eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWymiana d¼wigu windowego wraz z osprzêtem w budynku WMIMUW



Og³oszenie z dnia 2021-09-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana d¼wigu windowego wraz z osprzêtem w budynku WMIMUW

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Warszawski

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmie¶cie 26/28

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-927

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mimuw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana d¼wigu windowego wraz z osprzêtem w budynku WMIMUW

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-769da976-1c53-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00191759

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00045048/40/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.24 Wymiana windy osobowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.mimuw.edu.pl/zamowienia-publiczne/postepowanie-w-trybie-podstawowym-wmimzp-37102-082021-na-wymiane-dzwigu

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
1) miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/);
2) ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal);
3) oraz p oczty elektronicznej (e-mail) zamowieniapubliczne@mimuw.edu.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 117/2018 z 23.05.2018, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Warszawski ul. Krakowskie Przedmie¶cie 26/28, 00-927 Warszawa
 inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Warszawskim jest Pan Dominik Ferenc, kontakt: iod@adm.uw.edu.pl tel: 22 55 22 042
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego WMIM/ZP-371/02-08/2021 na wymianê d¼wigu windowego wraz z osprzêtem w budynku Wydzia³u Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Banacha 2 w Warszawie
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WMIM/ZP-371/02-08/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 310000 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana d¼wigu windowego wraz z osprzêtem w budynku Wydzia³u Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Banacha 2 w Warszawie oraz ¶wiadczenie us³ugi konserwacji zamontowanej windy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42416130-5 - Windy mechaniczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz±, odpowiednio w danej czê¶ci zamówienia, zostanie uznana oferta z najwy¿sz± liczb± punktów uzyskan± poprzez zsumowanie punktacji w kryteriach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: cena za jeden miesi±c konserwacji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji pogotowia d¼wigowego

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji pogotowia technicznego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, Wykonawca wykona³ przynajmniej dwie roboty budowlane odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. roboty budowlane dotycz±ce wykonania wymiany windy osobowej (min. 4 przystanki).
UWAGA W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej musi spe³niaæ w ca³o¶ci jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie lub podmiot udostêpniaj±cy Wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o zamówienie zasoby w postaci do¶wiadczenia.
2. Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e osoba pe³ni±ca funkcjê kierownika budowy posiada:
1) uprawnienia konstrukcyjno-budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ;
2) aktualne cz³onkostwo w Polskiej Izbie In¿ynierów Budownictwa.
3. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
4. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca, realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby ma potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.
5. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci zawodowe pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: A. Dokumenty sk³adane wraz z ofert±
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, Wykonawca do³±cza do oferty aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 3A do SWZ.
2. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca do³±cza do oferty aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 3B do SWZ.
3. Pe³nomocnictwo - je¿eli Wykonawca samodzielnie sk³adaj±cy ofertê jest reprezentowany przez pe³nomocnika.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego musi wynikaæ, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, sk³ada o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o których mowa w ust. 1 i 2.
7. W celu oceny, czy Wykonawca, polegaj±c na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy ¿±da do³±czenia do oferty zobowi±zania podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 4 SWZ.
B. Dokumenty sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego
1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. Zamawiaj±cy nie wezwie do z³o¿enia odpisu, je¿eli Wykonawca w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu wyrazi zgodê na samodzielne pobranie tego odpisu przez Zamawiaj±cego i wska¿e w³a¶ciw± bazê danych;
UWAGA W przypadku Wykonawcy maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, postanowienia § 4 ust. 1 pkt 3 lit. b i ust. 2 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415) stosuje siê odpowiednio
2) o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
UWAGA W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w punkcie 1 i 2 sk³ada ka¿dy z nich.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;

UWAGA 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej musi spe³niaæ w ca³o¶ci jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie lub podmiot udostêpniaj±cy Wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o zamówienie zasoby w postaci do¶wiadczenia. 2.Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych musi dotyczyæ robót, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2. W przypadku gdy podmiotowe ¶rodki dowodowe zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty, zwane dalej upowa¿nionymi podmiotami, inne ni¿ Wykonawca albo Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, albo podmiot udostêpniaj±cy zasoby, jako dokument elektroniczny, przekazuje siê ten dokument.
3. W przypadku gdy podmiotowe ¶rodki dowodowe zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (mo¿liwo¶æ sk³adania jednej oferty, przez dwa lub wiêcej podmiotów (np. konsorcjum firm, spó³kê cywiln±), pod warunkiem, ¿e taka oferta bêdzie spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie przed³o¿± wraz z ofert± stosowny dokument (pe³nomocnictwo) potwierdzaj±cy umocowanie pe³nomocnika, o którym mowa w pkt 1;
3) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub pe³nomocnika);
4) wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z Wykonawc± wystêpuj±cym jako Pe³nomocnik pozosta³ych.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony zobowi±zuj± siê dokonaæ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, o którym mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, w formie pisemnego aneksu, ka¿dorazowo w przypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o
minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu
lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne.
4) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. (tekst jednolity Dz. U. 2020 r. poz.1342) o pracowniczych planach kapita³owych
- na zasadach i w sposób okre¶lony w ust. 10 - 24, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê.
Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 9 pkt 1, bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umow±, po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug.
W przypadku zmiany, warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-12 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê (Formularz oferty stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ) wy³±cznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-12 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-10

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Termin realizacji, o którym mowa w pkt. 4.II.10, mo¿e zostaæ wyd³u¿ony o okres wynikaj±cy z oferty wykonawcy, nie d³u¿szy ni¿ 42 miesi±ce.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.