Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00162396/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
- 2025/BZP 00167758/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanej koparki obrotowej na podwoziu kołowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZAKŁAD UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W KRUPACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364588468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 72
1.5.2.) Miejscowość: Krupy
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 605 211 777
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzup@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gzup.gminadarlowo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ede379aa-361d-426e-a3d8-5f97eb3f72b81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanej koparki obrotowej na podwoziu kołowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ede379aa-361d-426e-a3d8-5f97eb3f72b8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193016
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00162396
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 350000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego używanej koparki obrotowej na podwoziu kołowym.
2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być przygotowany do eksploatacji i posiadać wszelkie wymagane dokumenty dopuszczające do obrotu i użytkowania.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi odpowiadać powszechnie obowiązującym standardom i normom przyjętym dla tego rodzaju urządzeń, być dopuszczony do obrotu i stosowania w Polsce i UE, spełniać wymogi SWZ.
4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych oraz prawnych.
5. Podstawowe dane leasingu: czas trwania 60 miesięcy w tym czynsz inicjalny w wysokości 10% i 59 miesięcznych rat leasingowych, stała stopa procentowa, kwota wykupu 1%, leasing w zł.
6. Po upływie okresu obowiązywania umowy leasingowej, po zapłacie ostatniego czynszu leasingowego, Zamawiający będzie miał prawo wykupu przedmiotu leasingu na własność pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu.
7. Czynsz leasingowy uiszczany będzie w terminach comiesięcznych. Zamawiający zobowiązany jest do uiszczania czynszu leasingowego zgodnie z harmonogramem finansowym stanowiącym integralną część umowy leasingowej.
8. Zamawiający przez okres trwania umowy leasingu będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu we własnym zakresie i nie ma obowiązku jego ubezpieczenia za pośrednictwem Wykonawcy, tzn. będzie miał możliwość skorzystania z oferty dowolnego ubezpieczyciela, w tym z oferty Wykonawcy, bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych opłat na rzecz Wykonawcy w związku z wyborem oferty zewnętrznego ubezpieczenia.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia spełniającego bezwzględnie minimalne wymagania i parametry techniczne określone przez Zamawiającego w poniższej specyfikacji.
10. Wymagania dotyczące odbioru:
1) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy koparki najpóźniej 3 dni przed terminem dostawy.
2) Odbiór nastąpi na terenie Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej Sp. z o. o., Krupy 72, 76-150 Darłowo i zostanie potwierdzony pisemnym protokołem odbioru.
3) Sporządzony protokół odbioru podpisany przez strony umowy będzie potwierdzeniem zrealizowania umowy przez Wykonawcę.
4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt i odpowiedzialność oraz umożliwi jego sprawdzenie.
5) Zamawiający nie odpowiada za szkody powstałe w transporcie.
6) Zamawiający dokona odbioru wyłącznie przedmiotu zamówienia zgodnego z SWZ oraz Ofertą.
7) W przypadku dostarczenia przedmiotu umowy niezgodnego z SWZ lub Ofertą Zamawiający uzna, że dostawa nie została zrealizowana, a Wykonawca poniesie wszelkie konsekwencje przewidziane umową za niedotrzymanie terminu dostawy z winy Wykonawcy.
8) Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia:
a) jeżeli wady są istotne, Zamawiający może odmówić odbioru do czasu usunięcia wad,
b) w przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru wad i usterek tj. takich, które nie wpływają, na jakość oraz nie utrudniają ani nie uniemożliwiają użytkowania koparki Zamawiający wskaże w protokole odbioru termin usunięcia wad i usterek przez Wykonawcę. Powyższy zapis nie odnosi się do parametrów technicznych, które Zamawiający wskazywał w Załączniku nr 2 do SWZ. Brak lub niezgodność któregokolwiek z parametrów wskazanych w Załączniku nr 2 do SWZ skutkować będzie brakiem możliwości odbioru koparki,
c) jeżeli wady nie nadają się do usunięcia, Zamawiający może wypowiedzieć umowę lub żądać wykonania przedmiotu umowy po raz drugi, zachowując prawo do naliczania Wykonawcy kar umownych.
9) Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad, które powstały z jego winy, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów.
10) Strony postanawiają, że termin usunięcia przez Wykonawcę wad stwierdzonych przy odbiorze wynosić będzie 7 dni, chyba, że w trakcie odbioru strony postanowią inaczej.
11) Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia na piśmie Zamawiającego o usunięciu wad.
12) Ryzyko utraty i uszkodzenia przedmiotu umowy przechodzi na Zamawiającego z chwilą protokolarnego odbioru przedmiotu umowy (podpisania protokołu odbioru).
