Og³oszenie z dnia 2025-04-17
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug opiekuñczych w o¶rodku wsparcia w formie prowadzenia Dziennego Domu Pomocy przy ul. ¦w. Wincentego 1 w ¦wieciu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w ¦wieciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090077277
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Genera³a Józefa Hallera 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 519 05 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opsswiecie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://opsswiecie.pl/ oraz https://opsswiecie.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦wiadczenie us³ug opiekuñczych w o¶rodku wsparcia w formie prowadzenia Dziennego Domu Pomocy przy ul. ¦w. Wincentego 1 w ¦wieciu”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0fc3529b-a0bc-4cb9-a267-f25279ea2c19
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00196930
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00032396/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 „¦wiadczenie us³ug opiekuñczych w o¶rodku wsparcia w formie prowadzenia Dziennego Domu Pomocy przy ul. ¦w. Wincentego 1 w ¦wieciu”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ops_swiecie3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem narzêdzia platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ops_swiecie i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” dostêpnego na stronie dotycz±cej danego postêpowania (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce na Platformie, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10,4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików.pdf,
f)szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny
czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem
G³ównego Urzêdu Miar
6. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z pisemn± pro¶b± o wyja¶nienie tre¶ci SWZ za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” dostêpnego na stronie dotycz±cej danego postêpowania.
7. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy.
8. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na Platformie przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
9. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z instrukcj± korzystania z Platformy, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”) .
10. Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony
w art. 221. ustawy Pzp.
11. Wszelk± korespondencjê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem nale¿y przekazywaæ za po¶rednictwem Platformyzakupowej.pl Korespondencjê uwa¿a siê za przekazan± w terminie, je¿eli dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem wymaganego terminu. Ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomo¶ci elektronicznej.
12. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej przez Wykonawców jest dostêpna https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
13. Poni¿ej osoby wskazane do porozumiewania siê z Wykonawcami, przy czym komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania lub ofert.
• w zakresie dotycz±cym przedmiotu zamówienia: Iwona Wamka e-mail: i.wamka@opsswiecie.pl
• w zakresie dotycz±cym zagadnieñ proceduralnych: Stefania Konko³owicz-Dudziñska
e-mail: s.dudzinska@opsswiecie.pl.
14. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy
i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania okre¶lonym przez Zamawiaj±cego na pierwszej stronie SWZ ZP.271.2.2025.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) – dalej zwanego RODO informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w ¦wieciu (adres: ul. Gen. Józefa Hallera 11, 86-100 ¦wiecie, e-mail: sekretariat@opsswiecie.pl, tel. 52 519 05 40.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych za po¶rednictwem adresu e-mail: iod@opsswiecie.pl. lub pisemnie na adres Administratora.
3. Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, tj. gdy¿ jest to niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zwi±zku z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwanej dalej PZP.
4. Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy.
5. W zwi±zku z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych nie podlegaj± Pañstwo decyzjom, które siê opieraj± wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 RODO.
6. Pañstwa dane osobowe nie bêd± przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmuj±cy Uniê Europejsk±, Norwegiê, Liechtenstein i Islandiê).
1) Osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
a) prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
2) Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
a) prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osoby, której dane dotycz± jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
8. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 12. Od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i za³±cznikach do protoko³u, Administrator nie udostêpnia tych danych zawartych w protokole i w za³±cznikach do protoko³u, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie Dziennego Domu Pomocy, jako o¶rodka wsparcia
w lokalu przy ulicy ¦w. Wincentego 1 w ¦wieciu.
2. Lokal przy ulicy ¦w. Wincentego 1 w ¦wieciu u¿ytkowany jest przez gminê ¦wiecie na podstawie umowy u¿yczenia ze Starostwem Powiatowym w ¦wieciu z dnia 16 maja 2023r.
3. Dzienny Dom Pomocy to o¶rodek wsparcia zapewniaj±cy zajêcia artystyczne, edukacyjne, terapiê reminiscencyjn±, biblioterapiê, muzykoterapiê, terapiê walidacyjn±, choreoterapiê, zajêcia relaksacyjne, gimnastykê, kó³ko gier stolikowych, filmoterapiê i inne warsztaty. Organizuje wyj¶cia do kina, teatru, opery oraz wycieczki integracyjne w celu pobudzenia procesów my¶lowych w¶ród osób starszych. Dzia³ania takie powoduj± æwiczenie mózgu oraz zapobiegaj± miêdzy innymi takim chorobom jak Alzheimer.
