eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystry › "Zakup używanego autobusu na potrzeby publicznego transportu zbiorowego dla Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o."



Ogłoszenie z dnia 2023-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup używanego autobusu na potrzeby publicznego transportu zbiorowego dla Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: GZK Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281364299

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 H

1.5.2.) Miejscowość: Bystry

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874299480

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gzkbystry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzkbystry.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gzk_bystry

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup używanego autobusu na potrzeby publicznego transportu zbiorowego dla Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67f7cfd4-cfb4-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193318

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029186/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 ZAKUP UŻYWANYCH AUTOBUSÓW

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160182

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZK/ZP/3/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
używanego autobusu do publicznego transportu zbiorowego o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 50 i minimum 30 miejsc stojących, zapisanych w homologacji pojazdów lub dowodzie rejestracyjnym.

2. Autobus winien spełniać niżej wymienione warunki techniczne i wizualne:
a) rok produkcji nie starszy niż 2010 lub młodszy,
b) całkowity przebieg w zakresie do 450 tys. km,
c) długość autobusu od 9 m,
d) ilość osi 2
e) wyposażenie minimalne (niezbędnie wymagane):
 klimatyzacja,
 wyświetlacz LED,
 rampa najazdowa dla inwalidów,
 regulacja wysokości nadwozia,
 regulowany fotel kierowcy,
 fotele pasażerów odchylane i odsuwane
 ogrzewanie postojowe WEBASTO,
 tachograf,
 pneumatycznie otwierane drzwi wejściowe (2 szt.),
 ABS, ASR, wspomaganie kierownicy,
 Elektrycznie regulowane lusterka
 radioodtwarzacz,
 retarder,
 tempomat
 manualna skrzynia biegów,
 niezbędne fabryczne instrukcje obsługi,
 ogumienie z bieżnikiem nie mniejszym niż 5 mm.
 nieeksploatowany w kraju,
 dobry stan techniczny i wizualny,
f) aktualne badanie techniczne – ważność nie krótsza niż miesiąc licząc od dnia upływu terminu złożenia oferty,
g) aktualne ubezpieczenie OC – ważność nie krótsza niż miesiąc licząc od dnia upływu terminu złożenia oferty,
h) pojazd wolny od jakichkolwiek obciążeń na rzecz osób i przedmiotów trzecich (leasing).

2. Warunki dostawy
Odbiór pojazdu w siedzibie Wykonawcy po dokonaniu przeglądu technicznego przez Zamawiającego we wskazanej przez niego Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów na koszt Wykonawcy, po przeprowadzeniu oględzin i jazdy próbnej na podstawie protokołu nastąpi podpisanie umowy. Zamawiający pokryje koszt dowozu pojazdu do swojej siedziby.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sim-Bus Szymon Wesołowski Grzegorzowice Wielkie 26 32-095 Iwanowice NIP 6591486893

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591486893

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Grzegorzowice Wielkie 26

7.3.5) Kod pocztowy: 32-095

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.