eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mniszków › Remont drogi powiatowej 3107E od drogi DK12 do Błogiego Szlacheckiego



Ogłoszenie z dnia 2021-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont drogi powiatowej 3107E od drogi DK12 do Błogiego Szlacheckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mniszków

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648126

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 10

1.4.2.) Miejscowość: Mniszków

1.4.3.) Kod pocztowy: 26-341

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.4.7.) Numer telefonu: 44 756 15 22

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mniszkow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mniszkow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193653

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-27

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00181169/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 3107E na odcinku od DK12 do miejscowości Błogie Szlacheckie (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 3106E) w istniejącym pasie drogowym o szerokości jezdni 5,50 m + pobocza szerokości 1,00 m po obu stronach jezdni na działkach nr ewid. 504,445,378,351,287 obręb Strzelce i działka nr 146 obręb Błogie Szlacheckie na długości 2980 mb .
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót:
1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych
2) Mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć gęstych
3) Rozbiórka przepustów drogowych skrzynkowych i rurowych
4) Wykonanie prac przy zamontowaniu przepustów odwadniających drogę z rur prefabrykowanych oraz przepusty pod zjazdami
5) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości 50 kg/m2
6) Oczyszczenie mechaniczne dwukrotne nawierzchni drogowych bitumicznych na powierzchni 32528,00 m2 .
7) Skropienie dwukrotne asfaltem nawierzchni drogowych 32528,00 m2
8) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową AC-11 przy średniej grubości 3,00 cm i szacunkowej wielkości 16785,50 m2.
9) Wykonanie nawierzchni ścieralnej mineralno-bitumicznej asfaltowej o grubości po zagęszczeniu 4,00 cm AC8S o szacowanej powierzchni 16785,50 m2
10) wykonanie poboczy obustronnych o szerokości 1,0 m i o grubości 20 cm: o powierzchni 6200,00 m2, w tym odcinek od drogi DK12 do m. Strzelce wykonać z nawierzchnią bitumiczną warstwa ścieralna i powierzchni ok. 400,00 m2.
11) Wykonanie oznakowania poziome jezdni farbą chlorokauczukową – linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie 387,00 m2.
12) Wykonanie barierek stalowych ochronnych o łącznej długości 24,00 mb.
Parametry techniczne projektowanej drogi:
1) nawierzchnia drogi odcinek o nawierzchni asfaltowej:
• długość – 2,980 km
• szerokość – 5,5 m
• grubość warstwy asfaltowej – 3,00 cm ( wyrównanie) + 4,0 cm ( warstwa ścieralna)
• powierzchnia zabudowy (nawierzchni) – 16785,50 m2
• konstrukcja drogi – daszkowa (nachylenie 2%)
• powierzchnia poboczy – 6200,00 m2 w tym 400,00 m2 o nawierzchni bitumicznej
• pobocza obustronne – po 100,00 cm szerokości z każdej strony
• ilość pasów ruchu – 2

2) znaki drogowe
3) klasa techniczna – lokalna (Z)
4) kategoria ruchu – KR-1
5) prędkość projektowa – 50 km/h
Szczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia określony został w zgłoszeniu robót oraz w przedmiarach robót, stanowiących załączniki niniejszej specyfikacji.
W przypadku stwierdzenia braku danych lub różnic w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót Wykonawca powinien zgłosić się do Zamawiającego o wyjaśnienie.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45233140-2 roboty drogowe
45233120-6 - roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 – instalowanie znaków drogowych

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 3107E na odcinku od DK12
do miejscowości Błogie Szlacheckie (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 3106E)
w istniejącym pasie drogowym o szerokości jezdni 5,50 m + pobocza szerokości 1,00 m
po obu stronach jezdni na działkach nr ewid. 504,445,378,351,287 obręb Strzelce i działka
nr 146 obręb Błogie Szlacheckie na długości 2980 mb .
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót:
1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych
2) Mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć gęstych
3) Rozbiórka przepustów drogowych skrzynkowych i rurowych
4) Wykonanie prac przy zamontowaniu przepustów odwadniających drogę z rur
prefabrykowanych oraz przepusty pod zjazdami
5) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości 50 kg/m2
6) Oczyszczenie mechaniczne dwukrotne nawierzchni drogowych bitumicznych na
powierzchni 32528,00 m2 .
7) Skropienie dwukrotne asfaltem nawierzchni drogowych 32528,00 m2
8) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową AC-11 przy
średniej grubości 3,00 cm i szacunkowej wielkości 16785,50 m2.
9) Wykonanie nawierzchni ścieralnej mineralno-bitumicznej asfaltowej o grubości po
zagęszczeniu 4,00 cm AC8S o szacowanej powierzchni 16785,50 m2
10) wykonanie poboczy obustronnych o szerokości 1,0 m i o grubości 10 cm: o powierzchni
5960,00 m2, w tym odcinek od drogi DK12 do m. Strzelce wykonać z nawierzchnią bitumiczną
warstwa ścieralna i powierzchni ok. 330,00 m2.
11) Wykonanie oznakowania poziome jezdni farbą chlorokauczukową – linie segregacyjne i
krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie 39 m2.
12) Wykonanie barierek stalowych ochronnych o łącznej długości 24,00 mb.

Parametry techniczne projektowanej drogi:
1) nawierzchnia drogi odcinek o nawierzchni asfaltowej:
• długość – 2,980 km
• szerokość – 5,5 m
• grubość warstwy asfaltowej – 3,00 cm ( wyrównanie) + 4,0 cm ( warstwa ścieralna)
• powierzchnia zabudowy (nawierzchni) – 16785,50 m2
• konstrukcja drogi – daszkowa (nachylenie 2%)
• powierzchnia poboczy –5960,00 m2 w tym 330,00 m2 o nawierzchni bitumicznej
• pobocza obustronne – po 100,00 cm szerokości z każdej strony
• ilość pasów ruchu – 2
2) znaki drogowe
3) klasa techniczna – lokalna (Z)
4) kategoria ruchu – KR-1
5) prędkość projektowa – 50 km/h
Szczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia określony został w zgłoszeniu robót oraz w przedmiarach robót, stanowiących załączniki niniejszej specyfikacji.
W przypadku stwierdzenia braku danych lub różnic w dokumentacji projektowej
i przedmiarach robót Wykonawca powinien zgłosić się do Zamawiającego o wyjaśnienie.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45233140-2 roboty drogowe
45233120-6 - roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 – instalowanie znaków drogowych

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 29.10.2021 r.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej Oddział Mniszków, nr konta : 41 8973 0003 0040 0040 0143 0005, z adnotacją: „wadium do postępowania znak: ZP.271/8/2021/RB”
5. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.
6. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
7. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.
9. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę wadium,
c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej
w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
10. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa
w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą zostanie odrzucona.
12. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

Po zmianie:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 03.11.2021 r.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej Oddział Mniszków, nr konta : 41 8973 0003 0040 0040 0143 0005, z adnotacją: „wadium do postępowania znak: ZP.271/8/2021/RB”
5. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.
6. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
7. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.
9. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę wadium,
c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej
w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
10. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa
w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą zostanie odrzucona.
12. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-09-30 10:00

Po zmianie:
2021-10-05 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-09-30 11:00

Po zmianie:
2021-10-05 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-10-29

Po zmianie:
2021-11-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.