eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoRemont drogi powiatowej nr 2166P Smolary - Niewolno



Ogłoszenie z dnia 2025-06-26

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 2166P Smolary - Niewolno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Władysława Stanisława Reymonta 32

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat-gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

drogownictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi powiatowej nr 2166P Smolary - Niewolno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e2cb091-4767-4cb8-a7df-3bb04d6401f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00295066

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00674076/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Remont drogi powiatowej nr 2166P Smolary – Niewolno

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e2cb091-4767-4cb8-a7df-3bb04d6401f7

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DT.3921.25.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Droga powiatowa nr 2166P zlokalizowana jest w gminie Trzemeszno. Droga ta zaczyna się na granicy z województwem Kujawsko-Pomorskim gdzie łączy się z drogą powiatową powiatu Żnińskiego nr 2352P następnie przebieg drogi prowadzi przez miejscowości: Smolary, Jastrzębowo, Kruchowo i Niewolno. Wspomniana droga posiada mocno zdegradowaną nawierzchnię jezdni, która wymaga pilnego remontu. Remont drogi powiatowej realizowany jest w jednym etapie robót tj. od km 0+000,00 do km 8+795,00. Remont drogi polegać będzie na wykonaniu nakładki bitumicznej po uprzednim wykonaniu warstwy wiążąco-wyrównawczej, dodatkowo zostaną wyremontowany pobocza. Planowane prac związane z wykonaniem remontu nawierzchni drogowej, spowodują usprawnienie w dojeździe mieszkańców wsi Smolary, Jastrzębowo, Kruchowo i Niewolno do centrum gminy Trzemeszno. W ramach prac zaplanowano wykonanie przejścia dla pieszych z oświetleniem solarnym i znakami aktywnymi, oraz budowę peronu autobusowego.
Podstawowe parametry techniczne drogi powiatowej
• klasa drogi – 2166P – Zbiorcza
• długość drogi 8795,00 m
• szerokość jezdni 5,40 – 5,00m
• spadek poprzeczny jezdni zmienny
• skrajnia pionowa 4,50m
• nawierzchnia jezdni drogi powiatowej – nawierzchnia bitumiczna
• teren zabudowany i niezabudowany – droga bitumiczna
• szerokość pasa drogowego w liniach rozgraniczenia 7-34 m
Szczegółowy zakres zaplanowanych prac obejmuje wykonanie:
- roboty pomiarowe,
- roboty zabezpieczające,
- roboty ziemne,
- frezowanie nawierzchni bitumicznej wraz z odwozem pofrezu na plac OD nr 1 w Gnieźnie,
- ścinanie i plantowanie pobocza z wywozem gruntu,
- ułożenie krawężnika i obrzeża przy chodniku i peronach,
- ułożenie nawierzchni peronu autobusowego z kostki betonowej,
- skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
- ułożenie warstwy wiążącej/wyrównawczej AC11W 50/70 100 kg/m² KR3 (w miejscach dużych nierówności i ugięć nawierzchni przyjęto do wykonania zwielokrotnione wyrównanie zgodnie z przedmiarem robót),
- skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową,
- ułożenie warstwy ścieralnej AC 11S 50/70 gr. 4 cm. KR3,
- wykonanie obustronnego pobocza z tłucznia KŁSM 0/31,5 mm na szer. 0,75 m,
- wykonanie oczyszczenia i konserwacji przepustów drogowych zlokalizowanych pod nawierzchnią jezdni,
- montaż aktywnych znaków drogowych i oznakowania poziomego,
- montaż korytek betonowych odpływowych na skarpach rowów,
- montaż elementów BRD,
- oznakowanie poziome drogi,
- wymiana barier ochronnych stalowych,
- wymianę oznakowania pionowego,
- dostawę i montaż radarowych wyświetlaczy prędkości w ilości 7 kpl.
- montaż oświetlenia typu LED zasilanego solarnie – 2 kpl.
Inwestycję należy wykonać w oparciu o dokumentacje techniczną autorstwa Biura Inżynieryjnego KIER z Gniezna, oraz zgodnie ze zgłoszeniami wykonania robót budowlanych dokonanymi w Starostwie Powiatowym w Gnieźnie.

Wykonawca zadania zobowiązany będzie do dokonania oznakowania inwestycji drogowej tablicą pamiątkową o wymiarach 180x120 cm o realizacji przedsięwzięcia przy współudziale środków z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Tablica winna zostać zamontowana w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy z Zamawiającym, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

2) Posiadania kompetencji lub uprawnień do wykonania określonej działalności zawodowej jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

3) Zdolności technicznej i zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże:


a) że dysponuje budowy/kierownikiem robot drogowych, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami drogowymi. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wykaz osób załącznik nr 2 do SWZ.
b) wykonał roboty budowlane wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane; Wykonawca powinien udokumentować co najmniej dwie roboty budowlane w ramach zamówienia (umowy) o wartości nie mniejszej niż 4 000 000 zł brutto każda, polegającej na remoncie, lub/i budowie, lub/i rozbudowie, lub/i przebudowie, lub/i modernizacji ulicy, lub/i drogi o nawierzchni utwardzonej. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie tego warunku – załącznik nr 6 do SWZ;

4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
5) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wnieśli wadium

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone:
 przelewem w pieniądzu – wpłacane na rachunek Powiatowego Zarządu Dróg,
05 1600 1462 1747 3988 7000 0003 z dopiskiem: „Wadium – Znak sprawy: DT.3921.25.2025 Smolary - Niewolno” - tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku.
 gwarancjach bankowych;
 gwarancjach ubezpieczeniowych;
 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
 być wystawione na Powiatowy Zarząd Dróg, 62-200 Gniezno, al. Reymonta 32,
 zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 98 ust. 6 Pzp,
 okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.
3. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 98 Pzp.
Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 98 Pzp

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy PZP oraz zapisów istotnych postanowień umowy
(zał. nr 5 do SWZ). Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu
podpisanego przez obydwie strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-11 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-09

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.