eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok¦WIADCZENIE US£UGI OCHRONY OSÓB I MIENIA POLSKIEGO RADIA BIA£YSTOK S.A.



Og³oszenie z dnia 2023-04-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UGI OCHRONY OSÓB I MIENIA POLSKIEGO RADIA BIA£YSTOK S.A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POLSKIE RADIO - REGIONALNA ROZG£O¦NIA W BIA£YMSTOKU "RADIO BIA£YSTOK" SPÓ£KA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050252837

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. ¦wierkowa 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-328

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radio.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.radio.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Media

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UGI OCHRONY OSÓB I MIENIA POLSKIEGO RADIA BIA£YSTOK S.A.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7c155f72-e369-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00192100

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00192006/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ochrona osób i mienia

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c155f72-e369-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza „Formularz do komunikacji” dostêpnego na Platformie e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z przedmiotowym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania wskazanym w SWZ.

Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ kontaktowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej (e-mail sekretariat@radio.bialystok.pl) z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty jest mo¿liwe wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza „Formularz do komunikacji” dostêpnego na Platformie e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z przedmiotowym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania wskazanym w SWZ.

Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ kontaktowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej (e-mail sekretariat@radio.bialystok.pl) z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty jest mo¿liwe wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia oraz ¿e dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia wymienione w SWZ nale¿y z³o¿yæ w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em.

Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.

Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” dostêpnych na Platformie e-Zamówienia wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).

Za datê przekazania dokumentów, informacji i o¶wiadczeñ oraz ich cyfrowych odwzorowañ przyjmuje siê datê i czas ich wp³ywu na Platformê e-Zamówienia lub datê i czas wp³ywu na serwer pocztowy Zamawiaj±cego.

Za datê przekazania dokumentów, informacji i o¶wiadczeñ oraz ich cyfrowych odwzorowañ przyjmuje siê datê i czas ich wp³ywu na Platformê e-Zamówienia lub datê i czas wp³ywu na serwer pocztowy Zamawiaj±cego.

W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Radio Bia³ystok S.A. (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzib±: ul. ¦wierkowa 1, 15-328 Bia³ystok. Z Administratorem mo¿na siê kontaktowaæ pisemnie, za pomoc± poczty tradycyjnej na adres: ul. ¦wierkowa 1, 15-328 Bia³ystok lub drog± e-mailow± pod adresem: iodo@radio.bialystok.pl.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych – Andrzeja Rybus-To³³oczko, z którym mo¿na siê skontaktowaæ pod adresem mailowym: iodo@radio.bialystok.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe s± przetwarzane na podstawie rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
4. Przetwarzanie danych odbywa siê w zwi±zku z:
a) realizacj± umowy na zlecone zamówienie publiczne – art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
b) rozliczeniem umowy – art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
c) realizacj± zadania publicznego w ramach zamówienia publicznego – art. 6 ust. 1 lit. e RODO;
d) dochodzeniem i obron± roszczeñ – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
5. Dane osobowe nie pochodz± od stron trzecich.
6. Administrator nie zamierza przekazywaæ danych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
7. Administrator nie zamierza przekazywaæ danych osobowych, a je¿eli musia³oby to nast±piæ, to tylko na podstawie przepisów prawa, w tym do Urzêdu Zamówieñ Publicznych, Organów Kontrolnych lub umowy dotycz±cej zachowania poufno¶ci, w tym do dostawców us³ug teleinformatycznych, biur rachunkowych ¶wiadcz±cych us³ugi na rzecz Administratora.
8. Dane bêd± przetwarzane przez okres 10 lat od pocz±tku roku nastêpuj±cego po roku, w którym nast±pi³a realizacja zamówienia.
9. Osoba, której dane dotycz± ma prawo do ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych, ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a tak¿e prawo do przenoszenia danych.
10. Skargê na dzia³ania Administratora mo¿na wnie¶æ do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
11. Podanie danych osobowych jest wymogiem prawa. Ich nie podanie spowoduje brak mo¿liwo¶ci zawarcia umowy na realizacjê zamówienia publicznego, a co za tym idzie odst±pienie od jego realizacji.
12. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.215.01.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sta³a, ca³odobowa, bezpo¶rednia ochrona fizyczna osób i mienia Zamawiaj±cego w granicach obiektów i obszaru zlokalizowanych w Bia³ymstoku przy ul. ¦wierkowej 1 oraz dora¼na ochrona fizyczna obiektów „Radia Bia³ystok” S.A. przy ul. ¦wierkowej 1 w Bia³ymstoku, w systemie ca³odobowym, przez Grupê Interwencyjn± – bez dodatkowego wynagrodzenia.
Szczegó³owy opis zamówienia zawiera za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, z³o¿onych w poszczególnych zadaniach oraz dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w danym zadaniu, spo¶ród ofert spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w Za³±czniku nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, w oparciu o nastêpuj±ce kryteria i ich wagi:

