Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00134868/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
- 2025/BZP 00144689/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu do medycznego do pracowni tomograficznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510650890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 44
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-045
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6514c37-84c3-4835-a322-f4f7e5971c9a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu do medycznego do pracowni tomograficznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6514c37-84c3-4835-a322-f4f7e5971c9a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00195889
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00134868
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-382-10/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 206223,5 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do medycznego do pracowni tomograficznej na rzecz Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie.4.5.3.) Główny kod CPV: 33115000-9 - Urządzenia do tomografii
4.5.5.) Wartość części: 119088,5 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do medycznego do pracowni tomograficznej na rzecz Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie.4.5.3.) Główny kod CPV: 33115000-9 - Urządzenia do tomografii
4.5.5.) Wartość części: 87135 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82782,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119745,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119745,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ASCLEPIOS" SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272636951
7.3.3) Ulica: ul. Hubska 44
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-502
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119745,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-26 do 2026-03-25Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94105,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94105,8 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94105,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ASCLEPIOS" SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272636951
7.3.3) Ulica: ul. Hubska 44
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-502
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94105,8 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-26 do 2026-03-25SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) ZAMÓWIENIE GWARANTOWANE – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy
tj. od dnia 26.03.2025 r. do 25.03.2026 r. dnia z zastrzeżeniem postanowień § 6 ust. 2 pkt 2;
2) PRAWO OPCJI – 6 miesięcy po upływie okresu wskazanym w pkt 1.
Część 1 - Tabela nr 1 - Zamówienie gwarantowane
Przedmiot umowy Jednostka ilość wartość netto VAT wartość brutto
[zł] [%] [zł]
Linia pacjenta o długości 23 cm lub 100 cm* z dwupoziomowym zaworem bezpieczeństwa do tomografii komputerowej i rezonansu magnetycznego
szt. 5475 ZAMÓWIENIE GWARANTOWANE
73 912,50 8 % 79 825,50
Część 2 - Tabela nr 1 - Zamówienie gwarantowane
Przedmiot umowy Jednostka ilość wartość netto VAT wartość brutto
[zł] [%] [zł]
Poz.1 - Wielorazowe strzykawki CT 200 ml 24h (x 2 szt) rekomendowane przez producenta wstrzykiwacza szt. 370 ZAMÓWIENIE GWARANTOWANE
35 150,00 8% 37 962,00
poz. 2 - 24 h zestaw wielokrotnego użytku do napełniania i wstrzykiwania, do podawania dożylnego środków kontrastowych do tomografii komputerowej, opak. X 24 szt. szt. 370 22 940,00 8% 24 775,20
2. W ramach niniejszej umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji,
w zakresie nie większym niż wykazany w tabeli poniżej, na następujących zasadach:
Część 1 Tabela nr 2 - Zamówienie opcjonalne
Przedmiot umowy Jednostka ilość wartość netto VAT wartość brutto
[zł] [%] [zł]
Linia pacjenta o długości 23 cm lub 100 cm* z dwupoziomowym zaworem bezpieczeństwa do tomografii komputerowej i rezonansu magnetycznego
szt. 2738 ZAMÓWIENIE OPCJONALNE
36 963,00 8% 39 920,04
Część 2 Tabela nr 2 - Zamówienie opcjonalne
Przedmiot umowy Jednostka ilość wartość netto VAT wartość brutto
[zł] [%] [zł]
Poz.1 - Wielorazowe strzykawki CT 200 ml 24h (x 2 szt) rekomendowane przez producenta wstrzykiwacza
szt. 185 ZAMÓWIENIE OPCJONALNE
17 575,00 8% 18 981,00
poz. 2 - 24 h zestaw wielokrotnego użytku do napełniania i wstrzykiwania, do podawania dożylnego środków kontrastowych do tomografii komputerowej, opak. X 24 szt.
szt. 185 11 470,00 8% 12 387,60
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont przepustu w ciągu DP 1407N na odcinku Garzewo-Gołogóra w km 12+500.
- Remont przepustu w ciągu DP 1407N w msc. Łomy w km 17+880.
- Remont przepustu w ciągu DP 1464N w msc. Wały, w km 16+760
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie
- Dostawa podłoży i pożywek do badań laboratoryjnych
- Remont elewacji budynku Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wymiana lampy RTG do tomografu komputerowego
- Dostawa wraz z montażem zespołu lampy RTG do tomografu komputerowego f-my GE model Optima CT 660 dla UCK WUM.
- Najem mobilnego TK dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa leków do Szpitala Miejskiego w Łukowie.
więcej: Urządzenia do tomografii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.