eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań"Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.krajewski@posir.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1074465

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29a56ec9-77e8-4a1d-b44b-984e072e73ed

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196911

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045700/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Modernizacja dylatacji i położenie płytek na I Trybunie (Silver) Stadionu Miejskiego w Poznaniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145680

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.21.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest skucie płytek, wykonanie dylatacji oraz położenie nowych płytek w obrębie Strefy VIP Silver I.2.10.1. poziom 6,60 osie: G-F/F-E/III’-V’ zlokalizowanej na I trybunie Stadionu Miejskiego przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącego nazwę ENEA STADION. Opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 6 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia); załączniku nr 8 do SWZ (przedmiar robót), załącznik nr 7 do SWZ (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót).
2. Zamawiający stawia obowiązek odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej, oferta Wykonawcy, który nie odbędzie wizji lokalnej zostanie odrzucona w postępowaniu. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 20.03.2025 roku godzina 9:00. Miejsce: Biuro POSiR Stadion Miejski, ul. Bułgarska 17 w Poznaniu.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie niższą niż: 100 000,00 złotych (sto tysięcy złotych). Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej powinno obejmować odpowiedzialność cywilną, deliktową i kontraktową za szkody osobowe i rzeczowe oraz ich następstwa. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał polisy, bądź innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie.
4. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany jest przed zawarciem umowy przedłożyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy.
5. Nieprzedłożenie dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie, kosztorysu ofertowego, zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub oświadczenia o zatrudnieniu, najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane będzie jako uchylanie się przez wybranego Wykonawcę od zawarcia umowy.
6. Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji na wykonane roboty budowlane: nie mniej niż 24 miesiące od daty podpisania końcowego protokołu odbioru.
7. Zamawiający oświadcza, że jeżeli w dokumentacji przy opisanych rozwiązaniach podane zostały nazwy charakteryzujące konkretnych dostawców i producentów to są to nazwy mające wyłącznie charakter przykładowy, a Wykonawca może zaoferować rozwiązania równoważne, które nie będą gorsze od tych opisanych w dokumentach postępowaniach.
8. Harmonogram realizacji zamówienia musi uwzględniać funkcjonowanie biur oraz organizację imprez odbywających się na Stadionie. W czasie imprez oraz w okresie ich organizacji wykonywanie przedmiotu zamówienia może być utrudnione. Z tego też względu w harmonogramie realizacji Wykonawca winien uwzględnić i przewidzieć możliwe przestoje w realizacji prac i założyć ich realizację w podziale na poszczególne odcinki możliwe do kompleksowej realizacji w okresach dostępności Stadionu. Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania Umowy harmonogram (aktualny na ten dzień) imprez zaplanowanych na Stadionie.
9. Ofertę należy przygotować na podstawie formularza ofertowego- Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

44113200-7 - Płytki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215448,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215448,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215448,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Irys - Plus Ryszard Ignaczak, Mirosław Nosarzewski s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Irys - Plus Ryszard Ignaczak, Mirosław Nosarzewski s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630217418

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215448,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.