eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie "nowej przestrzeni sportowo-rekreacyjnej w wolskim Parku im. Gen J. Sowińskiego", postępowanie nr 18/ZP/22.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie „nowej przestrzeni sportowo-rekreacyjnej w wolskim Parku im. Gen J. Sowińskiego”, postępowanie nr 18/ZP/22.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224435683

1.5.8.) Numer faksu: 224435600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie „nowej przestrzeni sportowo-rekreacyjnej w wolskim Parku im. Gen J. Sowińskiego”, postępowanie nr 18/ZP/22.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5fdea6d-bb30-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192026

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00326836/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Nowa przestrzeń sportowo-rekreacyjna w wolskim Parku im. Gen. J. Sowińskiego - zadanie z budżetu obywatelskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123044/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 18/ZP/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej zadania z budżetu
obywatelskiego pn: „Nowa przestrzeń sportowo-rekreacyjna w wolskim Parku im. Gen. J. Sowińskiego”.
2. Lokalizacja: teren Parku im. J. Sowińskiego na działce ewidencyjnej nr 7 z obrębu 6-07-12, stanowiący własność m.st.
Warszawy.
3. Zakres prac obejmuje:
1) rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltowej wraz z wywozem i utylizacją,
2) budowę boiska wielofunkcyjnego z ogrodzeniem,
3) wykonanie nawierzchni mineralnej;
4) zakup i montaż elementów małej architektury (ławka parkowa, kosz na śmiecie, stojaki rowerowe).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu
zamówienia określa:
1) Dokumentacja projektowa, w której skład wchodzą nw. dokumenty:
a) Projekt przetargowy/ Aktualizacja dokumentacji projektowej Modernizacji Parku
im. gen. Józefa Sowińskiego w Warszawie wraz z rysunkami - 3 szt.;
b) Przedmiar robót – mający charakter informacyjny;
c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych (STWiORB).
UWAGA: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych obejmuje swoim zakresem modernizację terenu
całego parku. Niniejszym zamówieniem objęte są wyłącznie roboty ujęte w projekcie przetargowym/ Aktualizacji
dokumentacji projektowej Modernizacji Parku im. gen. Józefa Sowińskiego w Warszawie i tylko one wykonywane będą w
ramach udzielanego zamówienia. Przedmiar robót dotyczy TYLKO udzielanego zamówienia.
Zapis znajdujący się w STWiORB na stronie 43 (pod tabelą) o brzmieniu: ”Dokumenty nawierzchni które należy dołączyć do oferty przetargowej” jest nieobowiązujący. Aktualny zapis w tym zakresie został zawarty w dokumencie „Projekt przetargowy/ Aktualizacja dokumentacji projektowej Modernizacji Parku im. gen. Józefa Sowińskiego w Warszawie” na stronie 9 „5.2.3.5. Na potwierdzenie spełnienia wymagań dotyczących nawierzchni należy przedstawić na etapie realizacji nw. elementy:”.
ww. dokumentacja stanowi załącznik nr 10 do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy - wzór umowy, zwane dalej także wzorem umowy, stanowiące załącznik nr 6 do
SWZ.
5. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną zgodnie
z art. 95 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129). Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie stosunku pracy zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca
1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące
czynności dotyczące robót ogólnobudowlanych. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia
tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych
wymagań, zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
6. Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający nie dokonuje podziału niniejszego zamówienia na części, gdyż podział taki wiązałby się z nadmiernymi
trudnościami technicznymi związanymi z koniecznością skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących
poszczególne części zamówienia, co mogłoby poważnie zagrozić właściwemu, terminowemu i sprawnemu wykonaniu
zamówienia oraz stwarzałoby trudności w określeniu odpowiedzialności poszczególnych Wykonawców, w zakresie
udzielonych gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Dodatkowo wartość zamówienia wskazuje, że o jego udzielenie
mogą ubiegać się wykonawcy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
7. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej
z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy zł
00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową.
8. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 479.406,07 zł.
9. Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia oraz na wbudowane materiały i urządzenia na okres
minimum 36 miesięcy.
Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji do 60 miesięcy.
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział XIV SWZ.
Okres rękojmi za wady fizyczne i prawne zgodnie z postanowieniami Kodeksu Cywilnego
wynosi 5 lat od podpisania protokołu odbioru końcowego.
10. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie określa warunków służących zapewnieniu dostępności
dla osób ze szczególnymi potrzebami w obszarze dostępności architektonicznej, informacyjno–komunikacyjnej i cyfrowej
określonych w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
11. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
13. Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy,
stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych

45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 406263,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 723240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 406263,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grażyna Kowalska COMPLEXE SPORTIF

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL1250112373

7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki

7.3.4) Miejscowość: Tłuszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 05-240

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 406263,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie należy wykonać w terminie 4 miesiące od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.