Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00131442/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
- 2025/BZP 00144625/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup fabrycznie nowego walca drogowego do robót ziemnych wraz z dostawą do siedziby zamawiającego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH W STARGARDZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539491
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 119
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: (+48)915771832
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsstargard@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zslpstargard.szczecin.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4eb89f87-01cb-4955-a56b-17a22b9f59a51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup fabrycznie nowego walca drogowego do robót ziemnych wraz z dostawą do siedziby zamawiającego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4eb89f87-01cb-4955-a56b-17a22b9f59a5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00195125
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00117335/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup walca drogowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00131442
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DT.270.2.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego (Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie ul. Wojska Polskiego 119 Stargard) fabrycznie nowego walca drogowego do prac ziemnych wraz z wyposażeniem, wymaganymi dokumentami, gwarancją oraz szkoleniem dotyczącym jego obsługi. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania/ parametry zgodnie z Specyfikacją Techniczną Przedmiotu Zamówienia (ST) stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ m.in.:
1. walec musi być nowy, nieużywany, nie starszy niż 2024 r.,
2. maksymalna ilość przeprowadzonych motogodzin: nowy,
3. masa własna kabiną minimum 12 Mg,
4. masa własna z kabiną: maksimum 14 Mg;
5. moc silnika minimum 95 KW;
6. statyczny nacisk liniowy minimum 35 kg/cm;
7. maksymalna amplituda nominalna minimum 1,8 mm;
8. minimalna siła odśrodkowa wibratora bębna przy wysokiej amplitudzie: 270 kN;
9. maksymalna wysokość transportowa nie większa niż 2,9 m;
10. radio CB wraz z instalacją i anteną;
11. kamera cofania;
12. radio z Bluetooth;
13. sygnał ostrzegawczy dźwiękowy w przypadku cofania;
14. klimatyzacja automatyczna;
15. fotele komfortowe;
16. system zagęszczania, który automatycznie dostosowuje częstotliwość i amplitudę
wibracji walca do naturalnej częstotliwości zagęszczanego podłoża;
17. akcelerometryczny detektor gęstości podłoża;
18. kompletne oświetlenie robocze i ostrzegawcze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43312400-7 - Walce drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 607060,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 607060,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 607060,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dynapac.Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542778350
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-541
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 607060,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI STARGARD
- Obsługa eksploatacyjno-remontowa oraz modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Stargard w 2025 roku.
- Rozbudowa schroniska dla bezdomnych zwierząt w Kiczarowie
- Dostawa środków ochrony indywidualnej na potrzeby bieżącej działalności SPWZOZ w Stargardzie
- modernizacja 7 wolnych lokali komunalnych z podziałem na 3 zadania.
- Wymiana stolarki okiennej, remont pokryć dachowych w budynkach w Bio Star Sp. z o.o. w Stargardzie.
- Wymiana nawierzchni jezdni drogi powiatowej 1700Z w Małkocinie
więcej: przetargi STARGARD »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.