eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Modernizacja narzędzia do Zarządzania kwalifikacjami" oraz "Dostosowanie przeglądarki ram kwalifikacji (PRK, SRK)".



Ogłoszenie z dnia 2023-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
“Modernizacja narzędzia do Zarządzania kwalifikacjami” oraz “Dostosowanie przeglądarki ram kwalifikacji (PRK, SRK)".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górczewska 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38cc0730-bcd3-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

“Modernizacja narzędzia do Zarządzania kwalifikacjami” oraz “Dostosowanie przeglądarki ram kwalifikacji (PRK, SRK)".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38cc0730-bcd3-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194291

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Prowadzenie i rozwój Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji (etap 2)” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126205

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IBE/13/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 142250,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem realizacji zamówienia jest modernizacja i dostosowanie aplikacji dla uprzywilejowanych użytkowników “Zarządzanie kwalifikacjami” oraz przeglądarki ram kwalifikacji (PRK, SRK). Prace konieczne są w związku z udoskonaleniem narzędzia “Aktywne formularze” oraz zmianami w bazie danych systemu informatycznego Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji (SI ZRK).
W związku ze zmieniającymi się potrzebami Zamawiającego niezbędne jest rozbudowanie narzędzia do Zarządzania kwalifikacjami o dodatkowe funkcjonalności, które pozwolą na bardziej intuicyjną i kompleksową obsługę narzędzia. Aplikacja musi pobierać i obsługiwać wszystkie nowo dodane pola w bazie danych SI ZRK. Administrator systemu musi mieć możliwość modyfikacji pól w zależności od przypisanej w narzędziu roli. Obecnie narzędzie pozwala na modyfikację pól formularza globalnie, bez uwzględnienia roli do jakiej jest przypisany Użytkownik.
Przeglądarka ram kwalifikacji na chwilę obecną uwzględnia tylko SRK włączone dotychczas do ZSK dla czterech obszarów: sportu, turystyki, budownictwa oraz usług rozwojowych. W związku z włączaniem do ZSK kolejnych Sektorowych Ram Kwalifikacji i koniecznością rozwijania narzędzia tak, aby odpowiadało ono preferencjom nowych grup użytkowników z poszczególnych sektorów, zmieniającym się trendom funkcjonalnym dla tego typu aplikacji internetowych oraz najnowszym technologiom wizualizacyjnym, konieczne jest dostosowanie interfejsu graficznego narzędzia do ww. potrzeb. Zmiany będą także uwzględniały uwagi dotychczasowych użytkowników zebrane w pierwszym etapie funkcjonowania narzędzia.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120540 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120540 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120540 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: nFinity sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992651436

7.3.3) Ulica: ul. Wandy 7/4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-320

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120540 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.