eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów"Przebudowa oraz remont dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w roku 2025"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa oraz remont dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w roku 2025”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W STASZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Drogowców 4

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpstaszow@staszowski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.staszowski.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_staszowski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie i administrowanie drogami w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa oraz remont dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w roku 2025”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f79126f-71c4-4cfd-8d59-46a3937af6e0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196374

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054809/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa oraz remont dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w roku 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124013

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DM2.261.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1855T Grzybów - Wymysłów od km 4+525 do km 5+520 w miejscowości Sichów Duży;
a) Zakres robót obejmuje, m.in.:
- nawierzchnie, w tym;
- rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm mechanicznie (frezowanie) - materiał z rozbiórki do dyspozycji zamawiającego,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne średnio 100 kg/m2,
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna) KR 3,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 15 cm z uprzednim wykonaniem koryta pod pobocze gł. 15 cm,
- chodnik, w tym:
- formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu dowiezionego na plac budowy,
- koryta gł. 30 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV pod chodnik,
- krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych betonu C-10/16 na podsypce cementowo-piaskowej,
- obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową,
- warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm,
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 6 cm (warstwa ścieralna) (na zjazdach gr. 2x4cm),
- kratki żeliwne burzowe krawężnikowe wraz z wykonaniem przykanalika dł 2, 5m fi 160 cm,
- odwodnienie, w tym:
- roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gr. kat. I-II z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi (renowacja rowu),
- umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi ażurowymi na betonie z wypełnieniem otworów zaprawą cementową,
- przepusty rurowe pod zjazdami - rury PP SN8 o średnicy 40 cm wraz z wykonaniem robót rozbiórkowych ziemnych, konstrukcyjnych oraz odtworzeniem nawierzchni zjazdów- kostka brukowa lub beton asfaltowy,
- ścianki czołowe dla rur o średnicy 40 cm wraz z wykonaniem robót rozbiórkowych ziemnych, konstrukcyjnych oraz wykonaniem warstwy konstrukcyjnej pod nawierzchnię z kruszywa łamanego gr. 20 cm,
- przepusty rurowe pod drogą - rury vipro o śr. 60 cm wraz z wykonaniem robót rozbiórkowych, ziemnych wraz z odtworzeniem konstrukcji pod nawierzchnie drogi,
- ścianki czołowe dla rur o śr. 60 cm z betonu C16/20 wylewane na mokro w deskowaniu tradycyjnym,
- oznakowanie, w tym:
- oznakowanie poziome jezdni w technologii grubowarstwowej chemoutwardzalnej - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie,
- pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych,
- pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne,
- bariery ochronne U-12a koloru żółtego malowane proszkowo,
- pionowe znaki drogowe - znaki aktywne D-6 z doświetleniem lampami LED (kompletne z zasianiem solarnym i turbiną wiatrową) wraz z wykonaniem robót montażowych i serwisowych oraz wykonaniem przejścia dla pieszych malowanego w technologii grubowarstwowej.
b) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 7.1 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 9 do SWZ oraz załączniki do zgłoszenia zamiaru wykonania robót (rysunki, przekroje) stanowiące - Załącznik nr 8.1 do SWZ.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
c) Przedmiot zamówienia obejmuje również:
- obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą – pasa drogowego oraz urządzeń w pasie drogowym (wersja papierowa oraz elektroniczna – pik GML),
- aktualizację ewidencji drogi w wersji elektronicznej kompatybilnej z elektronicznym systemem posiadanym przez Zamawiającego,
- uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
- dostarczenie dokumentacji powykonawczej (kosztorys powykonawczy, deklaracje, inwentaryzację, itp.),
- umieszczenie tablicy o źródłach finansowania (tablica z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią - na każde zadanie 1 szt. o wymiarach 180 × 120 cm),
- pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.

Więcej informacji dot. opisu przedmiotu zamówienia określono w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 1675775,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Remont odcinka drogi powiatowej nr 1821T Wojnów-Beszowa od km 1+340 do km 2+610 w miejscowości Borzymów.
a) Zakres robót obejmuje wykonanie, m.in.:
- nawierzchnia, w tym;
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne średnio 100 kg/m2,
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna) KR 3 (wraz z wykonaniem zjazdów na posesję),
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 15 cm z uprzednim wykonaniem koryta pod pobocze gł. 15 cm,
- wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. 15 cm (utwardzenie nawierzchni na zjazdach)
- odwodnienie, w tym:
- roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gr. kat. I-II z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi (renowacja rowu),
- przepusty rurowe pod zjazdami - rury PP SN8 o średnicy 40 cm wraz z wykonaniem robót rozbiórkowych ziemnych, konstrukcyjnych,
- ścianki czołowe dla rur o średnicy 40 cm,
- przepusty rurowe pod drogą rury o średnicy 100 cm wraz z wykonaniem robót rozbiórkowych, ziemnych i konstrukcyjnych oraz odtworzeniem warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnię drogi,
- ścianki czołowe dla rur o średnicy 100 cm z betonu C16/20 wylewne na mokro w deskowaniu tradycyjnym,
- przepusty rurowe pod zjazdami i na skrzyżowaniu - rury PP SN8 o średnicy 80 cm wraz z wykonaniem robót rozbiórkowych, ziemnych i konstrukcyjnych,
- ścianki czołowe dla rur o średnicy 80 cm z betonu C16/20 wylewne na mokro w deskowaniu tradycyjnym,
- umocnienie rowów płytami ażurowymi na betonieC12/15 z uzupełnieniem otworów zaprawą cementową,
- ścieki z elementów betonowych gr. 15 cm na ławie betonowej z betonu C12/15,
- oznakowanie, w tym:
- oznakowanie poziome jezdni w technologii grubowarstwowej chemoutwardzalnej - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie,
- pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych,
- pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne.
b) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 7.2 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 9 do SWZ oraz załączniki do zgłoszenia zamiaru wykonania robót (rysunki, przekroje) stanowiące - Załącznik nr 8.2 do SWZ.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
c) Przedmiot zamówienia obejmuje również:
- obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą – pasa drogowego oraz urządzeń w pasie drogowym (wersja papierowa oraz elektroniczna – pik GML),
- aktualizację ewidencji drogi w wersji elektronicznej kompatybilnej z elektronicznym systemem posiadanym przez Zamawiającego,
- uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
- dostarczenie dokumentacji powykonawczej (kosztorys powykonawczy, deklaracje, itp.),
- umieszczenie tablicy o źródłach finansowania (tablica z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią - na każde zadanie 1 szt. o wymiarach 180 × 120 cm),
- pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.

Więcej informacji dot. opisu przedmiotu zamówienia określono w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 1183675,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1281786,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2542420,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1281786,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane POLBUD Tomasz Darowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661581587

7.3.3) Ulica: ul. Długa

7.3.4) Miejscowość: Kłoda

7.3.5) Kod pocztowy: 28-236

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1281786,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 959227,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1891863,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 959227,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Staszów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661512617

7.3.3) Ulica: ul. Rakowska

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 959227,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.