eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUSŁUGA ODBIORU I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH



Ogłoszenie z dnia 2025-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA ODBIORU I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL KLINICZNY IM. KS ANNY MAZOWIECKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001372229

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-315

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@szpitalkarowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalkarowa.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalkarowa/demand/195275/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA ODBIORU I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd1f9232-3184-4932-9fe4-441b1f0f47fd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00192805

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047061/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Odbiór i wywóz odpadów komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099394

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 02/02/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130590,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych ze Szpitala Klinicznego im. ks. Anny Mazowieckiej zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Odbiór, wywóz i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych i segregowanych pochodzących ze Szpitala Klinicznego im. ks. Anny Mazowieckiej o kodach:
20 03 01 zmieszane odpady komunalne
15 01 01 opakowania z papieru i tektury
15 01 02 opakowania z tworzyw sztucznych
15 01 07 opakowania ze szkła
20 01 08 odpady kuchenne ulegające biodegradacji
20 02 01 odpady zielone ulegające biodegradacji z ogrodu
20 odpady gabarytowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkową liczbą odbiorów w/w odpadów zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ – kalkulacja cenowa.
2. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) odbiór z siedziby Zamawiającego odpadów komunalnych,
2) załadunek oraz transport odpadów komunalnych,
3) dostarczenie odpadów do Instalacji Komunalnej (zwanej dalej w treści umowy IK),
4) zagospodarowanie (odzysk i unieszkodliwienie) zebranych odpadów komunalnych, zgodnie z wytycznymi przyjętymi w przepisach prawa i zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą nr 3/19 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 22 stycznia 2019 r. oraz uchwałą nr 91/19 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 18 czerwca 2019 r. zmieniającą uchwałę w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego 2024, uwzględniając zmiany wprowadzone na podstawie art. 6 ust. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2019 poz. 1579).
5) prowadzenie ewidencji odebranych odpadów.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oznaczonych pojemników z pokrywą do odpadów, spełniających wymagania określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie m. st. Warszawy:
1) pojemnik zamykany o pojemności: 240 l - oznaczony napisem BIO
2) pojemnik /kontener o pojemności 7000 l - oznaczony napisem PAPIER
3) pojemnik zamykany o pojemności 1100 l - oznaczony napisem TWORZYWA SZTUCZNE
4) pojemnik zamykany o pojemności 1100 l - oznaczony napisem ZIELONE BIO
5) pojemnik zamykany o pojemności 1100 l - oznaczony napisem KOMUNALNE ZMIESZANE
6) pojemnik zamykany o pojemności 240 l - oznaczony napisem SZKŁO
4. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do przygotowania i oklejenia pojemników. Wykonawca zapewni transport pojemników i kontenerów dostarczonych nieodpłatnie do siedziby Szpitala, a po zakończeniu realizacji umowy - transport od Zamawiającego na własny koszt.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej 2 osoby, które będą wykonywały czynności związane z odbiorem i/lub transportem odpadów przez cały okres realizacji niniejszej zamówienia.
Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę, określające: sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, określone zostały w Rozdziale XX Projektowane postanowienia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115568,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170277,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150098,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LEKARO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322117058

7.3.3) Ulica: Wola Ducka 70A

7.3.4) Miejscowość: Glinianka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

zagospodarowanie odpadów


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150098,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.