Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00105410/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie traw w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w 2025 r. według 11 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wadowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072183421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 2
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatwadowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwadowicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d13eb6d-ab62-4838-8b0a-411419166bb41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koszenie traw w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w 2025 r. według 11 zadań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d13eb6d-ab62-4838-8b0a-411419166bb4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00195591
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042764/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Koszenie traw i chwastów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00105410
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIZ.272.TP.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1 – Koszenie traw w ciągach dróg powiatowych na terenie gminy Andrychów4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 16162,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2 – Koszenie traw w ciągach dróg powiatowych na terenie gminy Brzeźnica4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 42956,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 3 – Koszenie traw w ciągach dróg powiatowych na terenie gminy Kalwaria Zebrzydowska4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 22686,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 4 – Koszenie traw w ciągach dróg powiatowych na terenie gminy Lanckorona4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 17919,70 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 5 – Koszenie traw w ciągach dróg powiatowych na terenie gminy Mucharz4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 6497,52 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 6 – Koszenie traw w ciągach dróg powiatowych na terenie gminy Spytkowice4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 12708,28 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 7 – Koszenie traw w ciągach dróg powiatowych na terenie gminy Stryszów4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 24876,02 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 8 – Koszenie traw w ciągach dróg powiatowych na terenie gminy Tomice4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 32335,70 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 9 – Koszenie traw w ciągach dróg powiatowych na terenie gminy Wadowice4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 36854,31 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 10 – Koszenie traw w ciągach dróg powiatowych na terenie gminy Wieprz4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 45516,93 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 11 – Koszenie traw w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Andrychów4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 16699,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20996,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33299,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20996,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA,PRODUKCYJNA TRANSKOP ŁUKASZ SOPICKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120029775
7.3.4) Miejscowość: Jaroszowice
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA, PRODUKCYJNA TRANSKOP ŁUKASZ SOPICKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA, PRODUKCYJNA TRANSKOP ŁUKASZ SOPICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20996,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39499,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51237,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39592,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. „MIX” Paweł Ciernia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357006747
7.3.4) Miejscowość: Marcyporęba
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ CIERNIA.FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MIX"
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ CIERNIA.FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MIX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39592,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione w zakresie zadania nr 3 – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W toku postępowania, na etapie badania ofert ustalono, iż dwie (oferty wygrywające) spośród sześciu otrzymanych ofert zostały złożone z taką samą ceną i skróceniem terminu wykonania I koszenia. Zamawiający nie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty, gdyż zestawienie ofert przedstawiał taki sam bilans kryteriów oceny ofert - oferty uzyskały taką samą ilość 100 punktów.
W związku z powyższym, Zamawiający pismem z dnia 27.02.2025r. wezwał Wykonawców:
F.H.U. „MIX” Paweł Ciernia, Marcyporęba ul. Kalwaryjska 176, 34-114 Brzeźnica;
Agro-Kom Michał Kania, ul. Pałacowa 28, 34-113 Paszkówka
do złożenia ofert dodatkowych.
Dnia 07.03.2025 r. Zamawiający dokonał otwarcia ofert. W postępowaniu zostały złożone następujące dodatkowe oferty
F.H.U. „MIX” Paweł Ciernia, Marcyporęba ul. Kalwaryjska 176, 34-114 Brzeźnica - wykonawca pozostał przy pierwotnej cenie;
Agro-Kom Michał Kania, ul. Pałacowa 28, 34-113 Paszkówka - Oferta dodatkowa została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r poz. 1320 z późn. zm) ponieważ złożona oferta nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
W związku z powyższym Zamawiający nadal dysponował dwoma ofertami przedstawiającymi taki sam bilans kryteriów oceny ofert – oferty uzyskały taką samą ilość 100 punktów.
Zamawiający może wezwać do złożenia ofert dodatkowych jednokrotnie, dlatego biorąc powyższe oraz na gruncie obowiązujących przepisów Zamawiający nie może wyłonić oferty najkorzystniejszej rozumianej jako najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny lub kosztu lub oferta z najniższą ceną lub kosztem (art. 239 Pzp.).
W takiej sytuacji należało unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, zgodnie z którym zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15544,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25260,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15544,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: .H.U. „MIX” Paweł Ciernia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357006747
7.3.4) Miejscowość: Marcyporęba
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15544,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8102,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11272,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8102,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro-Kom Michał Kania
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851730863
7.3.4) Miejscowość: Paszkówka
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ CIERNIA.FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MIX"
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ CIERNIA.FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MIX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8102,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13049,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18698,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15717,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TADEUSZ KOT - FIRMA USŁUGOWA „KOTEX”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070170348
7.3.4) Miejscowość: Tłuczań
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MICHAŁ KANIA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MICHAŁ KANIA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15717,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21309,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37763,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21309,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro-Kom Michał Kania
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851730863
7.3.4) Miejscowość: Paszkówka
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE TADEUSZ KOT
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE TADEUSZ KOT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21309,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34865,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47899,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36784,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TADEUSZ KOT - FIRMA USŁUGOWA „KOTEX”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070170348
7.3.4) Miejscowość: Tłuczań
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MICHAŁ KANIA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MICHAŁ KANIA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36784,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31890,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55947,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31890,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „TRANSKOP" Firma Usługowo-Handlowa Produkcyjna, Łukasz Sopicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120029775
7.3.4) Miejscowość: Jaroszowice
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE TADEUSZ KOT
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE TADEUSZ KOT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31890,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39385,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47973,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39385,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „TRANSKOP" Firma Usługowo-Handlowa Produkcyjna, Łukasz Sopicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120029775
7.3.4) Miejscowość: Jaroszowice
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA, PRODUKCYJNA TRANSKOP ŁUKASZ SOPICKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA, PRODUKCYJNA TRANSKOP ŁUKASZ SOPICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39385,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17173,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22394,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17173,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ESKALIBUR Włodzimierz Gacur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070571024
7.3.4) Miejscowość: Andrychów
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA, PRODUKCYJNA TRANSKOP ŁUKASZ SOPICKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA, PRODUKCYJNA TRANSKOP ŁUKASZ SOPICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17173,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach
- Eksploatacja przeprawy promowej przez rzekę Wisłę w Spytkowicach w ramach utrzymania ciągłości ruchu na drodze powiatowej nr 1774K
- Najem modułowego TK dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej ZZOZ w Wadowicach
- Zakup i dostawa urządzenia UPS dla Urzędu Miejskiego w Wadowicach
- Przeprowadzenie treningu gospodarowania budżetem oraz warsztatów coachingu na wyjeździe dla Uczestników Projektu "Razem dla aktywności"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1727K Lanckorona - Jastrzębia - Kopań - Lanckorona w zakresie budowy chodnika wraz z odwodnieniem w km 0+786 - 1+010 w m. Lanckorona
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Koszenie traw i chwastów w pasach dróg powiatowych - część 8,9,10
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Administrowanie nieruchomościami będącymi w zarządzie Gminnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Wykonanie obsady i utrzymanie roślinności wzdłuż Alei I Armii Wojska Polskiego w Kołobrzegu
- Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Myślenice w roku 2025
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.