Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00133264/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zad 1: Zakup, dostarczenie i posadzenie 67 drzew na działkach gminnych, będących w zarządzie ZMK w B-stoku.
Zad 2: Zakup, dostarczenie i posadzenie 36 drzew i 53 m2 krzewów przy ul. Suchowolca 25-25g.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zad 1: Zakup, dostarczenie i posadzenie 67 drzew na działkach gminnych, będących w zarządzie ZMK w B-stoku.Zad 2: Zakup, dostarczenie i posadzenie 36 drzew i 53 m2 krzewów przy ul. Suchowolca 25-25g.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-751e4cdc-c18e-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193381
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023174/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Część 1: Nasadzenia drzew i krzewów.
1.3.23 Część 2: Nasadzenia drzew i krzewów - nasadzenia inwestycyjne za wycinkę pod inwestycje Suchowolca 25-25G.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133264
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.AL.26.3.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 146842,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Zakup, dostarczenie i posadzenie 67 drzew na działkach gminnych, będących w zarządzie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.Ilość drzew, krzewów przewidzianych do nasadzenia:
1) Drzewa:
Lp. Gatunek Minimalny obwód [cm] Liczba sadzonek [szt.]
1 Grab pospolity 14 23
2 Jarząb pospolity ‘Fastigiata’ 14 17
3 Lipa drobnolistna 14 6
4 Klon pospolity ‘Globosum’ 14 11
5 Jarząb szwedzki 14 9
6 Modrzew europejski 14 1
2) Wykonawca zapewni materiały do należytej realizacji usług, w tym rośliny właściwie oznaczone, za pomocą etykiet z nazwą gatunkową i odmianową.
3) Przed przystąpieniem do nasadzeń Wykonawca przedłoży materiał roślinny oraz podłoże pod względem zastosowania hydrożelu do akceptacji Zamawiającemu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 został podany w załączniku nr 4.1 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211600-8 - Sadzenie drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 77450,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Zadanie nr 2: Zakup, dostarczenie i posadzenie 36 drzew i 53 m2 krzewów przy ul. Suchowolca 25 - 25g nr geodezyjny 792/1, 792/2, będących w zarządzie Zarządu Mienia Komunalnego
w Białymstoku, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Ilość drzew, krzewów przewidzianych do nasadzenia:
1) Drzewa:
Lp. Gatunek Minimalny obwód [cm] Liczba sadzonek [szt.]
1 Brzoza brodawkowata 18 23
2 Wierzba biała 25 13
2) Krzewy:
Lp. Gatunek Minimalna wysokość [cm] Liczba sadzonek [szt.]
1 Berberys aurea 40 30
2 Cis pospolity 40 13
3 Jałowiec pośredni 40 10
3) Wykonawca zapewni materiały do należytej realizacji usług, w tym rośliny właściwie oznaczone, za pomocą etykiet z nazwą gatunkową i odmianową.
4) Przed przystąpieniem do nasadzeń Wykonawca przedłoży materiał roślinny oraz podłoże pod względem zastosowania hydrożelu do akceptacji Zamawiającemu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 został podany w załączniku nr 4.2 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211600-8 - Sadzenie drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 69392,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45111,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89411,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45111,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MAPOLL" Bożena Marek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422184143
7.3.3) Ulica: Długa 46
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-765
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZKÓŁKARSTWO ROŚLIN OZDOBNYCH MGR INŻ. BOŻENA MAREK
jakie przetargi wygrała firma
SZKÓŁKARSTWO ROŚLIN OZDOBNYCH MGR INŻ. BOŻENA MAREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45111,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36676,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98922,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36676,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MAPOLL" Bożena Marek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422184143
7.3.3) Ulica: Długa 46
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-765
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZKÓŁKARSTWO ROŚLIN OZDOBNYCH MGR INŻ. BOŻENA MAREK
jakie przetargi wygrała firma
SZKÓŁKARSTWO ROŚLIN OZDOBNYCH MGR INŻ. BOŻENA MAREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36676,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Remont drogi dojazdowej wraz z parkingiem do siedziby Rejonu i obwodu drogowego w Zambrowie
- Prace remontowe w pomieszczeniach obsługi obywateli państw trzecich w budynku Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 3
- Modernizacja instalacji sygnalizacji pożaru w Urzędzie Miejskim w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1
- Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Białostockiej ZK-DZP.262.38.2025
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową dotyczącą robót termomodernizacyjnych i ogólnobudowlanych w przedszkolach samorządnych
- Dostawa monochromatora wraz z układem wzbudzania cienkich warstw - ZK-DZP.262.37.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Roboty budowlane i nasadzenia zieleni wraz z pielęgnacją w 2026r., związanych z realizacją zadania pn.: "Plac Sikorskiego - zielone podwórko w sercu Krakowa!", w ramach BO dzielnic edycja X
- Rozbudowa ul. Popielskiego na odcinku od ul. Myszkowskiej do ul. Sosnowieckiej dla potrzeb obsługi komunikacyjnej Ośrodka Wsparcia dla Osób w Kryzysie Bezdomności przy ul. Popielskiego 8 we Wrocławiu
- "Ukwiecenie na terenie Andrychowa w roku 2025"
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 106556L - ul. Poligonowej w Lublinie w zakresie budowy drogi dla pieszych - chodnika wzdłuż (...) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Usługa sadzenia drzew i krzewów wraz z trzyletnią pielęgnacją na terenach zarządzanych przez ZZK.
więcej: Sadzenie drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.