Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00093582/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
- 2022/BZP 00110620/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa windy zewnętrznej – wejście boczne do budynku Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT STRZELECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacyjny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412651
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jordanowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774401755
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatstrzelecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa windy zewnętrznej – wejście boczne do budynku Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9143ff7b-a5e1-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001994/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa windy zewnętrznej- wejście boczne do budynku Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093582/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.4.2022.KSZCH
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa windy zewnętrznej – wejście boczne do budynku Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich, zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót z dnia 25.02.2021 r.
Uwagi:
Jeżeli w dokumentacji technicznej i innych dokumentach postępowania użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego producenta lub wykonawcę, należy je traktować jako wskazane przykładowo. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z załączoną dokumentacją. Ilekroć mowa jest o „produkcie, materiale czy systemie typu lub np...” należy przez to rozumieć produkt, materiał czy system (typ, np.:..) taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w SWZ, umowie, załącznikach . W przypadku odniesienia w SWZ, dokumentacji technicznej i innych dokumentach do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, w tym dokumenty równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku wymaganego oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne.
Warunki gwarancyjne
1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy
i gwarancji jakości na przedmiot umowy na ilość lat zaoferowaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
2. Bieg okresu rękojmi i okresu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym licząc od daty odbioru końcowego (daty podpisania protokołu).
3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji za wady fizyczne zmniejszające wartość użytkową, techniczną, estetyczną wykonanych robót.
4. Wykonawca robót jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne robót objętych umową.
5. W razie stwierdzenia w okresie rękojmi wad nadających się do usunięcia, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu, po wyczerpaniu warunku kar umownych, Wykonawca nie usunie wad i usterek w wyznaczonym terminie, Zamawiający ma prawo zaangażować innego wykonawcę, a Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty.
6. Wykonawca w okresie gwarancji-rękojmi zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad i usterek w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
7. Wykonawca będzie usuwał wady i usterki w okresie odpowiedzialności swoim kosztem i staraniem.
8. W okresie obowiązywania, po rozwiązaniu lub po wygaśnięciu umowy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego na zasadach uregulowanych
w Kodeksie cywilnym na wszelkie szkody (wydatki, koszty postępowań) oraz roszczenia osób trzecich w przypadku, gdy będą one wynikać z wad przedmiotu umowy lub nie dołożenia należytej staranności przez Wykonawcę przy wykonywaniu przedmiotu umowy.
9. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego wykonywania przez cały okres gwarancji i rękojmi obowiązkowych przeglądów i konserwacji urządzenia dźwigowego, zgodnie z DTR i wymaganiami producenta urządzenia oraz zgodnie ze wszystkimi przepisami i wymaganiami dotyczącymi urządzeń podlegających kontroli UDT.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostały złożone następujące oferty:1) OFERTA NR 1:
Artmed Sp. z o.o.
ul. Św. Antoniego 18 lok. 3
97-200 Tomaszów Mazowiecki
I kryterium – cena:
kwota oferty (brutto): 934.949,95 zł,
II kryterium – okres gwarancji jakości, przeglądów i konserwacji:6 lat
III kryterium – termin wykonania zamówienia: -----(liczba tygodni)
2) OFERTA NR 2:
LIFTPROJEKT INŻYNIERIA DŹWIGOWA
Paweł Rafalik
Kalinowo 86
07-304 Ostrów Mazowiecka
I kryterium – cena:
kwota oferty (brutto): 976.620,00 zł,
II kryterium – okres gwarancji jakości, przeglądów i konserwacji:7 lat
III kryterium – termin wykonania zamówienia: 0 (liczba tygodni)
3) OFERTA NR 3:
ADAMIETZ Sp. z o.o.
ul. Braci Prankiel 1
47-100 Strzelce Opolskie
I kryterium – cena:
kwota oferty (brutto): 1.175.437,74 zł,
II kryterium – okres gwarancji jakości, przeglądów i konserwacji:7 lat
III kryterium – termin wykonania zamówienia: 3 (liczba tygodni)
4) OFERTA NR 4:
INTERO SERWIS Sp. z o.o.
ul. Gustawa Daniłowskiego 6/76
01-833 Warszawa
I kryterium – cena:
kwota oferty (brutto): 766.999,99 zł,
II kryterium – okres gwarancji jakości, przeglądów i konserwacji:7 lat
III kryterium – termin wykonania zamówienia: 6 (liczba tygodni)
5) OFERTA NR 5:
FIRMA DŹWIGOWO-ELEKTRYCZNA ELZUD
Joachiim Kupczyk
ul. Wiatraki 4
46-090 Popielów
I kryterium – cena:
kwota oferty (brutto): 790.963,53 zł,
II kryterium – okres gwarancji jakości, przeglądów i konserwacji: 7 lat
III kryterium – termin wykonania zamówienia: 6 (liczba tygodni)
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 695.536,16 zł. W związku z tym, że ceny wszystkich złożonych ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz brakiem możliwości zwiększenia kwoty na realizację przedmiotowego zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 766999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1175437,74 PLN
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Dostawa kart do mikrometody kolumnowo-żelowej, odczynników, materiałów zużywalnych wymaganych w immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą systemu.
- "Dostawa z montażem dwóch stacjonarnych oraz dostawa dwóch mobilnych agregatów prądotwórczych na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w ramach zadania pn.: "Zapewnienie ciągłości dostaw (...)
- Montaż i uruchomienie dźwigów osobowego i osobowo-towarowego w Szpitalu Powiatowym w Strzelcach Opolskich
- "Roboty bitumiczne na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego"
- "Wykonanie dokumentacji projektowej i remont budynku podmiotu ochrony ludności (budynek na terenie bazy Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Strzelcach Opolskich S.A.) na potrzeby (...)
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa odcinka drogi leśnej nr L30/06/78 wraz z budową placu składowego zlokalizowanego w leśnictwie Łebień na dz. nr 491 obr. Łebień
- Przebudowa i remont dróg gminnych
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





