eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie i dostarczenie aplikacji prezentującej panoramy sferyczne z ziemi i z powietrza, filmy 360°, mapę wraz z dostarczeniem jednego monitora i jednej sztuki gogli VR do wyświetlania aplikacji.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie i dostarczenie aplikacji prezentującej panoramy sferyczne z ziemi i z powietrza, filmy 360º, mapę wraz z dostarczeniem jednego monitora i jednej sztuki gogli VR do wyświetlania aplikacji.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO

1.3.) Oddział zamawiającego: ZPKWZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321261746

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Starzyńskiego 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-160

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 48 17 120

1.5.8.) Numer faksu: 91 48 17 121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zpkwz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpkwz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/489101

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowa jednostka organizacyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostarczenie aplikacji prezentującej panoramy sferyczne z ziemi i z powietrza, filmy 360º, mapę wraz z dostarczeniem jednego monitora i jednej sztuki gogli VR do wyświetlania aplikacji.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbc0da8f-ef85-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196318

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00056840/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wykonanie panoramy sferycznej 360 stopni – dostarczenie aplikacji prezentującej panoramy sferyczne z ziemi i z powietrza wraz z monitorem i jednej sztuki googli VR.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Programu Europejskiej Współpracy Terytorialnej Interreg Meklemburgia – Pomorze Przednie – Brandenburgia – Polska w ramach Projektu „Zrównoważona turystyka wodna w unikalnej Dolinie Dolnej Odry” INT55

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129372/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP.0750.1.2020/PS360

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie i dostarczenie aplikacji prezentującej panoramy sferyczne z ziemi i z powietrza, filmy 360º, mapę wraz z dostarczeniem jednego monitora i jednej sztuki gogli VR do wyświetlania aplikacji. Celem działania aplikacji jest promocja i informacja dla turystów o produktach projektu Interreg VA „Zrównoważona turystyka wodna w unikalnej Dolinie Dolnej Odry” oraz aktywizowanie zrównoważonego ruchu turystycznego w Unikalnej Dolinie Dolnej Odry. Aplikacja ma umożliwić odwiedzenie w sposób wirtualny ciekawych (zwłaszcza pod względem przyrodniczym), w tym niedostępnych miejsc, zlokalizowanych w obrębie Parku Krajobrazowego Dolina Dolnej Odry, Cedyńskiego Parku Krajobrazowego, Parku Krajobrazowego „Ujście Warty” oraz Parku Narodowego Unteres Odertal po stronie niemieckiej. Miejsca te odwiedzić będzie można zarówno wykorzystując urządzenia mobilne i komputery, jak również gogle wirtualnej rzeczywistości.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
79960000-1 - usługi fotograficzne i pomocnicze;
79962000-5 - usługi obróbki zdjęć;
79822500-7 - usługi projektów graficznych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oferta musi obejmować wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający wskazuje na następujące powody braku podzielenia zamówienia na części (art. 91 ust. 2 ustawy PZP):
- Zamówienie nie zostało podzielone na części z uwagi na jednorodny charakter usługi, stanowiącej przedmiot zamówienia. Usługa ta musi być świadczona kompleksowo dla zachowania celu, któremu ma służyć, tj. wykonania aplikacji prezentującej określone treści i dostarczenia sprzętu audio-wizualnego umożliwiającego jej emisję. Ponadto, podział na części nie przyniósłby żadnych korzyści w postaci oszczędności środków publicznych, a spowodowałby potrzebę skoordynowania przez Zamawiającego działań różnych wykonawców (np. wykonawcy aplikacji i dostawcy sprzętu audio-wizualnego) co mogłoby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia – np. problemami w zakresie kompatybilności pomiędzy oprogramowaniem a sprzętem audio-wizualnym.
5. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia gdyż w ocenie Zamawiającego wykonanie czynności jakie Zamwiający mógłby wskazać nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320).
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SOPZ, stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79962000-5 - Usługi obróbki zdjęć

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44895,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59655,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44895,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: lemonVR Łukasz Leszczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302785958

7.3.3) Ulica: Różyczkowa 16

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-175

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44895,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.