11. Szczegółowy opis oferowanego pojazdu:
1) Koparka kołowa, pochodząca z produkcji seryjnej (nie dopuszcza się dostawy prototypów lub pierwszych urządzeń w danej serii).
2) Rok produkcji minimum 2018.
3) Przebieg maszyny nie większy niż 2500 mth.
4) Koparka sprawna technicznie – gotowa do pracy.
5) Koparka bezwypadkowa – nie dopuszcza się spawów naprawczych ramienia koparki.
6) Silnik wysokoprężny, min. 4 cylindrowy chłodzony cieczą.
7) Pojemność silnika: min. 4000 cm3.
8) Moc silnika: min 75kW (100 KM).
9) Masa maszyny w przedziale 10 – 14 ton.
10) Napęd na obie osie (4x4).
11) Obie osie skrętne, trzy tryby sterowania (2 osie skrętne, 1 oś skrętna, „psi chód”).
12) Koparka wyposażona w koła bliźniacze na każdej osi o rozmiarze min. 20 cali oraz błotniki.
13) Prędkość jazdy min. 30 km/h.
14) Maszyna spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ruchu drogowym.
15) Głębokość kopania: min. 3,0 m.
16) Zasięg kopania: min. 7,0 m.
17) Ramię kopiące umieszczone po prawej stronie kabiny.
18) Ramię kopiące łamane trzy razy.
19) Ramię skrętne przy kabinie min. 45° w lewą i prawą stronę.
20) Hydrauliczne zamki bezpieczeństwa na siłownikach ramienia.
21) Szybkozłącze osprzętu koparki zamontowane na końcu ramienia.
22) Hak z zabezpieczeniem lub szekla na końcu ramienia umożliwiająca zaczepienie zawiesia.
23) Instalacja hydrauliczna sterowania łyżki skarpowej oraz młota hydraulicznego wyprowadzone na ostatni człon ramienia.
24) System amortyzacji ramienia koparki.
25) Hydraulicznie podnoszony i opuszczany lemiesz.
26) Hydrauliczne stabilizatory osi.
27) Oryginalna kabina spełniająca standardy ROPS.
28) Kabina oszklona z minimum 1 szybą otwieraną lub odsuwaną.
29) Kabina wyposażona w ogrzewania, wentylację i klimatyzację.
30) Regulowany, podgrzewany fotel operatora.
31) Joysticki sterujące koparką umieszczone na podłokietnikach przy fotelu operatora.
32) Kolumna kierownicy regulowana.
33) Lusterko wsteczne z lewej i prawej strony kabiny.
34) Oświetlenie maszyny umożliwiające poruszanie się po drogach publicznych.
35) Światła robocze minimum: przód kabiny – 2 szt., tył kabiny – 2 szt., wysięgnik – 2 szt.
36) Lampa ostrzegawcza koloru pomarańczowego.
37) Radio.
38) Gniazdo zapalniczki 12 V oraz gniazdo USB w kabinie.
39) Łyżka kopiąca o szerokości 900 mm z zębami.
40) Łyżka kopiąca o szerokości 600 mm z zębami.
41) Łyżka skarpowa sterowana hydraulicznie o szer. 1800 mm.
42) Głowica mulczująca do krzaków o parametrach:
a) mocowanie do szybkozłącza oferowanej koparki,
b) napęd hydrauliczny kompatybilny z oferowaną koparką,
c) szerokość robocza min: 70 cm,
d) średnica mulczowanych pniaków i drzew min. 10 cm,
e) elementy robocze umożliwiające mulczowanie krzewów, gałęzi, odsłoniętych pni drzew.
43) Stacjonarny, autoryzowany serwis producenta koparki zlokalizowany w odległości do 50 km od siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540300,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540300,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540300,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Europejskiego Funduszu Leasingowego S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Gospodarstwo Rolne Mieszko Nasiadko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970012657
7.3.3) Ulica: ul. Legnicka 48 bud. C-D
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540300,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup koparko - ładowarki
- Usługa dostarczenia, zainstalowania, wdrożenia, uruchomienia, przeprowadzenia szkoleń (finansowana leasingiem operacyjnym) wraz z usługą serwisową zintegrowanego elektronicznego systemu parkingowego.
- Zakup i dostawa używanej koparki kołowej obrotowej wraz z osprzętem
- Zakup z dostawą ciągnika rolniczego oraz koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego na potrzeby Gminy Przerośl.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego o napędzie hybrydowym na potrzeby Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowego
więcej: Koparki mechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.