£±czna cena oferty – 60 pkt
Czas reakcji grupy interwencyjnej – 40 pkt

Kryterium „£±czna cena oferty”

Ocena punktowa ka¿dej oferty w kryterium „£±czna cena oferty” dokonana zostanie zgodnie z formu³±:

liczba punktów = Cmin/Co x 60

gdzie:
Cmin – najni¿sza ³±czna cena ofertowa brutto spo¶ród z³o¿onych ofert,
Co – cena brutto oferty ocenianej,

Kryterium „Czas reakcji grupy interwencyjnej”:

powy¿ej 20 minut – 0 pkt
do 20 minut dzieñ – 10 pkt
do 15 minut dzieñ – 30 pkt
do 10 minut dzieñ – 40 pkt

Zaoferowany przez Wykonawcê czas przyjazdu grupy interwencyjnej krótszy ni¿ 10 minut nie bêdzie dodatkowo punktowany.
Zaoferowany przez Wykonawcê czas przyjazdu grupy interwencyjnej d³u¿szy ni¿ 20 minut powodowaæ bêdzie, ¿e Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt.

Punkty zostan± obliczone wed³ug nastêpuj±cego wzoru:

liczba punktów = C + I

gdzie:
C – punkty uzyskane w kryterium „£±czna cena oferty”,
I – punkty uzyskane w kryterium „Czas reakcji grupy interwencyjnej”.

Punktacja przyznawana oferentom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
- nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 i art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 ustawy pzp;
- spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 112 ust. 2 pkt 2, 3 i 4 ustawy pzp:

a) posiadaj± koncesjê wymagan± dla prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej na ¶wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia, realizowanych w zakresie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, wydanej przez ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych, zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.

b) posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 800 000,00 z³.

c) wykonali lub wykonuj± w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzonej dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 us³ugi ochrony obiektów u¿yteczno¶ci publicznej w systemie ci±g³ym (24 godziny na dobê przez 7 dni w tygodniu) przez okres nieprzerwany co najmniej 12 miesiêcy ka¿da us³uga, o warto¶ci ka¿dego zamówienia co najmniej 200 000 z³. Zamawiaj±cy wymaga podania warto¶ci, przedmiotu us³ugi, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane oraz przedstawienia dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.

d) Wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ odpowiedni± ilo¶ci± osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym wpisanymi na listê kwalifikowanych pracowników ochrony, o których mowa w art. 26 i 27 „Ustawy o ochronie osób i mienia”. Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li wykonawca dysponowaæ bêdzie co najmniej 5 pracownikami wpisanymi na listê kwalifikowanych pracowników ochrony.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wymaga, aby warunek okre¶lony w ust. 1.2a) by³ spe³niony co najmniej przez Wykonawcê, który bêdzie realizowa³ us³ugi ochrony, a warunki okre¶lone w ust. 1.2 b-d) – co najmniej jeden z wykonawców spe³nia³ warunek lub dopuszcza ³±czne spe³nienie warunków przez Wykonawców, z zastrze¿eniem podzia³u obowi±zków okre¶lonych w umowie reguluj±cej wspó³pracê wykonawców.

