Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00107688/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
- 2025/BZP 00111309/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach”
w ramach realizacji projektu „Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Polkowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647239
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Sebastiana 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SEKRETARIAT@POWIATPOLKOWICKI.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatpolkowicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da1520e4-3dc0-4510-82e5-aecfdb09183a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach”w ramach realizacji projektu „Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da1520e4-3dc0-4510-82e5-aecfdb09183a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00195553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045083/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach, w ramach realizacji projektu „Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego”, finansowany z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00107688
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.272.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Część 1: Zakup oprogramowania do backupu 10 serwerów (fizycznych i wirtualnych),w ramach realizacji projektu „Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego”, finansowanego z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje:
Fabrycznie nowe oprogramowanie do backupu przeznaczone dla:
● 3 maszyn wirtualnych Windows,
● 1 maszyny wirtualnej Linux,
● 6 serwerów fizycznych Linux.
Licencje bezterminowe z rocznym serwisem w cenie
Oprogramowanie musi zapewniać:
1. Pełne wsparcie dla systemów rodziny Microsoft Windows Server: Windows Server 2022, Windows Server 2019, Windows Server 2016, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2012, Windows Storage Server 2012 R2 Essentials, Windows Server 2008 R2 Foundation, Windows Server 2008 Foundation z SP2 lub wyższym.
2. Pełne wsparcie dla systemów rodziny Windows Small Business Server: Windows Server 2012 R2 (Essentials, Foundation), Windows Server 2012 (Essentials, Foundation), Windows Small Business Server 2011, Windows Small Business Server 2008 (Standard i Premium), Windows Server 2008 R2 Foundation.
3. Pełne wsparcie dla środowisk wirtualnych: VMware Workstation, VMware ESX/ESXi, Microsoft Hyper-V, Microsoft Virtual PC, Microsoft Virtual Server, Oracle VirtualBox, Citrix XenServer, Linux KVM, ProxMox, Red Hat Enterprise Virtualization (RHEV), Stratos everRun.
4. Wsparcie dla 32 i 64-bitowych systemów Microsoft.
5. Wsparcie systemów plików: FAT16, FAT16X, FAT32, FAT32X, NTFS.
6. Wsparcie dla dysków z tablicą partycji MBR oraz GPT
7. Pełne wsparcie dla systemów Ubuntu 14.04, 16.04, 18.04, 20.04, CentOS 7, Red Hat Enterprise Linux 7, Red Hat Enterprise Linux 8, Oracle Linux (wszystkie systemy 64-bitowe).
8. Wsparcie systemów plików: ext2, ext3, ext4, XFS.
9. Wsparcie dla 32 i 64-bitowych systemów Microsoft: Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows 11.
10. Obsługę oraz wsparcie techniczne w języku polskim.
Wymagania minimalne dotyczące wykonywania kopii zapasowych:
1. Backup musi obejmować kopie całego systemu operacyjnego wraz z konfiguracją oraz zainstalowanymi aplikacjami i plikami.
2. Oprogramowanie musi umożliwiać skonfigurowanie różnych schematów wykonywania backupu: w trybie pełnym, backupy przyrostowe lub tryb mieszany. Harmonogram przyrostowy powinien umożliwiać backup z częstotliwością min. co 15 minut.
3. Oprogramowanie musi zapewniać możliwość wykonywania backupów pełnych i przyrostowych na dyski lokalne, dyski sieciowe, SAN, NAS, dyski USB, Firewire.
4. Oprogramowanie musi wykonywać kopie zapasowe (backupy) na poziomie sektorów, czyli backup przyrostowy zawiera tylko zmienione sektory na dysku a nie np. całe pliki.
5. Oprogramowanie nie może wymagać oddzielnego serwera zarządzającego backupem, a harmonogram zadań tworzenia backupów dla danej maszyny ma być przechowywany bezpośrednio na tej maszynie.
6. Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie kopii zapasowej w automatycznym trybie hot backupu (bez korzystania ze skryptów zamykających i uruchamiających bazy czy programy). Hot backup powinien pozwalać na backup systemu, aplikacji i baz danych takich MS SQL, MS Exchange, Active Directory, Share Point, Oracle od wersji 11g.
7. Do wykonywania kopii zapasowej może być wykorzystywana technologia Microsoft VSS oraz certyfikowany sterownik Microsoftu.
8. Oprogramowanie musi umożliwiać wykonywanie kopii zapasowej dysku bez konieczności uruchamiania systemu operacyjnego za pomocą bootowalnej płyty lub pendrive’a z systemem i oprogramowaniem dostarczanym przez producenta rozwiązania backupowego.
9. Rozwiązanie musi pozwalać na okresową weryfikację, konsolidację oraz retencję łańcucha backupu przyrostowego z możliwością konfiguracji po jakim czasie mają się one wykonać.
