Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00140834/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie oraz dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych projektów stypendialnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej 2024-2025 oraz „Lubelska kuźnia talentów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Artura Grottgera 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 814416635
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.jasic@lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lubelskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie oraz dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych projektów stypendialnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej 2024-2025 oraz „Lubelska kuźnia talentów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e077d70e-fdee-42a0-abe3-75bacb00b230
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019112/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.31 Zakup materiałów i gadżetów promocyjnych programów stypendialnych Lubelskie wspiera uzdolnionych oraz Lubelska kuźnia talentów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt "Lubelskie wspiera uzdolnionych 2024-2025" oraz "Lubelska kuźnia talentów 2024-2025" realizowane przez Województwo Lubelskie w ramach Działania 10.3 KSZTAŁCENIE OGÓLNE oraz 10.4 KSZTAŁCENIE ZAWODOWE, Priorytetu X, Lepsza edukacja, Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00140834
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP-IV.272.23.2025.ANNJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 55756,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych projektów stypendialnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej 2024-2025 oraz „Lubelska kuźnia talentów” realizowanym przez Województwo Lubelskie w ramach działania 10.3 KSZTAŁCENIE OGÓLNE oraz 10.4 KSZTAŁCENIE ZAWODOWE, Priorytetu X Lepsza edukacja, programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
79810000-5 - Usługi drukowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52953,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85827,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52953,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Irina Chicherina prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: MEDIA CONSULTING AGENCY IRINA CHICHERINA,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8992249852
7.3.3) Ulica: ul. ks. Czesława Klimasa 41 D lok.27
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-515
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
jakie przetargi wygrała firma
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52953,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-22INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa wskaźników napromieniowania składników krwi
- "Dostawa niegazowanej wody źródlanej w butelkach zwrotnych wraz z najmem urządzeń dozujących oraz dostawa wody mineralnej butelkowanej na potrzeby COZL."
- Dostawa odczyn. do bad. mikrobiol. wraz z dzierżawą auto. analizatora mikrobiol. wraz z akcesor. i serwisowaniem na okres 2 lat oraz materiałów zużywalnych do analizatora MALDI-TOF będącego wł. COZL.
- Dostawa zestawów do redukcji biologicznych czynników chorobotwórczych w osoczu dedykowane dla urządzenia Mirasol
- Dostawa, zakup wraz z montażem i instalacją systemu do histeroskopowego usuwania tkanek wraz z zestawem akcesorium dla potrzeb Oddziału Ginekologii i Położnictwa z Izbą Przyjęć
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę leku do programu lekowego - Agalsidasum beta
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja cyklu sześciu szkoleń pn. "Jak założyć nowoczesną pasiekę" oraz na kompleksowa organizacja konferencji pn. ,,Nowoczesna gospodarka pasieczna''
- Kompleksowa organizacja cyklu sześciu szkoleń pn. "Zakładanie winnicy krok po kroku" w ramach operacji pn. ,,Przydomowa uprawa winorośli jako sposób na dodatkowe źródło dochodu w gospodarstwie"
- Organizacja konferencji pn."Praktyczne aspekty prowadzenia gospodarstwa ekologicznego" w ramach operacji "System rolnictwa ekologicznego jako element nowoczesnej gospodarki-promocja, wiedza, praktyka"
- Zakup do dalszej odsprzedaży - chust typu BUFF i czapek letnich typu "trucker" brendowanych logo TPN
- Dostawa znakowanych gadżetów na Europejską Noc Naukowców
- Dostawa materiałów biurowych, niszczarek i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.