eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoszcznoDostawa sprzętu w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Powiat Choszczeński" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd",



Ogłoszenie z dnia 2025-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu w ramach projektu pn. „Cyberbezpieczny Powiat Choszczeński” w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CHOSZCZEŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nadbrzeżna 2

1.5.2.) Miejscowość: Choszczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wydzialinwestycji@powiatchoszczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatchoszczenski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatchoszczno.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu w ramach projektu pn. „Cyberbezpieczny Powiat Choszczeński” w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2eef13f-5491-4a0a-be6e-abc2d7c524e2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00195726

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023154/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

pn. „Cyberbezpieczny Powiat Choszczeński” w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”, Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00137007

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.272.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 284552,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu grantowego pn. „Cyberbezpieczny Powiat Choszczeński” dofinansowanego w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” przez Unię Europejską z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, na podstawie umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/1613/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 z dnia 3 lipca 2024 r.
2. Dostawa sprzętu i oprogramowania w celu uzupełnienia już posiadanej infrastruktury cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Choszcznie (SP) i w 6 jednostkach organizacyjnych:
2.1. Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Choszcznie (PCPR),
2.2. Powiatowym Zarządzie Dróg w Choszcznie (PZD),
2.3. Powiatowym Urzędzie Pracy w Choszcznie (PUP),
2.4. Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Choszcznie (PPP),
2.5. Domu Pomocy Społecznej w Brzezinach (DPS),
2.6. Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Suliszewie (SOSW).
3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia zostało szczegółowe opisane w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
a) UTM z licencjami wsparcia – 3 szt.,
b) UPS – 42 szt.,
c) serwerów do kopii zapasowych – 4 szt.,
d) dysków twardych do macierzy dyskowej – 18 szt.,
e) serwerów – 2 szt.,
f) zarządzalnych urządzeń sieciowych z obsługą VLAN, MACsec, standardu 802.1X – 10 szt.,
g) oprogramowania antywirusowego – 106 licencji,
h) oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych – 24 licencje,
i) oprogramowania do zarządzania tożsamością i dostępem – 5 licencji,
j) oprogramowania do monitorowania infrastruktury informatycznej – 175 licencji.
Szczegółowo przedmiot i zakres zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

48822000-6 - Serwery komputerowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435471,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 435471,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 435471,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMP S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220001694

7.3.3) Ulica: Jutrzenki

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 435471,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.