4. Dzienny Dom Pomocy podtrzymuje aktywno¶æ spo³eczn±, zapobiega wykluczeniu spo³ecznemu, pomaga w utrzymaniu kondycji i sprawno¶ci ruchowej. Pomaga w utrzymaniu sprawno¶ci intelektualnej oraz zaradno¶ci, wykorzystuj±c zasoby tkwi±ce w cz³owieku. Umo¿liwia rozwijanie ró¿nych pasji i zainteresowañ.
5. Dzienny Dom Pomocy zapewnia profesjonalne zajêcia prowadzone przez specjalistów
w przestrzeni aktywizacji osób w wieku inwolucji starczej, celem zapobiegania ich wykluczeniu spo³ecznemu, pobudzeniu zasobów oraz si³ ludzkich, tak aby osoby te funkcjonowa³y prawid³owo w ¶rodowisku lokalnym jak i domowym.
6. Wykonawca zapewnia uczestnikom Dziennego Domu Pomocy:
1) zaspokojenie potrzeb bytowych poprzez:
- zapewnienie miejsca bezpiecznego i godnego spêdzania czasu od poniedzia³ku do pi±tku przez
8 godz. dziennie, w dni robocze w godz. 7:00-15:00,
- wy¿ywienie: ¶niadanie i obiad zgodnie z normami i zasadami prawid³owego ¿ywienia dla osób starszych, od poniedzia³ku do pi±tku z mo¿liwo¶ci± wyboru posi³ków dietetycznych – zgodnie ze wskazaniami lekarza.
Dostarczanie posi³ków w formie cateringu odbywaæ siê musi na podstawie umowy zawartej
z realizatorem us³ugi cateringowej.
2) podstawowe ¶wiadczenia opiekuñcze polegaj±ce na:
- udzieleniu pomocy w podstawowych czynno¶ciach ¿yciowych,
- podnoszeniu sprawno¶ci i aktywizowaniu uczestników (¶wiadczeniobiorców) m.in.: poprzez umo¿liwienie udzia³u w terapii zajêciowej, treningu umiejêtno¶ci, zachêceniu do dobrowolnych, drobnych prac na rzecz o¶rodka wsparcia,
- udzieleniu pomocy w za³atwieniu spraw osobistych i urzêdowych;
3) zaspokojenie potrzeb zdrowotnych w zakresie:
- pomocy w kontaktach z ró¿nymi placówkami s³u¿by zdrowia,
- pomocy w zakupie leków, za³atwianiu sprzêtu rehabilitacyjnego itp.,
- ogólnej rehabilitacji ruchowej;
4) dzia³ania wspomagaj±ce polegaj±ce na:
- umo¿liwieniu realizacji potrzeb kulturalnych, rekreacyjnych, towarzyskich m.in.: poprzez organizacjê ¶wi±t, uroczysto¶ci okoliczno¶ciowych, wspólny udzia³ w imprezach kulturalnych, turystycznych, dostêp do prasy, biblioteczki, radia, TV itp.,
- stymulowaniu do nawi±zywania, utrzymywania i rozwijania kontaktów uczestników (¶wiadczeniobiorców) z rodzin±, ¶rodowiskiem lokalnym, budowaniu sieci oparcia spo³ecznego, zapobieganie wykluczeniu spo³ecznemu,
- wspó³pracy z pracownikami socjalnymi O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¦wieciu w sprawach ¶wiadczeniobiorców,
- wspó³pracy z opiekunami/opiekunkami zatrudnionymi w O¶rodku Pomocy Spo³ecznej w ¦wieciu w sprawach ¶wiadczeniobiorców,
- udzielaniu pomocy psychologicznej, porad i wsparcia,
- zapewnieniu warunków do rozwoju samorz±dno¶ci uczestników (¶wiadczeniobiorców) Dziennego Domu Pomocy,
- integracji ze ¶rodowiskiem lokalnym, podmiotami z obszaru pomocy spo³ecznej, stowarzyszeniami, fundacjami, klubami dzia³aj±cymi na rzecz cz³owieka w wieku starczym,
- zapewnienie wycieczek, wyj¶æ do kina i teatru.
