Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00143959/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania Muzeum Fryderyka Chopina wraz z łącznikiem magazynowym oraz terenem administrowanym przez NIFC w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017307171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tamka 43
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-355
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nifc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nifc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6aaeef3a-c700-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprzątania Muzeum Fryderyka Chopina wraz z łącznikiem magazynowym oraz terenem administrowanym przez NIFC w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6aaeef3a-c700-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00107927/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa sprzątania Muzeum Fryderyka Chopina wraz z łącznikiem magazynowym oraz terenem administrowanym przez NIFC w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00143959
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.25.7.2023.1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 730355 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania Muzeum Fryderyka Chopina wraz z łącznikiem magazynowym oraz terenem administrowanym przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie obejmująca następujące zadania:
1) sprzątanie Muzeum Fryderyka Chopina w Zamku Ostrogskich przy ul. Okólnik 1 w Warszawie wraz z Łącznikiem pod dziedzińcem Muzeum, zwanych dalej „Obiektem”,
2) sprzątanie terenu zewnętrznego administrowanego przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, łącznie z pielęgnacją zieleni w obrębie obiektów przy ul. Tamka 43 i ul. Okólnik 1 w Warszawie zwanego dalej „Terenem administrowanym”. Obszar Terenu administrowanego zostanie przedstawiony Wykonawcy podczas wizji lokalnej, z której Strony podpiszą protokół. Termin ww. wizji lokalnej zostanie uzgodniony przez Strony po podpisaniu Umowy,
3) załadunek i wywóz śniegu/nieczystości stałych i sypkich zmieszanych z usuwanym śniegiem (np. piach, liście itp.) z Terenu administrowanego,
4) usługi doraźne na terenie Obiektu oraz na Terenie administrowanym,.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia oraz zasady współpracy przedstawione są w OPZ – Załącznik nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy zawartym w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 562799,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 905804,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 562799,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Seris Konsalnet Cleaning Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Seris Konsalnet Ochrona Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6652649882
7.3.3) Ulica: ul. Jana Kazimierza 55
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-267
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
mycie okien
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 562799,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usług dystrybucji energii elektrycznej na rzecz Ośrodka Rozwoju Edukacji z podziałem na 3 części, dla trzech punktów poboru: (...)
- Dostawa fabrycznie nowych wózków elektrycznych: wielokierunkowy wózek widłowy, wózek podnośnikowy
- Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Dzielnicy Mokotów w Warszawie.
- wykonanie i dostawa kratownic ze stopów lekkich konstrukcji nośnej prototypu
- Przeprowadzenie badań osłon balistycznych zgodnie ze wskazaną metodyką badawczą, w ramach 3 zadań
- Sporządzenie operatów rybackich dla obwodów rybackich -RZGW Białystok
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2023/2024 na terenie Gminy Nowiny, województwo świętokrzyskie"
- Kompleksowa usługa sprzątania
- UTRZYMANIE PRZEJEZDNOŚCI (ODŚNIEŻANIE) I ZWALCZANIE ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ NA DROGACH GMINNYCH NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA (AKCJA ZIMOWA)
- Zimowe utrzymanie przystanków komunikacji miejskiej, schodów, kładek, ciągów pieszych i chodników, dojść do parkomatów oraz parkingów płatnych na terenie miasta Piły w sezonie zimowym 2023/2024
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Ząb i Bustryk w sezonie zimowym 2023/2024.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Poronin, Stasikówka i Suche w sezonie zimowym 2023/2024.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.