eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonywanie prac związanych z usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest znajdujących się na terenach nieruchomości w gminach Powiatu Poznańskiego.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie prac związanych z usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest znajdujących się na terenach nieruchomości w gminach Powiatu Poznańskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276788

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jackowskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-509

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/592620

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie prac związanych z usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest znajdujących się na terenach nieruchomości w gminach Powiatu Poznańskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d2ea654-af2b-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191521

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019547/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Realizacja Programu likwidacji wyrobów zawierających azbest

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104427/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.00008.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest likwidacja wyrobów zawierających azbest tj. odpadów o kodach 17 06 01* (materiały izolacyjne zawierające azbest) i 17 06 05* (materiały budowlane zawierające azbest) powstałych m.in. przy likwidacji lub wymianie elementów pokryć dachowych, elementów budowlanych, ścianek działowych (np. w piwnicach) lub elewacji budynków mieszkalnych, niemieszkalnych w tym użyteczności publicznej oraz garaży, likwidacji „dzikich” wysypisk śmieci zawierających azbest znajdujących się na terenie nieruchomości położonych we wszystkich 17 gminach Powiatu Poznańskiego.
2. Wykonywane prace związane są z:
- demontażem wyrobów zawierających azbest wraz z zapakowaniem, transportem i przekazaniem na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na ich unieszkodliwianie w szacunkowej ilości 476,020 Mg,
- zapakowaniem, transportem i przekazaniem na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie zdeponowanych wyrobów zawierających azbest odebranych od ich posiadaczy w szacunkowej ilości 902 Mg,Zakres prac obejmuje również usunięcie płyt azbestowych, które są rozdrobnione.
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
- demontaż (rozbiórka) elementów budynku zawierających azbest,
- zabezpieczenie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami poprzez ułożenie na paletach, zabezpieczenie folią i przygotowanie do transportu,
- uporządkowanie terenu robót oraz jego oczyszczenie z pyłu azbestowego w celu uniemożliwienia emisji do środowiska,
- każdorazowe zważenie wyrobów zawierających azbest u poszczególnych wnioskodawców podczas obecności właściciela nieruchomości oraz pracownika gminy (w godzinach pracy urzędu),
- transport zdemontowanych lub odebranych odpadów zawierających azbest zgodnie z przepisami,
- przekazanie odpadów do unieszkodliwienia na odpowiednio do tego celu przeznaczone składowisko odpadów niebezpiecznych,
- prowadzenie ewidencji odpadów w celu przekazania karty przekazania odpadu.
4. Po zakończeniu prac u każdego wnioskodawcy (tj. osoby wnioskującej o usunięcie azbestu z jej posesji) zostanie sporządzony protokół odbioru prac (wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że prace na danej nieruchomości wykonane zostały z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, a cały teren został prawidłowo oczyszczony z azbestu), który zostanie przekazany Zamawiającemu.
5. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również sporządzenie tabelarycznego rozliczenia wykonanych prac
z podziałem na gminy zawierającego: imię i nazwisko/nazwę wnioskodawcy, miejsce i rodzaj wykonanych prac, ilość zdemontowanych/odebranych i unieszkodliwionych wyrobów zawierających azbest oraz wartość tych prac.
6. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie na terenach nieruchomości położonych w 17 gminach Powiatu Poznańskiego, objętych wnioskami składanymi na bieżąco przez zainteresowane osoby, na które przyznano dofinansowanie z budżetu Powiatu, do wykorzystania kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie zadania, tj. do wysokości 918.000,00 zł brutto.
7. Podane ilości wyrobów zawierających azbest są wielkościami orientacyjnymi, oszacowanymi na podstawie dotychczasowych realizacji i mają jedynie charakter informacyjny, a określenie w umowie maksymalnej nominalnej wartości nie może (w razie mniejszych potrzeb) być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. Minimalna wartość zrealizowanej usługi wyniesie 20% przewidywanej wartości zamówienia w okresie obowiązywania umowy.
8. Zamawiający wymaga by Wykonawca:
1) spełniał kryteria wymagane w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 13.12.2010 r. w sprawie wymagań
w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8 poz. 31) oraz rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 02.04.2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649 ze zm.), a także rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14.10.2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216 poz. 1824);
2) dysponował środkami transportu odpowiednimi do realizacji zamówienia;
3) do wykonania zadania zastosował wagę przewoźną o udźwigu 1 Mg, posiadającą ważną legalizację, zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 11.05.2001 r. Prawo o miarach (Dz. U. z 2020 r. poz. 2166) oraz stosownymi aktami wykonawczymi,
4) posiadał obowiązującą umowę zawartą ze składowiskiem odpadów posiadającym odpowiednie zezwolenie
na unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest (kod odpadu 17 06 01* i 17 06 05*), gwarantującą odbiór tych odpadów w czasie realizacji zamówienia lub legitymował się zezwoleniem
na prowadzenie takiego składowiska oraz przedstawi jej kopię wraz z ofertą na potwierdzenie posiadania przedmiotowego środka dowodowego;
5) do realizacji zamówienia stosował środki transportu o klasie emisji spalin EURO nie gorszej niż zadeklarowana w ofercie.
Zgodnie z art.107 ust.2 ustawy Pzp w przypadku nie złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 803755,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1054532,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 803755,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECO-POL So.zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871560760

7.3.3) Ulica: Dworcowa 9

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-120

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 918000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.