Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00271357/01 - Wynik z dnia 2025-06-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA I REMONT BUDYNKU WIELORODZINNEGO
PRZY UL. WIĘCKOWSKIEGO 21 WE WROCŁAWIU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982123598
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Namysłowska 8
1.11.4.) Miejscowość: Wrocław
1.11.5.) Kod pocztowy: 50-304
1.11.6.) Województwo: dolnośląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.wm.wroc.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TERMOMODERNIZACJA I REMONT BUDYNKU WIELORODZINNEGO
PRZY UL. WIĘCKOWSKIEGO 21 WE WROCŁAWIU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fe268c6-00d9-44ff-8700-9a6cf80b64d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00192988
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych budynków mieszkalnych wielorodzinnych będących w zarządzie WM Sp. z o.o. na terenie Gminy Wrocław nr FEDS.02.02-IP.01-0054/23 ; Program Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021– 2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wroclawskiemieszkania.ezamawiajacy.pl/pn/WROCMIE/demand/193820/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wyłącznie za pośrednictwem Platformy przetargowej pod adresem:
https://wroclawskiemieszkania.ezamawiajacy.pl/pn/WROCMIE/demand/193820/notice/public/details
W pozostałym zakresie, w szczególności przekazywania wniosków o wyjaśnienie SWZ, oświadczeń, dokumentów składanych na wezwanie Zamawiającego, w tym podmiotowych śr. dowodowych, zawiadomień, wyjaśnień, zgód, informacji: Platforma, za pośrednictwem kafelka Wiadomości (dostępnego po przystąpieniu do postępowania), a w przypadku wniosków o wyjaśnienie SWZ dodatkowo również przy użyciu akcji: Zadaj pytanie (dostępnego po przystąpieniu do postępowania).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu (Platformy),
na subdomenie Zamawiającego, dostępnej na stronie: https://amw.ezamawiajacy.pl lub
za pośrednictwem strony: https://oneplace.marketplanet.pl;
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania albo do założenia bezpłatnego konta, poprzez wykonanie poniższych kroków procesu rejestracyjnego:
a) podanie adres e-mail,
b) ustanawianie hasła, z obowiązkiem jego powtórzenia,
c) wpisanie kodu z obrazka,
d) potwierdzenie zapoznania się i akceptację „Regulamin korzystania z Marketplanet OnePlace”, a także informacji o przetwarzaniu danych osobowych,
e) zaznaczenie wymaganych zgód,
f) kliknięcie polecenia „Zarejestruj się”;
3) rejestracja konta następuje poprzez kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu. Jeżeli użytkownik (Wykonawca) nie skontaktuje się telefonicznie z numerem podanym w potwierdzeniu, konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych;
4) kafelek: „Formularz oferty” / podsekcja „Przygotowanie oferty” służy Wykonawcy do złożenia oferty oraz oświadczeń i / lub dokumentów składanych wraz z nią.
a) Wykonawca, w celu zaszyfrowania oferty oraz dokumentów i / lub oświadczeń składanych wraz z nią, zobowiązany będzie do nadania dowolnego, własnego hasła (zgodnie
z informacjami wyświetlonymi w okienku: „Szyfrowanie ofert wraz ze wszystkimi załączonymi dokumentami”, widocznym po kliknięciu kafelka: „Formularz oferty”) i zatwierdzenie tego hasła,
b) wczytanie plików następuje poprzez polecenie: „Przeciągnij tutaj lub Wybierz plik
z dysku”, w sekcji: „Przygotowanie oferty”, podsekcja: „Dokumenty do oferty”,
c) Wykonawca winien opisać załączniki nazwą umożliwiającą ich identyfikację,
d) Wykonawca załączając dokument określa jego typ poprzez wybór z rozwijanej listy odpowiedniego opisu:
„Dokument jawny”,
albo
„Dokument zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa”,
odpowiednio dla dokumentu niezawierającego bądź zawierającego informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233),
e) złożenie oferty wraz z oświadczeniami i / lub dokumentami składanymi wraz z nią, następuje poprzez polecenie „Złóż ofertę”,
f) oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert,
g) potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty jest komunikat systemowy „Oferta została złożona” oraz wygenerowany raport złożonej oferty. Wykonawca generuje raport z akcji „Historia zmian”, pobierając odpowiedni plik,
h) o terminie złożenia Oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.
