klas klimatu arktycznego o temperaturze zablokowania zimnego filtra (CFPP) nie wyższej niż (–32 °C).
1) Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy – nie wcześniej niż od 01.07.2022 roku,
2) Całkowita wielkość zamówienia: 60 000 litrów/60,00 m3 oleju napędowego. Podana wielkość rocznego zapotrzebowania Zamawiającego na paliwo w czasie trwania umowy może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu maksymalnie o 20%. Szacowana wielkość pojedynczej dostawy wynosi około 4 500 litrów na miesiąc,
3) Wykonawca będzie dostarczał olej napędowy do zbiornika Zamawiającego przy użyciu środków transportu spełniających normy przewidziane w przepisach dotyczących ochrony środowiska,
4) Miejsce realizacji zamówienia: zbiornik paliwa 5 000 litrów na terenie Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Kańczudze PSZOK Siedleczka nr 157A,
5) Zamawiający wymaga, aby poszczególne dostawy do miejsca wskazanego
w punkcie 4 odbywały się w godzinach od 7:00 do 15:00 w terminie do 72 godzin od chwili zgłoszenia. Zamawiający będzie składał zamówienia na dostawę paliwa w dni robocze w godz. od 7:00 do 15:00,
6) Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. przy każdej dostawie wymagał będzie od Wykonawcy przedłożenia aktualnego świadectwa jakości (atestu) dostarczanego paliwa,
7) Wykonawca będzie dostarczał zamawiany olej napędowy własnym transportem na swój koszt i ryzyko. Pojazdy muszą być odpowiednio oznakowane i dopuszczone do eksploatacji oraz muszą posiadać ważne badania techniczne,
8) Zamawiający dokonuje sprawdzenia czy przepływomierz zamontowany na cysternie Wykonawcy posiada aktualną legalizację potwierdzoną przez Urząd Miar. Zamawiający może sprawdzić w obecności kierowcy cysterny przy pomocy termometru parametry paliwa tj. gęstość i temperaturę oraz organoleptycznie barwę, klarowność i brak zanieczyszczeń stałych. Zamawiający podpisuje Dowód Dostawy (WZ) jeżeli w/w warunki są spełnione. Odbiór paliwa odbywać się będzie pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego wyznaczonego przez Kierownika Przedsiębiorstwa oraz kierowcy autocysterny,
9) W przypadku awarii pojazdów – zostanie pobrana próbka dostarczonego paliwa do zbiornika Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy, celem przeprowadzenia jej badania w certyfikowanym laboratorium. W przypadku gdy certyfikowane laboratorium stwierdzi niezgodność parametrów paliwa dostarczonego Zamawiającemu przez Wykonawcę z parametrami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680) Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów przeprowadzonego badania oraz naprawy uszkodzonych pojazdów, jeśli Zamawiający wykaże, że ich uszkodzenie miało bezpośredni związek z dostarczonym paliwem o parametrach niezgodnych z ww. Rozporządzeniem,
10) Warunki płatności: płatność za zrealizowaną dostawę odbywać się będzie w formie przelewu na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego,
11) Rozlicznie będzie następowało każdorazowo po dostawie zamówionej partii na podstawie faktury VAT w oparciu o ceny hurtowe paliwa u producenta na dzień dostawy oraz przy zastosowaniu ustalonego rabatu, upustu określonej w złożonej ofercie,
12) Dostarczane paliwo będzie fakturowane w temperaturze referencyjnej 150C.

Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia
Wymagania jakościowe odnoszące się do na przedmiotu zamówienia zostały określone przez normę PN-EN 590+A1:2017-06 oraz w Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia
9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 r. poz. 1680), przy czym wymagania zawarte w Rozporządzeniu są nadrzędne w stosunku do normy PN-EN 590+A1:2017-06
W każdym przypadku w odniesieniu do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 472528,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 473230,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 472528,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROJET Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 796290473

7.3.3) Ulica: Kieszek 52

7.3.4) Miejscowość: Pionki

7.3.5) Kod pocztowy: 26-670

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 472528,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.