10. Rozwiązanie musi umożliwiać tworzenie backupu przez łącze 3G i WiFi.
11. Podczas tworzenia kopii zapasowej oprogramowanie ma generować plik sumy kontrolnej (md5) dla pliku backupu w celu kontroli plików backupu.
12. Oprogramowanie musi posiadać narzędzie pozwalające na automatyczną weryfikację tworzonych plików backupu za pomocą okresowego uruchamiania backupowanego systemu operacyjnego w maszynie wirtualnej, oraz wysłanie zrzutu ekranu z tak uruchomionego systemu do administratora za pomocą wiadomości email.
13. Oprogramowanie musi umożliwiać konwersję kopii zapasowej do plików dysków maszyn wirtualnych w formacie VHD, VMDK, VHDX.
14. Oprogramowanie musi umożliwiać replikację wykonanych plików kopii zapasowych na dyski lokalnie, dyski sieciowe lub do lokalizacji zdalnych na serwer FTP.
Wymagania minimalne dotyczące przywracania z kopii zapasowych:
1. Oprogramowanie ma mieć możliwość przywrócenia backupu całego obrazu dysku/partycji na takim samym sprzęcie, jak ten który był backupowany jak również na zupełnie innym komputerze lub serwerze z automatycznym dopasowaniem sterowników do nowego sprzętu lub możliwość dodania sterowników przez użytkownika. Serwer powinien zostać uruchomiony z bootowalnej płyty CD lub pendrive’a, z którego bezpośrednio zostaje uruchomiony proces odzyskiwania obrazu dysku z backupu.
2. Oprogramowanie musi pozwalać na dowolne odtwarzanie maszyn fizycznych na inną fizyczną lub do maszyny wirtualnej, oraz z maszyny wirtualnej do innej maszyny wirtualnej lub na fizyczną.
3. Bez względu na rozmiar backupu, oprogramowanie musi umożliwiać automatyczne uruchomienie systemu z backupu jako maszyny wirtualnej w środowiskach VirtualBox, VMware vSphere lub Hyper-V bez konieczności wcześniejszej konwersji pliku backupu do postaci wirtualnej.
4. Oprogramowanie musi umożliwiać zamontowanie pliku backupu jako dysku wirtualnego w trybie odczyt/zapis lub tylko do odczytu. Tak podłączony dysk logiczny musi umożliwiać przeglądanie, wyszukiwanie i odzyskiwanie plików, folderów a także modyfikowanie zawartości.
5. Podczas przywracania obrazu dysku/partycji z kopii zapasowej, oprogramowanie musi umożliwiać: uaktywnienie wybranej partycji, przywrócenie sektora MBR, przywrócenie sygnatur dysku, przywrócenie ukrytych ścieżek na dysku, dezaktywację licencji systemu Windows.
6. Oprogramowanie musi pozwalać na zdefiniowanie procesu tworzenia kolejnych backupów przyrostowych, które w sposób automatyczny będą odtwarzane po określonym przez administratora czasie na innej maszynie fizycznej lub wirtualnej (VMDK, VHD, VHDX). Musi istnieć możliwość zdefiniowania w oprogramowaniu opóźnienia z jakim kopie przyrostowe będą przenoszone na nowy wolumin w zakresie od 1 godziny do 30 dni.
Wymagania minimalne dotyczące zdalnego zarządzania:
1. Oprogramowanie musi umożliwiać pełną konfigurację i pełne zarządzanie zadaniami wykonywania kopii zapasowej na innych komputerach w sieci lokalnej, w zakresie identycznym jak z lokalnej konsoli administracyjnej.
2. Musi być dostępne narzędzie dające możliwość tworzenia zadań backupu za pomocą polityk dla grup stacji z poziomu konsoli webowej.
3. Konsola webowa musi umożliwiać instalację oraz aktualizację zdalną oprogramowania na punktach końcowych.
4. Konsola webowa musi umożliwiać podgląd dzienników zdarzeń na stacjach końcowych.
5. Program musi umożliwiać wysyłanie powiadomień w postaci wiadomości e-mail gdy: zadanie backupu zakończyło się niepowodzeniem, po zakończeniu zadania tworzenia backupu, oraz podsumowanie aktywności dziennej, tygodniowej i miesięcznej.
