Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00132888/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
- 2023/BZP 00148323/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń oraz przebudowa węzłów sanitarnych w budynku Zespół Szkół Specjalnych w Warcie przy ul. 3-go Maja 29, 98-290 Warta na potrzeby osób z niepełnosprawnościami- Szkoła dla Wszystkich"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH W WARCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000733464
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 29
1.5.2.) Miejscowość: Warta
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-290
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsswarta29@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsswarta.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-18f1656f-c193-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń oraz przebudowa węzłów sanitarnych w budynku Zespół Szkół Specjalnych w Warcie przy ul. 3-go Maja 29, 98-290 Warta na potrzeby osób z niepełnosprawnościami- Szkoła dla Wszystkich"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18f1656f-c193-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193314
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063681/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń oraz przebudowa węzłów sanitarnych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Warcie przy ul. 3-go Maja 29, 98-290 Warta na potrzeby osób z niepełnosprawnościami- Szkoła dla Wszystkich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 'Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132888
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSS.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiot zamówienia: Remont pomieszczeń oraz przebudowa węzłów sanitarnych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Warcie przy ul. 3-go Maja 29, 98-290 Warta na potrzeby dostosowania obszarów architektonicznych dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ramach projektu pn."Placówka dostępna dla uczniów z niepełnosprawnościami - Szkoła dla Wszystkich"
3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
3.2.1 Remont gabinetu logopedy i biblioteki;
3.2.2 Remont Sali lekcyjnej polonistycznej;
3.2.3 Przebudowę węzła sanitarnego dla osób niepełnosprawnych;
3.2.4 Przebudowę węzła sanitarnego chłopców z wydzieleniem w.c. dla personelu;
3.2.5 Remont dojścia do obiektu i wejścia do budynku
3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Techniczna – Dokumentacja Projektowa, Specyfikacje Techniczne, Przedmiar (Przedmiar ma być traktowany jako materiał pomocniczy do wyceny oferty) stanowiące załącznik nr 10 do SWZ.
3.4 Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą.
3.5 Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane minimum 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45410000-4 - Tynkowanie
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442100-8 - Roboty malarskie
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Cielce Marek Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181594962
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI WARTA
więcej: przetargi WARTA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na wymianie kanałowej sieci ciepłowniczej
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.