eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ZP/TP/4/2023 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania



Ogłoszenie z dnia 2023-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/TP/4/2023 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI PARK INNOWACJI I NAUKI SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020795886

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 52-326

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/dpin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/TP/4/2023 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee5d8d72-bdb2-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196047

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126717

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/4/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 335000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – zadania:
1) makarony suche – zadanie nr 1
2) makarony mrożone – zadanie nr 2
3) mrożone croissanty i ciasta francuskie – zadanie nr 3
4) nabiał – zadanie nr 4
5) produkty suche – zadanie nr 5
6) warzywa i owoce – zadanie nr 6
7) grzyby – zadanie nr 7
8) produkty ziemniaczane – zadanie nr 8
9) warzywa i owoce gotowane i obrane – zadanie nr 9
2. Kod CPV:
15851000-8 Produkty mączne
15851100-9 Makaron niegotowany
15896000-5 Produkty głęboko mrożone
15842300-5 Wyroby cukiernicze
15550000-8 Klasyfikowane produkty mleczarskie
15890000-3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15420000-8 Rafinowane oleje i tłuszcze
15331100-8 Warzywa świeże lub mrożone
03221260-6 Grzyby
15311200-3 Ziemniaki, krojone lub w plastrach oraz pozostałe ziemniaki mrożone
03220000-9 Warzywa, owoce i orzechy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.9 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15851000-8 - Produkty mączne

4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – zadania:
1) makarony suche – zadanie nr 1
2) makarony mrożone – zadanie nr 2
3) mrożone croissanty i ciasta francuskie – zadanie nr 3
4) nabiał – zadanie nr 4
5) produkty suche – zadanie nr 5
6) warzywa i owoce – zadanie nr 6
7) grzyby – zadanie nr 7
8) produkty ziemniaczane – zadanie nr 8
9) warzywa i owoce gotowane i obrane – zadanie nr 9
2. Kod CPV:
15851000-8 Produkty mączne
15851100-9 Makaron niegotowany
15896000-5 Produkty głęboko mrożone
15842300-5 Wyroby cukiernicze
15550000-8 Klasyfikowane produkty mleczarskie
15890000-3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15420000-8 Rafinowane oleje i tłuszcze
15331100-8 Warzywa świeże lub mrożone
03221260-6 Grzyby
15311200-3 Ziemniaki, krojone lub w plastrach oraz pozostałe ziemniaki mrożone
03220000-9 Warzywa, owoce i orzechy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.9 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15851100-9 - Makaron niegotowany

4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – zadania:
1) makarony suche – zadanie nr 1
2) makarony mrożone – zadanie nr 2
3) mrożone croissanty i ciasta francuskie – zadanie nr 3
4) nabiał – zadanie nr 4
5) produkty suche – zadanie nr 5
6) warzywa i owoce – zadanie nr 6
7) grzyby – zadanie nr 7
8) produkty ziemniaczane – zadanie nr 8
9) warzywa i owoce gotowane i obrane – zadanie nr 9
2. Kod CPV:
15851000-8 Produkty mączne
15851100-9 Makaron niegotowany
15896000-5 Produkty głęboko mrożone
15842300-5 Wyroby cukiernicze
15550000-8 Klasyfikowane produkty mleczarskie
15890000-3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15420000-8 Rafinowane oleje i tłuszcze
15331100-8 Warzywa świeże lub mrożone
03221260-6 Grzyby
15311200-3 Ziemniaki, krojone lub w plastrach oraz pozostałe ziemniaki mrożone
03220000-9 Warzywa, owoce i orzechy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.9 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – zadania:
1) makarony suche – zadanie nr 1
2) makarony mrożone – zadanie nr 2
3) mrożone croissanty i ciasta francuskie – zadanie nr 3
4) nabiał – zadanie nr 4
5) produkty suche – zadanie nr 5
6) warzywa i owoce – zadanie nr 6
7) grzyby – zadanie nr 7
8) produkty ziemniaczane – zadanie nr 8
9) warzywa i owoce gotowane i obrane – zadanie nr 9
2. Kod CPV:
15851000-8 Produkty mączne
15851100-9 Makaron niegotowany
15896000-5 Produkty głęboko mrożone
15842300-5 Wyroby cukiernicze
15550000-8 Klasyfikowane produkty mleczarskie
15890000-3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15420000-8 Rafinowane oleje i tłuszcze
15331100-8 Warzywa świeże lub mrożone
03221260-6 Grzyby
15311200-3 Ziemniaki, krojone lub w plastrach oraz pozostałe ziemniaki mrożone
03220000-9 Warzywa, owoce i orzechy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.9 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15550000-8 - Klasyfikowane produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – zadania:
1) makarony suche – zadanie nr 1
2) makarony mrożone – zadanie nr 2
3) mrożone croissanty i ciasta francuskie – zadanie nr 3
4) nabiał – zadanie nr 4
5) produkty suche – zadanie nr 5
6) warzywa i owoce – zadanie nr 6
7) grzyby – zadanie nr 7
8) produkty ziemniaczane – zadanie nr 8
9) warzywa i owoce gotowane i obrane – zadanie nr 9
2. Kod CPV:
15851000-8 Produkty mączne
15851100-9 Makaron niegotowany
15896000-5 Produkty głęboko mrożone
15842300-5 Wyroby cukiernicze
15550000-8 Klasyfikowane produkty mleczarskie
15890000-3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15420000-8 Rafinowane oleje i tłuszcze
15331100-8 Warzywa świeże lub mrożone
03221260-6 Grzyby
15311200-3 Ziemniaki, krojone lub w plastrach oraz pozostałe ziemniaki mrożone
03220000-9 Warzywa, owoce i orzechy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.9 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.5.5.) Wartość części: 113000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – zadania:
1) makarony suche – zadanie nr 1
2) makarony mrożone – zadanie nr 2
3) mrożone croissanty i ciasta francuskie – zadanie nr 3
4) nabiał – zadanie nr 4
5) produkty suche – zadanie nr 5
6) warzywa i owoce – zadanie nr 6
7) grzyby – zadanie nr 7
8) produkty ziemniaczane – zadanie nr 8
9) warzywa i owoce gotowane i obrane – zadanie nr 9
2. Kod CPV:
15851000-8 Produkty mączne
15851100-9 Makaron niegotowany
15896000-5 Produkty głęboko mrożone
15842300-5 Wyroby cukiernicze
15550000-8 Klasyfikowane produkty mleczarskie
15890000-3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15420000-8 Rafinowane oleje i tłuszcze
15331100-8 Warzywa świeże lub mrożone
03221260-6 Grzyby
15311200-3 Ziemniaki, krojone lub w plastrach oraz pozostałe ziemniaki mrożone
03220000-9 Warzywa, owoce i orzechy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.9 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone

