Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00091436/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
- 2022/BZP 00098370/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup i dostawa laptopów w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAGÓRZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440778
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 2
1.5.2.) Miejscowość: Zagórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-540
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zagorz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://umig-zagorz.ires.pl/25185,25188,30327/30327/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zakup i dostawa laptopów w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3e9c665-a6b9-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192540
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040085/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa laptopów w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt dofinansowany ze środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091436/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest przeniesienie na Zamawiającego własności i dostawa do siedziby Zamawiającego 93 laptopów w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci
z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” o parametrach nie gorszych niż:
-Procesor wielordzeniowy, minimum 2 rdzeniowy, -Ekran: min 15 cali, 1920 x 1080 pikseli,
-Pamięć RAM: 8 GB DDR4,
-Dysk: 256 GB SSD M.2,
-System operacyjny: łatwa dostępność oraz możliwość wgrania programów i aplikacji dodatkowych, intuicyjne użytkowanie dla osób nieprzeszkolonych z obsługi systemu, zapewnienie najnowszych niezbędnych sterowników, łatwość dostępu i płynność działania urządzeń wielofunkcyjnych, oryginalny, w pełnej wersji z bezterminową licencją
-WiFi, LAN-dopuszcza się dołączenie do każdego z laptopów osobnego adaptera USB-LAN, Bluetooth,
-Złącza HDMI: 1, kamera internetowa, mikrofon, -Kabel zasilający, instrukcja obsługi, karta, wejście USB-minimum 2 ,
-Bateria z czasem pracy bez zasilania 5 h,
-Klawiatura: numeryczna, język amerykański międzynarodowy,
-Karta graficzna : zintegrowana,
-Wbudowane głośniki,
-Gwarancja minimum 24 miesiące.
-Oprogramowanie biurowe w tym: edytor tekstu, arkusze kalkulacyjne, program do tworzenia prezentacji, kompatybilne ze sprzętem oraz systemem operacyjnym z bezterminową licencją.
2. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
1) dostarczenie skonfigurowanego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2021 roku, nowego, nieużywanego, kompletnego oraz wolnego od wad przedmiotu dostawy do budynku Urzędu Miasta i Gminy w Zagórzu,
2) dostarczenie instrukcji obsługi sprzętów, kart technologicznych, wymaganych prawem certyfikatów,
3) dostarczenia dokumentów gwarancyjnych, których postanowienia nie będą mniej korzystne dla Zamawiającego, od projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 5 do niniejszego postepowania, w przypadku rozbieżności pomiędzy treścią dokumentów gwarancyjnych, a treścią umowy w zakresie gwarancji obowiązują projektowane postanowienia umowy,
4) usunięcia usterek lub wad lub innych nieprawidłowości w funkcjonowaniu laptopów stanowiących przedmiot dostawy objętych postanowieniami niniejszej umowy albo wymiany dotkniętego wadą lub usterką lub inną nieprawidłowością sprzętu stanowiącego element dostawy lub poszczególnej części takiego sprzętu, zgodnie z żądaniem Zamawiającego.
3. Dodatkowe informacja od Zamawiającego:
1) Zamawiający informuje, iż laptopy nie trafią do placówek edukacyjnych w związku z czym, nie dopuszcza wersji edukacyjnych. Ponadto Zamawiający informuje, że zakupiony sprzęt zostanie przekazany osobom fizycznym.
2) Klucz instalacyjny systemu operacyjnego powinien być fabrycznie zapisany w BIOS komputera i wykorzystywany do instalacji tego systemu oraz jego aktywowania. System ma być fabrycznie zainstalowany przez producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154884,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222831,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154884,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA E Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 242786533
7.3.3) Ulica: Piwna 32
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154884,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Budowa punktów kamerowych - realizacja 3 zadań z budżetu obywatelskiego"
- Subskrypcja wsparcia technicznego producenta do dwóch urządzeń Barracuda F400 posiadanych przez Urząd do Spraw Cudzoziemców
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.