Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00146123/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zatoki postojowej w pasie drogi gminnej w ul. Tarnowskiej w Przysusze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11
1.5.2.) Miejscowość: Przysucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-506f024f-d52d-4315-80c9-330dd59e5b341.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zatoki postojowej w pasie drogi gminnej w ul. Tarnowskiej w Przysusze.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-506f024f-d52d-4315-80c9-330dd59e5b34
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193896
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039570/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa zatoki postojowej w pasie drogi gminnej w ul. Tarnowskiej w Przysusze.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146123
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIRiFZ.271.12.2025.PS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie zatoki postojowej na 30 miejsc postojowych wzdłuż ulicy Tarnowskiej w Przysusze.
2. Lokalizacja inwestycji: Planowana inwestycja zlokalizowana jest na działce o nr ewid. 408/40, obręb Przysucha, miasto Przysucha, powiat przysuski, województwo mazowieckie. Teren, działki nr ewidencyjny 408/40 w mieście Przysucha jest pasem drogowym drogi gminnej nr 330603W, ulicy Tarnowskiej. Dojazd do działki istniejącym skrzyżowaniem z drogi krajowej nr 12, ul. Radomską; istniejącym skrzyżowaniem z drogą gminną, ul. Dębińskich. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się Stadion Gminny KS ‘Oskar”, droga dojazdowa do obiektów handlowych, ul. 11 Listopada. Działka nr ew. 408/40, obręb Przysucha miasto, nie jest wpisana do rejestru zabytków oraz nie podlega ochronie na podstawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, nie znajduje się w granicach terenu górniczego.
3. Charakterystyka robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia:
1) Roboty budowlane obejmują budowę zatoki postojowej na 30 miejsc postojowych z parkowaniem pod kątem 90°.Wymiary miejsc postojowych: 2,5 x 5,0 m oraz 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6 x 5,0 m. Zatoka jest usytuowana przy krawędzi jezdni, szerokość zatoki 5,0 m, długość zatoki 82,2 m. Konstrukcja zatoki: Nawierzchnia zatoki: warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej niepełnej gr. 8 cm, podsypka cementowo – piaskowa gr. 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, warstwa odsączająca z piasku grubego gr. 10 cm. Nawierzchnia od strony terenów zielonych wykonana w krawężniku betonowym 15 x 30 x100 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, od strony jezdni drogi gminnej w oporniku betonowym 12 x 25 cm na ławie zwykłej z betonu C12/15. Otwory w nawierzchni zatoki wypełnione grysem kamiennym 2/8 mm. Miejsca postojowe oddzielone kostką betonową koloru czerwonego;
2) Tereny zielone wokół zatoki: nawierzchnia trawiasta wykonana. siewem, bez humusowania na szerokości 1,0 m od krawężnika na długości zatoki;
3) Oznakowanie poziome i pionowe: Rodzaje znaków: poziome: P-25 szt. 2; pionowe: A -7 szt. 2, D-1 szt. 2, D-2 szt. 1, D-18 szt. 1, D-18a szt.2, T-29 szt. 2, B-5 szt. 1, T-0 szt. 1. – zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: minimalne wymagania zamawiającego dotyczące: parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych, warunków gwarancji, obowiązki wykonawcy, itp. określają poniższe dokumenty:
a) Projekt techniczny pod nazwą: Budowa zatoki postojowej w pasie drogi gminnej, ul. Tarnowskiej w Przysusze;
b) Projekt: Stała organizacja ruchu na drodze gminnej nr 330603W, ul. Tarnowskiej w Przysusze;
c) Szczegółowe specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych;
d) Projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
5. Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte opisem zamówienia konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:
1) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.
2) Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego.
3) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.
6. Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.
1) Szacunkowy przedmiar robót załączony do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, należy go traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować ich skalę i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania.
2) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z. p. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami i spełniać warunki określone w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
3) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117940,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154798,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117940,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budromex Radom Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 389278900
7.3.3) Ulica: ul. Wolanowska 228
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117940,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach projektu - "Dostępna szkoła - nasza szkoła"
- Roboty budowlane polegające na remoncie ciągów komunikacyjnych
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaskach. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.