Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00113278/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
dowóz uczniów z niepełnosprawnością do specjalistycznych placówek oświatowych w roku 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMORZĄDOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK OŚWIATOWYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630198678
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdyńska 53
1.5.2.) Miejscowość: Czerwonak
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-004
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sapo.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: oswiataczerwonak.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4832191.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dowóz uczniów z niepełnosprawnością do specjalistycznych placówek oświatowych w roku 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-336dfb78-e459-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192375
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00023423/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów z niepełnosprawnością zamieszkałych na terenie Gminy Czerwonak do specjalistycznych placówek oświatowych w Poznaniu i w innych miejscowościach, wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113278/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SAPO.251.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dzieci dowożone będą z miejscowości: Bolechowo-Osiedle, Bolechowo, Bolechówko, Czerwonak, Kicin, Koziegłowy, Miękowo, Owińska, Mielno do:a) Zespół Szkół Specjalnych nr 103 im. Marii Grzegorzewskiej, Poznań, ul. Rycerska 43;
b) Zespół Szkół Specjalnych nr 103 im. Marii Grzegorzewskiej, Poznań, ul. Rycerska 43; oddział ul. Kanclerska 31/33;
c) Zespół Szkół Specjalnych nr 101 im. Jana Brzechwy, Poznań, ul. Swoboda 41;
d) Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy EMEDEA, Poznań, ul. Bosa 15;
e) Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Poznaniu PECSUJĄCA SZKOŁA, Poznań, ul. Przemysłowa 68;
f) Szkoła Podstawowa Specjalna nr 107, Poznań, ul. Dąbrowskiego 73;
g) Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi nr 102, Poznań, ul. Prądzyńskiego 53;
h) Zespół Szkół Specjalnych nr 112, Poznań, ul. Obornicka 314;
i) Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Zawsze Razem”, Poznań, os. Jana III Sobieskiego 109;
j) Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Otwarte Drzwi”, Poznań, Al. Niepodległości 36;
k) Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy, Poznań, ul. Św. Rocha 16a.
Średnia długość tras „ładownych” tzn. przewóz ucznia na trasie w ciągu dnia wynosi: ok. 354 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 307158,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dzieci dowożone będą z miejscowości: Annowo, Bolechowo-Osiedle, Bolechówko, Czerwonak, Kliny, Koziegłowy, Miękowo, Owińska, Promnice, Bolechowo, do:a) Zespół Szkół Specjalnych Nr 102 im. Jana Pawła II, Poznań, ul. Przełajowa 6
b) Społeczna Szkoła Podstawowa „Zakątek”, Poznań, ul. Winogrady 144
c) Szkoła Podstawowa nr 48, Poznań, ul. Sarmacka 105,
d) Szkoła Podstawowa nr 75, Poznań, ul. Powstańców Wlkp. 3.
e) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych, Owińska, Plac Przemysława 9.
f) Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niesłyszących, Poznań,
ul. Bydgoska 4a
g) Zespół Szkół Specjalnych nr 105 im. Juliana Tuwima, Poznań, ul. Nieszawska 21.
Średnia długość tras „ładownych” tzn. przewóz ucznia na trasie w ciągu dnia wynosi: ok. 311 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 269848,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 377328,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 443526,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 377328,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. Bartosz Marciniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361505482
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 16B
7.3.4) Miejscowość: Skoki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-085
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 377328,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-24Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348942,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455950,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348942,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. Bartosz Marciniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361505482
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 16B
7.3.4) Miejscowość: Skoki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-085
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348942,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-24INNE PRZETARGI CZERWONAK
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Szkolnej od istniejącego chodnika do ul. Zakątek w Czerwonaku
- Remont szatni w obiekcie Pływalni w Koziegłowach
- Modernizacja Pływalni w Koziegłowach - wymiana filtrów wody basenowej
więcej: przetargi CZERWONAK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo, do Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wierzbie
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej do organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- Dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika oraz dostawa tlenu medycznego w butlach do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.