eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubańWykonanie infrastruktury targowej Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - Etap II



Ogłoszenie z dnia 2025-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie infrastruktury targowej Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POMORSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W LUBANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003003186

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Maderskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lubań

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-422

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@podr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/podr_luban

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Ośrodek Doradztwa Rolniczego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność określona w ustawie z dnia 22 października 2004r. o jednostkach doradztwa rolniczego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie infrastruktury targowej Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3cbdb87-dcfa-420c-955b-715c09e9a20f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00192299

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00052979/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Roboty budowlane w ramach realizacji inwestycji pn.: "Wykonanie infrastruktury targowej Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00063559

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PODR/DG/35/I/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1075329,37 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 706218,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji inwestycji pn.: „Wykonanie infrastruktury targowej Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu” w zakresie robót budowlanych obejmujących prace określone w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz niniejszej SWZ.
Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia podlegają Decyzji Starosty Kościerskiego nr AD.6740.740.1.2024 z dnia 30.10.2024 r. o pozwoleniu na budowę.
Zamawiający realizuje zadanie w dwóch etapach będących przedmiotami odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Etap I obejmujący:
- Roboty rozbiórkowe – instalacyjne,
- Instalacje elektryczne,
- Instalacje sanitarne (wody).
Został zrealizowany i odebrany w 2024 r.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja Etapu II obejmującego wykonanie pozostałych robót określonych w dokumentacji projektowej tj. w szczególności budowa nawierzchni utwardzonych.
Zgodnie z art. 103 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 722975,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1396225,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 722975,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo ECOZET Mirosław Zblewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911009333

7.3.3) Ulica: Strażacka 6

7.3.4) Miejscowość: Kaliska Kościerskie

7.3.5) Kod pocztowy: 83-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 722975,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.