4.5.5.) Wartość części: 26000 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – zadania:
1) makarony suche – zadanie nr 1
2) makarony mrożone – zadanie nr 2
3) mrożone croissanty i ciasta francuskie – zadanie nr 3
4) nabiał – zadanie nr 4
5) produkty suche – zadanie nr 5
6) warzywa i owoce – zadanie nr 6
7) grzyby – zadanie nr 7
8) produkty ziemniaczane – zadanie nr 8
9) warzywa i owoce gotowane i obrane – zadanie nr 9
2. Kod CPV:
15851000-8 Produkty mączne
15851100-9 Makaron niegotowany
15896000-5 Produkty głęboko mrożone
15842300-5 Wyroby cukiernicze
15550000-8 Klasyfikowane produkty mleczarskie
15890000-3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15420000-8 Rafinowane oleje i tłuszcze
15331100-8 Warzywa świeże lub mrożone
03221260-6 Grzyby
15311200-3 Ziemniaki, krojone lub w plastrach oraz pozostałe ziemniaki mrożone
03220000-9 Warzywa, owoce i orzechy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.9 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221260-6 - Grzyby

4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – zadania:
1) makarony suche – zadanie nr 1
2) makarony mrożone – zadanie nr 2
3) mrożone croissanty i ciasta francuskie – zadanie nr 3
4) nabiał – zadanie nr 4
5) produkty suche – zadanie nr 5
6) warzywa i owoce – zadanie nr 6
7) grzyby – zadanie nr 7
8) produkty ziemniaczane – zadanie nr 8
9) warzywa i owoce gotowane i obrane – zadanie nr 9
2. Kod CPV:
15851000-8 Produkty mączne
15851100-9 Makaron niegotowany
15896000-5 Produkty głęboko mrożone
15842300-5 Wyroby cukiernicze
15550000-8 Klasyfikowane produkty mleczarskie
15890000-3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15420000-8 Rafinowane oleje i tłuszcze
15331100-8 Warzywa świeże lub mrożone
03221260-6 Grzyby
15311200-3 Ziemniaki, krojone lub w plastrach oraz pozostałe ziemniaki mrożone
03220000-9 Warzywa, owoce i orzechy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.9 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15311200-3 - Ziemniaki, krojone lub w plastrach oraz pozostałe ziemniaki mrożone

4.5.5.) Wartość części: 23000 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – zadania:
1) makarony suche – zadanie nr 1
2) makarony mrożone – zadanie nr 2
3) mrożone croissanty i ciasta francuskie – zadanie nr 3
4) nabiał – zadanie nr 4
5) produkty suche – zadanie nr 5
6) warzywa i owoce – zadanie nr 6
7) grzyby – zadanie nr 7
8) produkty ziemniaczane – zadanie nr 8
9) warzywa i owoce gotowane i obrane – zadanie nr 9
2. Kod CPV:
15851000-8 Produkty mączne
15851100-9 Makaron niegotowany
15896000-5 Produkty głęboko mrożone
15842300-5 Wyroby cukiernicze
15550000-8 Klasyfikowane produkty mleczarskie
15890000-3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15420000-8 Rafinowane oleje i tłuszcze
15331100-8 Warzywa świeże lub mrożone
03221260-6 Grzyby
15311200-3 Ziemniaki, krojone lub w plastrach oraz pozostałe ziemniaki mrożone
03220000-9 Warzywa, owoce i orzechy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.9 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15656,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15656,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15656,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorado.pl sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372122193

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15656,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4430 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4430 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4430 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorado.pl sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372122193

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4430 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6070,4 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7612,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6070,4 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorado.pl sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372122193

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6070,4 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33865,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33865,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33865,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowa Sim sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110204304

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33865,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99774,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99774,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99774,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorado.pl sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372122193

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99774,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27880,5 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27880,5 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27880,5 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chłodnia Bałwanek Tomasz Leks

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7490010534

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27880,5 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6356,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6356,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6356,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chłodnia Bałwanek Tomasz Leks

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7490010534

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6356,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21594 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24579,5 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21594 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorado.pl sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372122193

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21594 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione, gdyż nie została złożona żadna oferta

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.