eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzeleczkiWykonanie jednego odwiertu wierconego dla potrzeb ujęcia wód podziemnych dla wodociągu wiejskiego w m. Dziedzice



Ogłoszenie z dnia 2022-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie jednego odwiertu wierconego dla potrzeb ujęcia wód podziemnych dla wodociągu wiejskiego w m. Dziedzice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZELECZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413107

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 4

1.5.2.) Miejscowość: Strzeleczki

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-364

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@strzeleczki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzeleczki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie jednego odwiertu wierconego dla potrzeb ujęcia wód podziemnych dla wodociągu wiejskiego w m. Dziedzice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b317926b-c219-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00195831

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041012/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie jednego odwiertu wierconego dla potrzeb ujęcia wód podziemnych dla wodociągu wiejskiego w m. Dziedzice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137937/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.IV.271.19.2022.MM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie jednego otworu wierconego (podstawowego) do poboru wód podziemnych dla potrzeb ujęcia wód podziemnych dla wodociągu wiejskiego w miejscowości Dziedzice. Głównym celem jest sprawdzenie poziomu wodonośnego, wydajności oraz jakości wody. Projektowanie ujęcie będzie zaopatrywać okoliczne miejscowości w wodę do picia i na potrzeby bytowe. Obszar robót położony jest w granicach działki ewidencyjnej nr 37/3 obręb 0002 Dziedzice, gm. Strzeleczki, powiat krapkowicki. Na terenie projektowanego ujęcia nie były prowadzone wcześniej badania geologiczne. W projekcie założono możliwość wykonania odwiertu w dwóch wariantach:
I wariant - płytkie studnie ok. 37 m ppt (czwartorzęd) – ujęte w dokumentacji technicznej nieuwzględnienie do realizacji;
II wariant – głębokie studnie ok. 90 m ppt (trzeciorzęd), zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia wg wariantu II.
Zapotrzebowanie na wodę wynosi 50 m3/h.
Lokalizacja planowanego otworu została zaznaczona na mapie w projekcie geologicznym. Szczegółowa lokalizacja otworu może się zmienić w obrębie działki 37/3 w porozumieniu Wykonawcy z Zamawiającym.

Wykonanie odwiertu należy wykonać w następujący sposób:
1. Wiercenie trzema kolumnami rur osłonowych:
- do głębokości 15,0 m ppt w stalowej rurze osłonowej Ø 20”, usuniętej z otworu po zafiltrowaniu,
- do głębokości 37,0 m ppt w stalowej rurze osłonowej Ø 18”, pozostawionej w otworze po zafiltrowaniu,
- do głębokości 90,0 m ppt w stalowej rurze osłonowej Ø 16”, usuniętej z otworu po zafiltrowaniu.
2. Obrotowo na sucho, świder rurowy i łyżka wiertnicza do rur Ø 16”, Ø 18”, Ø 20”,
3. Przewiduje się zamykanie czwartorzędowego poziomu wodonośnego poprzez pozostawienie w otworze osłonowych rur stalowych Ø 18” do głębokości 37,0 m ppt.
Wokół filtra należy wykonać obsypkę żwirową, dobranej do szczeliny filtra. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym dobierze odpowiednią szczelinę filtra wg. ustalenia granulacji warstwy wodonośnej poprzez analizę sitową.
Nie przewiduje się likwidacji otworu. Otwór będzie przeznaczony do eksploatacji.

Pobieranie próbek
W trakcie wiercenia próbki należy pobierać do skrzynki drewnianej z każdej zmiany litologicznej oraz nie rzadziej niż co 2,0 m. Z warstwy wodonośnej należy pobrać dwie próby do badań uziarnienia gruntu, w celu doboru szczeliny filtra studziennego.

Obserwacje poziomów i pomiarów przepływu wody
Po nawierceniu do poziomu zwierciadła wody podziemnej należy przerwać wiercenie i poczekać do ustabilizowania się zwierciadła wody. Należy dokonywać pomiaru zwierciadła wody nawierconego i ustabilizowanego za pomocą świstawki studziennej. W trakcie prowadzonego pompowania należy prowadzić następujące pomiary i oznaczenia:
Poziomu zwierciadła wody w odwiercie za pomocą świstawki studziennej w stosunku do stałego punktu. Na początku każdej depresji przez okres 2 godzin, co 15 minut, następnie co 1 godzinę. Po zakończeniu pompowania należy prowadzić pomiary zwierciadła wody aż do jego stabilizacji na pierwotnym poziomie z częstotliwością, co 15 minut w początkowej fazie i dalej, co 1 godzinę aż do uzyskania stabilizacji;
Wydajności odwiertu za pomocą odczytów wodomierzy prostych Ø 80 mm z częstotliwością co 1 godzinę.
Należy wykonać próbne pompowanie oczyszczające po zabudowaniu filtra studziennego przez ok. 24 godzin, aż do całkowitego oczyszczenia wody. Dodatkowo należy wykonać pompowanie pomiarowe pojedyncze otworu, pompą głębinową zabudowaną w otworze i umożliwiającą pobór wody z wydajnością 50m3/h. Pompowanie zostanie przeprowadzone w układzie 3 x 24 h – nie krócej niż do ustabilizowania zwierciadła wody.
Energię elektryczną należy zapewnić we własnym zakresie. Wody odpompowywane z odwiertu należy odprowadzać na grunty leśne bądź rolne po uzgodnieniu z Inwestorem oraz właścicielami gruntów.
Rurociąg tłoczny z odwiertu należy wyposażyć w zasuwę odcinającą, umożliwiającą dławienie pompy głębinowej, kurek czerpany do poboru wody oraz zawór zwrotny.
Pompowanie należy wykonać przy 3 stopniach depresji po 24 godziny na jeden stopień, o następujących wydajnościach na poszczególnych depresjach:
I depresja – Q = 15,0 m3,
II depresja – Q = 30,0 m3,
III depresja – Q = 60,0 m3.
W trakcie pompowania należy prowadzić dziennik pompowania zgodnie ze wzorem załączonym do projektu geologicznego.
Po zakończeniu wierceń Wykonawca dokona pomiarów GPS wysokościowych oraz geodezyjnych.

Zakres badań laboratoryjnych
Pod koniec pompowania pomiarowego należy pobrać próbę wody dla potrzeb laboratoryjnych oraz przekazać do analizy, w celu ustalenia jej zdatności do spożycia wg wartości normowych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. 2017 poz. 2294). W szczególności parametry A i B + mangan.

Wyłoniony Wykonawca uzyska własnymi staraniami wszelkie zgody oraz pozwolenia wymagane obecnym prawem.

Przedmiot zamówienia opisany został szczegółowo w projekcie robót geologicznych oraz został przedstawiony na mapie z projektu robót geologicznych stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 315624,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315624,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 315624,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłd Usług Studziennych Marian Wójcik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570005581

7.3.3) Ulica: Spacerowa

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-026

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 315624,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.