5) kafelek: „Wiadomości” (dostępny po przystąpieniu do postępowania) służy Wykonawcy
do przekazania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ przed upływem terminu składania ofert oraz oświadczeń
i dokumentów składanych po upływie tego terminu (np. na wezwanie Zamawiającego). Wnioski o wyjaśnienie mogą być również składane przy użyciu akcji: „Zadaj pytanie” – dostępnej przed przystąpieniem do postępowania;
6) za datę wpływu dokumentów i / lub informacji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę ich wpływu na Platformę;
Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania
z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego, za pośrednictwem infolinii dostępnej w dni robocze, w godzinach od 9.00 do 17.00, pod nr tel.: +48 22 257 22
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): wskazany w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/20/2024/G
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1244059,86 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji i remoncie w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Więckowskiego 21 pozostającym w zasobie Gminy Wrocław.
Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają dokumentacja projektowa w tym: Dokumentacja projektowa, w tym: projekt budowlany, projekt wykonawczy, decyzja o pozwoleniu na budowę nr 3180/2019 z dnia 17.11.2019 r., specyfikacje techniczne warunków wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej: STWIORB), przedmiary robót oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące integralną część SWZ.
Na podstawie decyzji nr 3180/2019, Zamawiający wykonał już roboty związane z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej oraz wymianą instalacji sanitarnej (umowa z dnia 26.05.2020 r.), a ponadto Zamawiający wykonał roboty polegające na remoncie dachu i kominów wraz z wykonaniem anteny zbiorczej, wymianą stolarki okiennej na poddaszu (umowa z dnia 26.08.2021 r.), na które to roboty, objęte powyższymi dwoma umowami, Zamawiający posiada 60-miesięczną gwarancję/rękojmię oraz na wmontowane urządzenia – minimum 24-miesięczną.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- remont elewacji frontowej,
- docieplenie elewacji podwórzowej i bocznej,
- wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej,
- docieplenie stropu parteru,
- wykonanie wentylacji,
- sprzątanie pomieszczeń i części wspólnych w miejscach prowadzenia robót – wywóz i utylizacja.
Budynek przy ul. Więckowskiego 21 we Wrocławiu wpisany jest do gminnej ewidencji zabytków. Obszar, na którym będą prowadzone prace jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków.
Zamawiający ustala minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po zakończeniu odbioru końcowego robót.
Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy:
W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 95 ustawy Pzp, wykonawca i podwykonawca zobowiązują się zatrudniać w trakcie realizacji umowy na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy osoby do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia tzn. wszystkie roboty budowlane wykonywane na terenie budowy w branży budowlanej opisane w dokumentacji projektowej, przez cały okres wykonywania tych czynności, z wyłączeniem kierownika budowy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem ww. osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób zawierają projektowane postanowienia umowy.
Zamówienie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa w ramach projektu pn: Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych budynków mieszkalnych wielorodzinnych będących w zarządzie WM Sp. z o.o. na terenie Gminy Wrocław”
nr FEDS.02.02-IP.01-0054/23 w ramach Priorytetu nr 2 „Fundusze Europejskie na rzecz środowiska na Dolnym Śląsku” Działania nr 2.2 „Efektywność energetyczna w budynkach mieszkalnych” Nabór
nr FEDS.02.02-IP.01-043/23 Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021– 2027.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne – zatrudnienie osoby bezrobotnej
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w rozdz. VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego poniżej warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
- co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową w wymiarze minimum 3 lat, osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy.
Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie.
b) w zakresie doświadczenia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na realizacji robót polegających na remoncie elewacji budynku o wartości robót min. 500 000,00 zł brutto.
Podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, składając wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (wzór stanowią załączniki nr 7a, 7b, do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów.
4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
6. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
Sposób spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
1) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej wymaga aby co najmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie spełniał warunek, odpowiednio w zakresie osób i doświadczenia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia za pośrednictwem platformy przetargowej pod linkiem systemowym:
https://wroclawskiemieszkania.ezamawiajacy.pl/pn/WROCMIE/demand/193820/notice/public/details w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1.Zamawiający oceni brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz podmiotów udostępniających wykonawcy zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składanego wraz z ofertą (wzór - odpowiednio załączniki nr 2a, 2c do SWZ).
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania, określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp lub w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Zamawiający zamiast podmiotowych środków dowodowych, będzie żądał oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie tych podstaw wykluczenia z postępowania (wzór zał. nr 9 do SWZ).
3. Zamawiający będzie żądał oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie tych podstaw wykluczenia z postępowania (wzór zał. nr 9 do SWZ)., dotyczących podwykonawców będących podmiotami udostępniającymi zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podwykonawców podstawy wykluczenia z postępowania.
