eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Opracowanie proj. zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Bychawa oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Bychawa - w granicach admin.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie proj. zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Bychawa oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Bychawa - w granicach admin.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bychawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Bychawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bychawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bychawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.bychawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie proj. zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Bychawa oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Bychawa - w granicach admin.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-994b8bbb-a6bc-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196667

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012020/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Opracowanie projektów zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Bychawy oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Bychawa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091470/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPK. 271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów:
3.1.1. Zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Bychawy określonego w uchwale Nr XXIX/215/2021 Rady Miejskiej w Bychawie z dnia 26 maja 2021 r.
3.1.2. Zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Bychawa – w granicach administracyjnych określonego w uchwale Nr XXIX/216/2021 Rady Miejskiej w Bychawie z dnia 26 maja 2021 r.
3.2. Sporządzenie tekstu i rysunku projektu zmiany studium i planu powinno być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami:
3.2.1. rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2003 r., nr 164, poz. 1587),
3.2.2. ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r., poz. 503),
3.2.3. ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2021 r., poz. 2373 z późn.zm.),
3.2.4. innymi nie wymienionymi powyżej obowiązującymi przy realizacji przedmiotu zamówienia.

3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SWZ.
3.4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z przedłożonym i zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo-finansowym. Projekt harmonogramu stanowi załącznik Nr 8 do SWZ.
3.5. W celu wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający udostępni następujące dokumenty, materiały oraz opracowania:
a) aktualne studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Bychawa,
c) bieżącą korespondencję związaną z opracowaniem planu,
d) Strategię Rozwoju Gminy Bychawa na lata 2016-2023,
e) Lokalny Program Rewitalizacji Bychawy,
f) aktualne miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego miasta Bychawa,
g) wnioski złożone do zmiany studium oraz planu.
3.6. Z chwilą odbioru dzieła, Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do opracowań będących przedmiotem zamówienia z prawem do wyłącznego korzystania z nich na wszystkich znanych w chwili zawarcia umowy polach eksploatacji (utrwalanie i zwielokrotnianie – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową; obrót oryginałem albo egzemplarzami na których dokumentację utrwalono; korzystanie i rozporządzanie opracowaniem dokumentacji, w szczególności tłumaczeniem, przeróbka, adaptacja; korzystanie z dokumentacji w ramach realizacji inwestycji budowlanej) oraz do rozporządzania nimi.
3.6.1. Przejście autorskich praw majątkowych do opracowania stanowiącego przedmiot zamówienia nastąpi bezwarunkowo na czas nieokreślony z dniem zapłaty wynagrodzenia za to opracowanie, obejmującym również wynagrodzenie za przeniesienie tych praw.

3.7. Zamawiający stosownie do art. 95 ust 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące
czynności na stanowiskach np. projektantów, asystentów projektanta, o ile nie prowadzą działalności gospodarczej, były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są w projekcie umowy (zał. nr 7 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117342,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117342,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dolnośląskie Biuro Projektowania Urbanistycznego Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361632909

7.3.3) Ulica: ul. Kłodzka 38/2

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-536

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117342,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.