7. Dzienny Dom Pomocy nie posiada zaplecza kuchennego - wymagane jest zapewnienie wy¿ywienia dla ¶wiadczeniobiorców w formie us³ugi cateringowej.
8. Dzienny Dom Pomocy zapewni 30 miejsc pobytu. ¦rednia ilo¶æ ¶wiadczeniobiorców, którzy w 2024 r. korzystali z pobytu w Domu Dziennego Pobytu dla Osób Starszych wynios³a 25,16 osoby.
9. Dzienny Dom Pomocy przedstawi kierownikowi O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¦wieciu plan pracy w formie pisemnej zawarty z uczestnikiem o¶rodka wsparcia do 10 dnia pobytu w o¶rodku zgodnie z decyzj± administracyjn±.
10. Dzienny Dom Pomocy zobowi±zany jest przedstawiæ kierownikowi O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¦wieciu sprawozdanie z elementami ewaluacji w formie pisemnej z pobytu uczestników
w o¶rodku wsparcia oraz z wyjazdów integracyjnych, wyj¶æ do kina, teatru, opery, co 6 miesiêcy, nie pó¼niej jak do 15 dnia nastêpnego miesi±ca oraz na koniec okresu zawarcia umowy. Ca³oroczne sprawozdanie za rok kalendarzowy do 10 stycznia nastêpnego roku.
11. Wykonawca zobowi±zuje siê prowadziæ okre¶lon± dokumentacjê dzia³alno¶ci merytorycznej Dziennego Domu Pomocy, w postaci:
- harmonogramu zajêæ,
- imiennej listy obecno¶ci, potwierdzonej podpisami uczestników (¶wiadczeniobiorców),
-dziennika (dzienników) zajêæ, w których nale¿y udokumentowaæ codzienne zajêcia z uczestnikami (¶wiadczeniobiorcami).
12. Podstawê realizacji zadania stanowi wy³±cznie decyzja administracyjna, która bêdzie w obiegu prawnym wydana przez kierownika O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¦wieciu lub inn± osobê upowa¿nion± przez Burmistrza ¦wiecia. W decyzji okre¶lony zostanie rodzaj ¶wiadczenia, okres na jaki zosta³o przyznane oraz wysoko¶æ odp³atno¶ci ponoszonej przez uczestnika o¶rodka wsparcia. Zamawiaj±cy przekazywaæ bêdzie zestawienie aktualnych decyzji administracyjnych potwierdzaj±cych ¶wiadczenia w o¶rodku wsparcia.
13. Zamawiaj±cy zgodnie z tre¶ci± art. 95 ust. 1 i 2 ustawy pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawców lub Podwykonawców osób posiadaj±cych uprawnienia do wykonywania zawodu:
a) kierownik – min. 0,5 etatu;
b) opiekun – min. 2 etaty;
c) terapeuta – min. 1,5 etatu.
14. Wykonawca powinien dostosowaæ liczbê zatrudnionych opiekunów i terapeutów w zakresie niezbêdnym do prawid³owej realizacji przedmiotowego Zamówienia.
15. Zatrudnienie osób przy realizacji zamówienia powinno trwaæ przez ca³y okres realizacji przedmiotu umowy.
16. Osoba kieruj±ca Dziennym Domem Pomocy powinna posiadaæ kwalifikacje okre¶lone w art. 122 ust. 1 ustawy o pomocy spo³ecznej.
17. Zmiana osób wymienionych w wykazie wymaga aneksu do umowy.
18. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy zgodnie z warunkami SWZ i zapisami w projektowanych postanowieniach umowy.
19. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wgl±du do umowy zawartej pomiêdzy Wykonawc±, a realizatorem us³ugi cateringowej.
20. Odp³atno¶ci za pobyt pobierane bêd± przez Wykonawcê od ¶wiadczeniobiorców i wp³acone bêd± Kierownika Dziennego Domu Pomocy w kasie Urzêdu Miejskiego w ¦wieciu. Rozliczenie us³ug Wykonawca bêdzie sk³ada³ do 5 dnia ka¿dego miesi±ca. Odp³atno¶æ za pobyt ¶wiadczeniobiorcy mog± wp³acaæ równie¿ bezpo¶rednio na konto O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¦wieciu. Imienne zestawienie pobranych kwot odp³atno¶ci za pobyt bêdzie przedstawione w postaci pisemnego potwierdzenia do O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¦wieciu przez Wykonawcê.
