Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00171454/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
- 2022/BZP 00250155/01 - Wynik z dnia 2022-07-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wymiana pokrycia dachowego na budynkach gminnych w Subkowach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUBKOWY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675356
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 19 A
1.4.2.) Miejscowość: Subkowy
1.4.3.) Kod pocztowy: 83-120
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.4.7.) Numer telefonu: 585368501
1.4.8.) Numer faksu: 585368501
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@subkowy.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugsubkowy.nv.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192566
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00171454/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Gmina Subkowy, działając na podstawie art. 137 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 288, 2320, z 2021 r. poz. 1129, 1598, 2054, 2269 i z 2022 r. poz. 25 i 872) informuje o zmianie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia w następującym zakresie:
1) sposobu płatności – Zamawiający wprowadza płatność częściową za wykonanie przedmiotu zamówienia. W związku z tym § 5 we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ otrzymuje brzmienie:
„§ 5. 1. Wynagrodzenie, o którym mowa w § 4 płatne będzie w trzech transzach (osobno dla każdej części zadania):
1) za wykonanie prac związanych z wykonaniem tymczasowego ogrodzenia, zabezpieczenia budynku, prac rozbiórkowych oraz deskowaniem, papowaniem i ołaceniem dachu;
2) za utylizację wyrobów posiadających azbest;
3) za wykonanie pozostałych prac zgodnie z obmiarem lub przedmiarem.
2. Zamawiający i Wykonawca sporządzają protokół odbioru poszczególnych prac, o których mowa w ust. 1.
3. Wykonawca wystawia osobne faktury za zadania wymienione w ust. 1 pkt 1 i 2 w terminie 14 dni od dnia sporządzenia protokołu. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie przelewem z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 14 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego.
4. Wykonawca wystawia fakturę za zadanie wymienione w ust. 1 pkt 3 w terminie 14 dni od dnia sporządzenia protokołu. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie przelewem z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego.
5. Za dzień zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
6. Fakturę należy wystawić na: Nabywca: Gmina Subkowy z siedzibą: ul. Józefa Wybickiego 19a, 83-120 Subkowy, NIP: 593-10-04-391, REGON: 191675356, Odbiorca: Urząd Gminy w Subkowach, ul. Józefa Wybickiego 19a, 83-120 Subkowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest umieszczać na fakturach rachunek bankowy zawarty na dzień zlecenia przelewu w wykazie podmiotów, o którym mowa w art. 96b ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Zamawiający będzie realizował płatności z zastosowaniem mechanizmu podzielnej płatności wyłącznie na rachunki bankowe zawarte w rejestrze, o którym mowa w zdaniu poprzednim”;
2) terminu składania ofert (z dnia 7 czerwca na dzień 13 czerwca). W związku z tym
a) ust. 2 w rozdziale 13 SWZ otrzymuje brzmienie:
„2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 13 czerwca 2022 r. do godziny 10:00”,
b) ust. 4 w rozdziale 14 otrzymuje brzmienie:
„4. Zaszyfrowaną ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 13 czerwca 2022 roku do godziny 10:00”,
c) ust. 13 w rozdziale 14 otrzymuje brzmienie:
„13. Komisja do przeprowadzenia postępowania rozpocznie procedurę otwarcia ofert dnia 13 czerwca 2022 roku o godzinie 10:30”,
d) ust. 20 w rozdziale 14 otrzymuje brzmienie:
„20. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 13 lipca 2022 roku”.
W związku ze zmianą warunków płatności, Zamawiający wyznacza nowy termin wnoszenia wadium, składania ofert otwarcia ofert i związania ofertą – zgodnie ze zmianami wskazanymi powyżej.
Pozostałe treści SWZ pozostają bez zmian.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-07 10:00
Po zmianie:
2022-06-13 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-07 10:00
Po zmianie:
2022-06-13 10:30
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz
- Rozbudowa gminnego żłobka "Maguś" w Magnuszewie
- "Termomodernizacja Ośrodka Edukacji i Dyrekcji ŚPN w Bodzentynie z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w celu zwiększenia efektywności energetycznej " w ramach I etapu prac
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- Remont obiektu przeznaczonego na realizację zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świebodzinie-remont dachu.
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





