eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Zakup nowych pojemników do zbierania odpadów komunalnych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Goleniowie



Ogłoszenie z dnia 2023-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup nowych pojemników do zbierania odpadów komunalnych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Goleniowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810042260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. I Brygady Legionów 17C

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914184426

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgkgol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkgoleniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pgkgol.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Podmiot inny utworzony w szczególnym celu zaspakajania potrzeb o charakterze publicznym

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup nowych pojemników do zbierania odpadów komunalnych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Goleniowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b89a977-ad34-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193424

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097036

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/GP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 698000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawy mają być realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego. Ilość niezbędnych pojemników opisana dla zamówienia podstawowego podano w punkcie 5.5 SWZ. a dla zamówienia objętego prawem opcji w punkcie 5.5.1 SWZ. Wielkość zamawianej partii pojemników zostanie określona w korespondencji elektronicznej na adres poczty e-mail wykonawcy podanej dla zamawiającego. Umowa z wykonawcą określa osobę upoważnioną do zamawiana odpowiedniej partii worków.
2. Z uwagi na sytuacją rynkową Zamawiający przewiduje zastosowanie w tym postępowania prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy pzp.
3. Zamawiający planuje zakup następujących ilości pojemników – ilość podstawowa zamówienia:
a) pojemnik niebieski 120 l - 100 szt.
b) pojemnik zielony 120 l - 100 szt.
c) pojemnik żółty 120 l - 100 szt.
d) pojemnik brązowy 120 l - 100 szt.
e) pojemnik niebieski 240 l – 100 szt.
f) pojemnik zielony 240 l – 50 szt.
g) pojemnik żółty 240 l – 100 szt.
h) pojemnik brązowy 240 l – 100 szt.
i) pojemnik niebieski 1100 l – 100 szt.
j) pojemnik żółty 1100 l – 100 szt.
k) pojemnik brązowy 1100 l – 50 szt.
l) pojemnik antracytowy 120 l - 1000 szt.
m) pojemnik antracytowy 240 l – 1300 szt.
n) pojemnik antracytowy 1100 l – 150 szt.
4. Rozliczenie następować będzie na faktycznie zamówionej ilości pojemników i cen jednostkowych wskazanych w ofercie dla każdego z rodzajów pojemników.
5. Dostarczenie dwóch partii pojemników niespełniających wymogów opisanych w pkt. 5.10. SWZ może spowodować wypowiedzenie umowy przez Zamawiającego
6. Parametry pojemników powinny spełniać wymagania określone w normach wymienionych w pkt. 5.10 lub równoważnych to jest spełniającej w minimalnym stopniu parametry podane w w/w normach dotyczących pojemników używanych do zbiórki odpadów komunalnych.
7. Dostawa pojemników zostanie potwierdzona protokołem odbiorczym spisanym w dniu dostawy między Zamawiającym a Wykonawcą. Przed podpisaniem protokołu odbiorczego Wykonawca przedstawi niezbędne atesty opisane w pkt. 5.10 – 5.11 SIWZ.
8. Miejsce dostawy i rozładunku: teren Bazy PG.K. Sp. z o.o. w Goleniowie, ul I Brygady Legionów 17 C, 72-100 Goleniów, w godzinach 8:00 – 14:00. Termin dostawy maksymalnie do 5 dni roboczych

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 622170,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 705097,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 622170,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ESE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-00-17-477

7.3.3) Ulica: ul. Postępu 21

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-676

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 622170,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.