21. Wykonawca ponosi wszelkie koszty utrzymania mienia Dziennego Domu Pomocy, a tak¿e wszelkie inne koszty zwi±zane z jego eksploatacj± z zastrze¿eniem, ¿e op³aty zwi±zane z korzystaniem z energii cieplnej i ciep³ej wody, energii elektrycznej, wody, ¶cieków w wielko¶ciach wskazanych urz±dzeniami pomiarowymi i zawartymi umowami przekazywane bêd± na rzecz Wykonawcy.
22. Roczny szacunkowy koszt utrzymania lokalu przy ul. ¦w. Wincentego 1 w ¦wieciu stanowi Za³±cznik Nr 1 A do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85312100-0 - Us³ugi opieki dziennej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-23 do 2026-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
2. Maksymalnie oferta mo¿e otrzymaæ 100 pkt. Punkty przyznawane bêd± wg nastêpuj±cych zasad:
Kryterium – Cena: 70 pkt
Kryterium – Do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia: 30 pkt
1) Kryterium – Cena: 70 pkt
Punkty za kryterium „cena” (1 pkt – 1%) zostan± obliczone w nastêpuj±cy sposób:
najni¿sza cena oferowana w¶ród wszystkich
podlegaj±cych ocenie ofert
Najni¿sza cena brutto = --------------------------------------------------------------------------- x 70 pkt
cena zaoferowana w badanej ofercie
2) Kryterium - Do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia: 30 pkt
Aby otrzymaæ punkty w tym kryterium Wykonawca musi wskazaæ w formularzu oferty do¶wiadczenie opiekunów i terapeutów poprzez wskazanie ich sta¿u pracy w o¶rodku wsparcia dziennego pobytu, takiego jak: dzienny dom, klub seniora, placówka dzia³aj±ca w ramach Programu Senior +, ¶rodowiskowy dom samopomocy, warsztat terapii zajêciowej.
Przy wskazywaniu osób skierowanych do realizacji zamówienia nale¿y pamiêtaæ, ¿e ich do¶wiadczenie jest kryterium oceny ofert i ma wp³yw na ostateczny wybór oferty, co za tym idzie Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ przez ca³y okres realizacji zamówienia zatrudnienie osób posiadaj±cych do¶wiadczenie na poziomie nie mniejszym ni¿ do¶wiadczenie osób wskazanych w tre¶ci oferty.
Brak wskazania w ofercie do¶wiadczenia osób skierowanych do wykonywania zamówienia bêdzie skutkowa³o brakiem lub mniejsz± ilo¶ci± punktów przyznanych w tym kryterium.
Przy obliczaniu punktów Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glenie do jednego miejsca po przecinku.
Punkty w w/w kryterium bêd± przyznawane wg nastêpuj±cego klucza:
Elementy podlegaj±ce ocenie:
Do¶wiadczenie osób skierowanych do wykonywania zamówienia - ka¿da osoba bêdzie punktowana oddzielnie.
Liczba punktów:
do 1 roku w³±cznie – 0 pkt
powy¿ej roku – do 2 lat w³±cznie – 10 pkt
powy¿ej 2 lat do 3 lat w³±cznie – 20 pkt
powy¿ej 3 lat – 30 pkt
Do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – (D) – maksymalnie 30 pkt (1 pkt – 1%). Punkty zostan± zsumowane i podzielone przez liczbê osób skierowanych
do realizacji zamówienia.
Punkty zostan± obliczone wg. nastêpuj±cego wzoru: D = S/LO Gdzie :
D - ilo¶æ punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia;
S - suma otrzymanych punktów przez osoby skierowanie do realizacji zamówienia;
LO - liczba osób skierowanych do realizacji zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII i IX SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Opis spe³nienia warunku:
a) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli posiada wiedzê i do¶wiadczenia niezbêdne do wykonania zamówienia i wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie:
wykonywa³ co najmniej 1 us³ugê przez okres nie krótszy ni¿ rok, polegaj±c± na prowadzeniu o¶rodka wsparcia dziennego pobytu, takiego jak: dzienny dom, klub seniora, placówka dzia³aj±ca w ramach Programu Senior +, ¶rodowiskowy dom samopomocy, warsztat terapii zajêciowej.