6. Musi istnieć możliwość pobrania ze strony producenta konsoli zarządzającej w postaci pliku ISO.
3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla części 1 zostały określone w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 27113,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Część 2: Zakup UPS do awaryjnego podtrzymania zasilania w serwerowni,w ramach realizacji projektu „Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego”, finansowanego z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje:
Fabrycznie nowy UPS o minimalnych parametrach technicznych:
Topologia: online,
Typ obudowy: RACK,
Moc pozorna: 6000 VA,
Moc rzeczywista: 6000 W,
Zakres napięcia operacyjnego wejścia: 100 - 276 V,
Zakres napięcia operacyjnego wyjścia: 220 - 240 V,
Kształt napięcia wyjściowego: sinusoidalny,
Gniazda wyjściowe: IEC 60320 C13 - 6 szt., IEC 60320 C19 - 4 szt. na panelu UPS lub wyprowadzone na dodatkowej - dedykowanej listwie RACK,
Czas podtrzymania dla obciążenia 50% (UPS z dodatkowym modułem): minimum 36 min,
Czas podtrzymania dla obciążenia 100% (UPS z dodatkowym modułem): minimum 15,4 min,
Interfejsy komunikacyjne: USB, RJ-45, gniazdo do podłączenia czujnika temperatury,
Wyświetlacz LCD: tak,
Sygnalizator dźwiękowy: tak,
Awaryjne wyłączenie zasilania: tak,
Ochrona przed nagłym wzrostem napięcia: tak,
Auto restart: tak,
Akumulator wymienny podczas pracy: tak,
Zimny start: tak,
Automatyczny test: tak,
Stopień ochrony IP: IP20,
Posiadane certyfikaty: REACH, CE, EN/IEC 62040-1, EN/IEC 62040-2,
Załączone akcesoria: oprogramowanie, kabel USB, zestaw montażowy, czujnik temperatury,
Dodatkowe wyposażenie UPS: dopasowany, dodatkowy moduł bateryjny w obudowie typu RACK, zestaw szyn do montażu UPS oraz dodatkowego modułu bateryjnego w szafie RACK,
Gwarancja na urządzenie i baterie: 24 miesiące.
3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla części 2 zostały określone w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 29619,86 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Część 3: Zakup urządzenia UTM wraz z licencją;w ramach realizacji projektu „Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego”, finansowanego z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje:
Fabrycznie nowy UTM o minimalnych parametrach technicznych:
Oferowane urządzenie musi posiadać parametry techniczne nie gorsze niż wykorzystywane przez Zamawiającego urządzenie Fortinet FortiGate-120G oraz umożliwiać utworzenie z nim aktywno-pasywnego klastra wysokiej dostępności. Dopuszczalne są wszystkie rozwiązania, które zapewnią pełną kompatybilność z ww. urządzeniem Zamawiającego.
Gwarancja na urządzenie: 36 miesięcy;
Application Control: Urządzenie musi pozwalać na aktywację licencji funkcjonalności Application Control;
IPS: Urządzenie musi pozwalać na aktywację licencji funkcjonalności IPS;
Antivirus: Urządzenie musi pozwalać na aktywację licencji funkcjonalności Antivirus;
Web Filtering: Urządzenie musi pozwalać na aktywację licencji funkcjonalności Web Filtering;
Antispam: Urządzenie musi pozwalać na aktywację licencji funkcjonalności Antispam;
FortiSandbox Cloud: Urządzenie musi pozwalać na aktywację licencji funkcjonalności FortiSandbox Cloud;
URZĄDZENIE MUSI BYĆ DOSTARCZONE Z 3 LETNIĄ LICENCJĄ NA POWYŻEJ OPISANE FUNKCJONALNOŚCI Z PODZIAŁEM PŁATNOŚCI ZA LICENCJĘ NA DWIE CZĘŚCI (OD URUCHOMIENIA DO DNIA 30.06.2026 R. I OD DNIA 01.07.2026 R. DO OSTATNIEGO DNIA OBOWIĄZYWANIA LICENCJI).
3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla części 3 zostały określone w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 38107,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anzena Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243039293
7.3.3) Ulica: ul. Pszczyńska 15, Katowice
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-478
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-05Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34009,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34009,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34009,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FORIP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386248867
7.3.3) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 2
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34009,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-16Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33825,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33825,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33825,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA "GÓRSKI" MAREK GÓRSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 004049233
7.3.3) Ulica: GEN. WŁ. SIKORSKIEGO 32
7.3.4) Miejscowość: LUBIN
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33825,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-17INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Rozbudowa sektorów K1-K6 cmentarza gminnego w Polkowicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji realizowanej w ramach zadania: "Budowa powiatowej bazy magazynowo sprzętowej ochrony ludności wraz z infrastrukturą - etap I"
- Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem
- "Modernizacja obiektu na Stadionie Miejskim"
- Świadczenie usług transportowych na rzecz studentów Uczelni Jana Wyżykowskiego
- Rozbudowa placu zabaw przy Przedszkolu Nr 6 w Polkowicach
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni oraz warsztatów szkolnych dla Zespołu Szkół w Piaskach
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Piaski realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd" (2 części)
- Dostawa przełączników sieciowych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy, z podziałem na zadania
- Zakup przedłużeń wsparć dla aktualnie posiadanych przez Zamawiającego oprogramowani z zakresu informatyki śledczej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.