Zamawiający nie żąda od wykonawcy informacji, dotyczących podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podwykonawców podstawy wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia za pośrednictwem platformy przetargowej pod linkiem systemowym:
https://wroclawskiemieszkania.ezamawiajacy.pl/pn/WROCMIE/demand/193820/notice/public/details w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór zał. nr 6 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu określonego
Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami w/w wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór zał. nr 5 do SWZ);
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, 00/100);2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Gminy Wrocław nr 41 1020 5226 0000 6102 0417 7663 podając /w tytule/ na dowodzie wpłaty nazwę lub numer postępowania.
5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale
w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
2) kwotę gwarancji/poręczenia,
3) termin ważności gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa odrębnie i podpisuje każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodne z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp składane jest wraz z ofertą w przypadku wskazanym w Rozdz. X pkt.6 SWZ.
4. Każdy Wykonawca oraz Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) mogą złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ. Złożenie przez jednego Wykonawcę oraz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne spowoduje ich odrzucenie.
5. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna): Oświadczenia składane w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, składa i podpisuje każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub wyznaczony Pełnomocnik.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
wskazane w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma (mieszcząca się pod adresem wskazanym w ust. 3.1. ogłoszenia), za pośrednictwem kafla: „Formularz oferty” lub sekcji: „Przygotowanie oferty” (dostępnych po przystąpieniu do postępowania) tj. https://wroclawskiemieszkania.ezamawiajacy.pl/pn/WROCMIE/demand/193820/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-07 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Namysłowskiej 8, 50-304 Wrocław, tel. 71 323 57 00, adres strony internetowej: www.wm.wroc.pl reprezentujące na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia Nr 31/I/Z/19 z dnia 12 września 2019 r. Gminę Wrocław, Plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław.II. Szczegółowe informacje dot. warunków udziału, podstaw wykluczenia oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia są określone w SWZ.
III. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp.
IV. Ofertę oraz oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
V. Wykonawca dołącza do oferty:
1) Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ).
2) Kosztorysy ofertowe.
3) Oświadczenie z art. 125 ust.1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór załącznik nr 2a,2b,2c do SWZ) w zakresie wskazanym w SWZ.
4) KRS/ CEiDG
5)Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (wzór stanowią załączniki nr 7a, 7b do SWZ) (jeżeli dotyczy) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów
7) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodne z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (załącznik nr 8 do SWZ) (jeżeli dotyczy ) .
8) Pełnomocnictwo dla wykonawców wspólnie ubiegających sie o zamówienie ( jeśli dotyczy)
9) Wykaz rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy
8) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)
VI. Zamawiający nie wymaga wniesienia Wadium w postępowaniu.
VII. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych rodzajowo zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych,
VIII. Wykonawca w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa https:/wroclawskiemieszkania.ezamawiajacy.pl tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
IX. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjnych umożliwiających korzystanie z Platformy – Rozdz. XIV SWZ.
X.Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach związanych z procedurą postępowania o udzielenie zamówienia jest p. Anna Nagórek-Muzyka; nr tel. 71 323 57 17. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem postępowania.
XI. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa w ramach projektu pn: Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych budynków mieszkalnych wielorodzinnych będących w zarządzie WM Sp. z o.o. na terenie Gminy Wrocław” nr FEDS.02.02-IP.01-0054/23 w ramach Priorytetu nr 2 „Fundusze Europejskie na rzecz środowiska na Dolnym Śląsku” Działania nr 2.2 „Efektywność energetyczna w budynkach mieszkalnych” Nabór
nr FEDS.02.02-IP.01-043/23 Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021– 2027.
XII. Wizja lokalna - Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej. W sprawie wizji lokalnej prosimy o kontakt z Panem Tomaszem Dworzyńskim tel. 885 661 597.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług cateringowych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 12 we Wrocławiu w 2026 roku
- Dostawa żywności do stołówki internatu Zespołu Szkół Logistycznych we Wrocławiu w 2026 roku z podziałem na zadania - liczba zadań 10
- "Dostawa bielizny termoaktywnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu." MT.2370.47.2025
- Dostawa akcesoriów informatycznych.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 439 w zakresie modernizacji jezdni i jednostronnie pobocza w miejscowości Działosza, km 70+300-71+670
- Remont budynku przy ul. Średzkiej 4 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Granicach wraz z remontem i modernizacją sali oraz łazienek
- "Remont Internatu w ZSCKR w Mieczysławowie"
- "Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji oczyszczalni ścieków w miejscowości Wisznice, zlokalizowanej na działce nr 491/2 położonej w obrębie ewidencyjnym Wisznice Kolonia."
- Zakup i dostawa dodatkowego agregatu prądotwórczego w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- "Remont wieży przy OSP w Czerwieńsku"
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu robót, czynności i zakupów w zakresie ochrony przeciwpożarowej w Pałacu Nowym Zespołu Pałacowo - Parkowego w Ostromecku.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