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia musi wykazaæ, ¿e w okresie realizacji zamówienia, na ca³ym jego etapie, bêdzie dysponowa³ co najmniej:
kierownikiem – min. 0,5 etatu, posiadaj±ca kwalifikacje okre¶lone w art. 122 ust. 1 ustawy o pomocy spo³ecznej;
opiekunem – min. 2 etaty;
terapeut± – min. 1,5 etatu.
W wykazie osób, o jakim mowa w za³±czniku nr 4 do SWZ Zamawiaj±cy prosi, aby wpisaæ wymagane dane zgodnie z postawionym warunkiem.
Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej –
dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów,
w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 6 do SWZ;
2. O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale VIII niniejszej SWZ. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 9 do SWZ.
O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami
porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotycz±cych ukarania za wykroczenie, za które wymierzono
karê ograniczenia wolno¶ci lub karê grzywny,
f) art. 109 ust. 1 pkt. 5, 7, 8 i 10 ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.6. Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy
–w tym okresie wykonywa³ co najmniej 1 us³ugê przez okres nie krótszy ni¿ rok, wraz
z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami,
o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - Za³±cznik
nr 3 do SWZ;
1.7. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci do kierowania Dziennym Domem Pomocy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci. Wzór wykazu osób stanowi Za³±cznik Nr 4 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. DOKUMENTY SK£ADANE RAZEM Z OFERT¡1.1. Do oferty stanowi±cej – Za³±cznik Nr 1 do SWZ Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem Nr 2 do SWZ;
Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa powy¿ej stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
1.2. Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy)
• gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca sk³adaj±cy ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy,
• w przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, nale¿y za³±czyæ do oferty.
1.3. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (je¶li dotyczy)
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby Za³±cznik Nr 5 do SWZ (lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy) je¿eli dotyczy, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la
w szczególno¶ci:
• zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
• sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
• czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
UWAGA: Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt 1.1. SWZ – za³±cznik Nr 2 do SWZ, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów okre¶lonych w Rozdziale XI SWZ.
1.4. Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa
W sytuacji gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd± zawiera³y tajemnicê przedsiêbiorstwa, Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, ¿e nie mog± byæ one udostêpnione oraz wykazuje, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233).
1.5. Za³±cznik Nr 7 do SWZ – O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
1.6. Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy
–w tym okresie wykonywa³ co najmniej 1 us³ugê przez okres nie krótszy ni¿ rok, wraz
z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami,
o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - Za³±cznik
nr 3 do SWZ;
1.7. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w szczególno¶ci do kierowania Dziennym Domem Pobytu. Wzór wykazu osób stanowi Za³±cznik Nr 4 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XII ust. 1 pkt 1.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, w okoliczno¶ciach gdy Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u
w postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Pzp lub warunki dotycz±ce wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zobowi±zani s± do do³±czenia do oferty o¶wiadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonuj± poszczególni Wykonawcy – Za³±cznik Nr 7 do SWZ.
Obowi±zek z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp dotyczy równie¿ Wykonawców prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych Za³±cznik Nr 8 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-25 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ops_swiecie na stronie dotycz±cej odpowiedniego postêpowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-25 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-24
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawcy przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej zgodnie z ustaw± Pzp. ¦rodki ochrony prawnej zosta³y opisane w rozdziale XXXVI.Z postêpowania wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi, którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci. Tym samym Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp.
Podzielenie na czê¶ci nie jest mo¿liwe ze wzglêdu na ³±czno¶æ zamówienia i jego realizacjê
w okre¶lonym miejscu. Podzielenie na czê¶ci grozi³oby trudno¶ciami technicznymi i kosztami wykonania zamówienia, a tak¿e potrzeb± skoordynowania dzia³añ ró¿nych Wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia w o¶rodku wsparcia. Brak podzia³u zamówienia na czê¶ci nie skutkuje brakiem mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu przez mikro, ma³e i ¶rednie przedsiêbiorstwa. Brak podzia³u zamówienia na czê¶ci nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostêp podmiotów z sektora ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw.
6. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga na czas realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych ¶wiadczenie us³ug w ramach realizacji zadania.
2.6. W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ (Dz. U.
z 2020r. poz. 2415), jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania
i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.