W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy bada, czy nie zachodz± podstawy wykluczenia wobec ka¿dego z tych wykonawców.

Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê Wykonawców wskazanych w art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 i 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 ustawy oraz art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, wykonawcy wraz z ofert± zobowi±zani s± przed³o¿yæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, zgodnie z za³±cznikiem nr 3a do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.

W przypadku sk³adania oferty wspólnej, wykonawcy zobowi±zani s± wskazaæ pe³nomocnika stosownie do postanowieñ art. 58, ust. 1 ustawy, a ponadto ka¿dy z nich powinien za³±czyæ o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. IX ust. 1.

W przypadku, gdy ofertê w imieniu wykonawcy podpisuje pe³nomocnik, wymaga siê za³±czenia do oferty pe³nomocnictwa okre¶laj±cego jego zakres i podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia – w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby – warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt. IX ust. 1 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
- o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynale¿no¶ci z innym wykonawc±, który z³o¿y³ ofertê w niniejszym postêpowaniu do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 275), a w przypadku zaistnienia ww. okoliczno¶ci – o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci z innym wykonawc±, który z³o¿y³ ofertê w niniejszym postêpowaniu do tej samej grupy kapita³owej i dokumentów lub informacji potwierdzaj±cych przygotowanie oferty niezale¿nie od ww. innego wykonawcy. Wzór o¶wiadczeñ zawiera za³±cznik nr 3b do SWZ; Wykonawcy wraz ze z³o¿eniem przedmiotowego o¶wiadczenia, mog± przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³óceñ konkurencyjno¶ci w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
- informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem,
- odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG,
- koncesji wymaganej dla prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia – równie¿ w odniesieniu do innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w wykonywaniu zamówienia,
- op³aconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci,
- wykaz us³ug, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ, wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, potwierdzaj±cy spe³nienie warunku uczestnictwa okre¶lonego w pkt. VIII ust. 1,
- dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi wymienione w wykazie, o którym mowa powy¿ej w pkt. IX ust. 5 pkt 5.7 SWZ, zosta³y wykonane/s± wykonywane nale¿ycie,
- wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ, wpisanych na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wraz informacj± o zakresie wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzaj±cy spe³nienie warunku uczestnictwa okre¶lonego w pkt. VIII ust. 1,
- o¶wiadczenie wykonawcy, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia – zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ.

Dokumenty podmiotów zagranicznych:
- dokument potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto likwidacji Wykonawcy,
- informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równowa¿ny dokument.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zasady udzia³u w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o realizacjê zamówienia:

Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pisemne pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie zamówienia.

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania od Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, aby przed zawarciem umowy z³o¿yli Zamawiaj±cemu umowê okre¶laj±c± wzajemne ich relacje.

Przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy rozumie równie¿ Wykonawców bêd±cych wspólnikami spó³ki cywilnej.

Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne /t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 57 ze zm./. W tym celu Wykonawca zobowi±zany jest do wskazania w z³o¿onej ofercie jednoznacznie i wyczerpuj±co ¼ród³a (adresu) bazy danych lub postêpowania, w którym u Zamawiaj±cego znajduj± siê odpowiednie o¶wiadczenia lub dokumenty.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany, za zgod± obu Stron, postanowieñ zawartej Umowy pod warunkiem zaj¶cia co najmniej jednej z poni¿szych okoliczno¶ci:
1) w przypadku konieczno¶ci wprowadzenia zmian z uwagi na zmianê obowi±zuj±cych przepisów prawa lub ze wzglêdu na zmianê Planu Ochrony Obiektu,
2) zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego bez zwiêkszania ustalonego wynagrodzenia lub jego czê¶ci.

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany, za zgod± obu Stron, postanowieñ zawartej Umowy w przypadku zmiany:
- stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
- wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
- zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
- zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-08 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-08 12:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-06

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.