eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warta › Remont pomieszczeń oraz przebudowa węzłów sanitarnych w budynku Zespół Szkół Specjalnych w Warcie przy ul. 3-go Maja 29, 98-290 Warta na potrzeby osób z niepełnosprawnościami- Szkoła dla Wszystkich"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń oraz przebudowa węzłów sanitarnych w budynku Zespół Szkół Specjalnych w Warcie przy ul. 3-go Maja 29, 98-290 Warta na potrzeby osób z niepełnosprawnościami- Szkoła dla Wszystkich"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH W WARCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000733464

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 29

1.5.2.) Miejscowość: Warta

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-290

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsswarta29@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsswarta.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-18f1656f-c193-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń oraz przebudowa węzłów sanitarnych w budynku Zespół Szkół Specjalnych w Warcie przy ul. 3-go Maja 29, 98-290 Warta na potrzeby osób z niepełnosprawnościami- Szkoła dla Wszystkich"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18f1656f-c193-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193314

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063681/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont pomieszczeń oraz przebudowa węzłów sanitarnych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Warcie przy ul. 3-go Maja 29, 98-290 Warta na potrzeby osób z niepełnosprawnościami- Szkoła dla Wszystkich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 'Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132888

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSS.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiot zamówienia: Remont pomieszczeń oraz przebudowa węzłów sanitarnych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Warcie przy ul. 3-go Maja 29, 98-290 Warta na potrzeby dostosowania obszarów architektonicznych dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ramach projektu pn."Placówka dostępna dla uczniów z niepełnosprawnościami - Szkoła dla Wszystkich"
3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
3.2.1 Remont gabinetu logopedy i biblioteki;
3.2.2 Remont Sali lekcyjnej polonistycznej;
3.2.3 Przebudowę węzła sanitarnego dla osób niepełnosprawnych;
3.2.4 Przebudowę węzła sanitarnego chłopców z wydzieleniem w.c. dla personelu;
3.2.5 Remont dojścia do obiektu i wejścia do budynku
3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Techniczna – Dokumentacja Projektowa, Specyfikacje Techniczne, Przedmiar (Przedmiar ma być traktowany jako materiał pomocniczy do wyceny oferty) stanowiące załącznik nr 10 do SWZ.
3.4 Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą.
3.5 Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane minimum 36 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45410000-4 - Tynkowanie

45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Cielce Marek Woźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181594962

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.