Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00099394/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
- 2025/BZP 00111315/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-19
- 2025/BZP 00118428/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA ODBIORU I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL KLINICZNY IM. KS ANNY MAZOWIECKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001372229
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-315
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@szpitalkarowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalkarowa.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalkarowa/demand/195275/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA ODBIORU I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd1f9232-3184-4932-9fe4-441b1f0f47fd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00192805
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047061/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Odbiór i wywóz odpadów komunalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099394
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 02/02/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130590,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych ze Szpitala Klinicznego im. ks. Anny Mazowieckiej zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Odbiór, wywóz i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych i segregowanych pochodzących ze Szpitala Klinicznego im. ks. Anny Mazowieckiej o kodach:
20 03 01 zmieszane odpady komunalne
15 01 01 opakowania z papieru i tektury
15 01 02 opakowania z tworzyw sztucznych
15 01 07 opakowania ze szkła
20 01 08 odpady kuchenne ulegające biodegradacji
20 02 01 odpady zielone ulegające biodegradacji z ogrodu
20 odpady gabarytowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkową liczbą odbiorów w/w odpadów zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ – kalkulacja cenowa.
2. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) odbiór z siedziby Zamawiającego odpadów komunalnych,
2) załadunek oraz transport odpadów komunalnych,
3) dostarczenie odpadów do Instalacji Komunalnej (zwanej dalej w treści umowy IK),
4) zagospodarowanie (odzysk i unieszkodliwienie) zebranych odpadów komunalnych, zgodnie z wytycznymi przyjętymi w przepisach prawa i zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą nr 3/19 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 22 stycznia 2019 r. oraz uchwałą nr 91/19 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 18 czerwca 2019 r. zmieniającą uchwałę w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego 2024, uwzględniając zmiany wprowadzone na podstawie art. 6 ust. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2019 poz. 1579).
5) prowadzenie ewidencji odebranych odpadów.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oznaczonych pojemników z pokrywą do odpadów, spełniających wymagania określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie m. st. Warszawy:
1) pojemnik zamykany o pojemności: 240 l - oznaczony napisem BIO
2) pojemnik /kontener o pojemności 7000 l - oznaczony napisem PAPIER
3) pojemnik zamykany o pojemności 1100 l - oznaczony napisem TWORZYWA SZTUCZNE
4) pojemnik zamykany o pojemności 1100 l - oznaczony napisem ZIELONE BIO
5) pojemnik zamykany o pojemności 1100 l - oznaczony napisem KOMUNALNE ZMIESZANE
6) pojemnik zamykany o pojemności 240 l - oznaczony napisem SZKŁO
4. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do przygotowania i oklejenia pojemników. Wykonawca zapewni transport pojemników i kontenerów dostarczonych nieodpłatnie do siedziby Szpitala, a po zakończeniu realizacji umowy - transport od Zamawiającego na własny koszt.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej 2 osoby, które będą wykonywały czynności związane z odbiorem i/lub transportem odpadów przez cały okres realizacji niniejszej zamówienia.
Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę, określające: sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, określone zostały w Rozdziale XX Projektowane postanowienia umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115568,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170277,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150098,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LEKARO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322117058
7.3.3) Ulica: Wola Ducka 70A
7.3.4) Miejscowość: Glinianka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-408
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
zagospodarowanie odpadów
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150098,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz PSZOK z terenu gminy Gnojno w latach 2025/2026
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów komunalnych i innych z siedzib przy ul. I. Gandhi 14 oraz ul. Chocimskiej 5 w Warszawie
- Utrzymanie rowów melioracyjnych leżących na gruntach należących do Gminy Racibórz.
- Odbiór odpadów komunalnych
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeziorzany
- Wymiana wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach fosforanowni i oksydowni w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie zaprojektuj i wybuduj- 35/2025
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.