Ogłoszenie z dnia 2025-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00159685/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi żeglugi śródlądowej w formie rejsów statkiem do Serocka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012605780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grochowska 316/320
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-839
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ztm.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl/pn/ztmwaw/demand/201549/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi transportowe
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi żeglugi śródlądowej w formie rejsów statkiem do Serocka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09a22554-e78d-462c-9e09-4fab65b257a8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00191389
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019861/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 świadczenie usługi żeglugi śródlądowej w formie rejsów statkiem do Serocka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00159685
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 039/2025/FZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi żeglugi śródlądowej pasażerskiej - w formie ok. dziewięciogodzinnych rejsów statkiem pasażerskim z Warszawy do Serocka i z powrotem oraz sprzedaż biletów na rejsy.
2. Rejsy odbywać się będą na trasie: Warszawa Kanał Żerański (pomost pływający na wysokości przystanku autobusowego Cementownia) –– Zalew Zegrzyński – Serock (molo) – Warszawa Kanał Żerański (pomost pływający).
3. Przystanki zostaną wskazane przez Zamawiającego.
4. W okresie realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje zlecenie 49 rejsów.
5. Świadczenie usługi odbywać się będzie w okresie od podpisania Umowy (nie wcześniej niż od 1 maja 2025 r.) do 21 września 2025 w soboty, niedziele i dni świąteczne oraz w piątki 11.07, 25.07, 8.08, 22.08 - po jednym rejsie dziennie.
6. Zamawiający najpóźniej na 2 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi przekaże Armatorowi szczegółowy rozkład kursowania z uwzględnieniem odpłynięć/przypłynięć statku z poszczególnych przystanków oraz co najmniej dwugodzinnej przerwy w Serocku przy czym rejsy odbywać się będą od ok. godz. 9:00 do ok. godz. 18:00.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany:
1) godzin rejsów,
2) liczby rejsów,
3) terminów rejsów,
4) lokalizacji przystanków,
5) zmiany trasy
z zachowaniem zakładanej Umową łącznej ilości rejsów (o których mowa w pkt. 4 OPZ), czasu trwania rejsu (o którym mowa w pkt. 6 OPZ) oraz okresu świadczenia usługi (o którym mowa w pkt. 5 OPZ)
8. Wykonawca, na własny koszt, będzie prowadził sprzedaż biletów:
- w systemie on-line – min. 50% puli biletów przeznaczonych na dany rejs,
- stacjonarną - minimum przez 1 dzień w każdym tygodniu w wymiarze minimum 3 godzin/1 dzień (dni sprzedaży oraz godziny muszą być uzgodnione z Zamawiającym). Punkt sprzedaży stacjonarnej powinien znajdować się w centralnym obszarze Warszawy w lokalizacji uzgodnionej z Zamawiającym z dopuszczeniem, prowadzenia przez Armatora, sprzedaży biletów w Punkcie Obsługi Pasażerów ZTM (bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Armatora), po otrzymaniu zgody Zamawiającego. W przypadku uzyskania zgody Zamawiającego na sprzedaż biletów w POP.
9. Wymagane jest prowadzenie sprzedaży biletów z możliwością dokonania płatności gotówką jak też obsługi transakcji przy użyciu karty płatniczej.
10. Wpływy z tytułu sprzedaży biletów stanowić będą przychód Armatora z zastrzeżeniem, że na każdy rejs przewidziana pula biletów bezpłatnych wyniesie 30 sztuk łącznie (dla osób które ukończyły 70 rok życia oraz dla dzieci do czasu objęcia obowiązkiem szkolnym).
11. Zanurzenie statku nie może przekraczać 90 cm.
12. Statek będzie zapewniał możliwość jednorazowego przewozu min. 80 pasażerów wraz z ich bagażem osobistym.
13. Dla każdego pasażera musi być zagwarantowane zadaszone miejsce siedzące z bezpośrednim dostępem do stolika (każde miejsce siedzące musi posiadać miękkie siedzisko (np.: tapicerka, poduszka/poducha na siedzisko lub tym podobne).
14. Statek musi być wyposażony w:
1) osłony przeciwsłoneczne na oknach (np.: rolety, zasłonki),
2) urządzenia chłodzące (np.: klimatyzacja, nawiew, wentylatory lub tym podobne),
3) kocyki/pledy w ilości min. 50 sztuk, min. wymiary 120x180cm, min. gramatura 200 g/m² ,
4) zintegrowany stereofoniczny zestaw nagłaśniający z mikrofonem obejmujący całą przestrzeń pasażerską przeznaczony do obsługi przewodnickiej, odtwarzania muzyki, audioprzewodnika itp.,
5) tzw. „kącik” dla dzieci (stoliczki, krzesełka, kolorowanki, kredki, gry i zabawy edukacyjne itp.) - powierzchnia nie może być mniejsza niż 4 m²,
6) grill wraz z jego obsługą – powierzchnia nie może być mniejsza niż 12 m²,
7) min. 2 flagi w barwach m. st. Warszawa o min. wym. 75x120 cm,
8) flagę biało-czerwoną o min. wym. 75x120 cm.
Kompleksowo przygotowany statek do świadczenia usługi Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu nie później niż do dnia 25 kwietnia 2025.
15. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu niezbędnych do świadczenia usługi dokumentów: Świadectwa Zdolności Żeglugowej/Unijnego Świadectwa Zdolności Żeglugowej oraz polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - najpóźniej do 25 kwietnia br.
16. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia łączności obsługi statku z właściwym terytorialnie dyrektorem Urzędu Żeglugi Śródlądowej, ze służbami Policji, Pogotowia Ratunkowego, służbami ratowniczymi oraz właściwymi terenowo jednostkami Straży Pożarnej.
17. Załoga obsługująca statek powinna być przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy.
18. Zamawiający wymaga należytego zabezpieczenia wykonania Umowy przez Wykonawcę w wysokości 1% całkowitej wartości zamówienia brutto.
19. Zamawiający zastrzega sobie obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia polegających na świadczeniu usługi żeglugi śródlądowej pasażerskiej w formie rejsów statkiem pasażerskim z Warszawy do Serocka.
20. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomostu pływającego, o którym mowa w ust. 2 OPZ.
21. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności żeglugowe dotyczące Przedmiotu Zamówienia.
22. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały w Projektowanych postanowieniach umowy.
23. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
24. Załącznik nr 7 do SWZ przedstawia wizualizację do stroju służbowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60600000-4 - Usługi transportu wodnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539784,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539784,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 539784,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARCIN JURKOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG WODNYCH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524 234 87 26
7.3.3) Ulica: ul. gen. Bolesława Roi 1
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-119
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG WODNYCH JURKOWSKI MARCIN
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG WODNYCH JURKOWSKI MARCIN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 539784,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-01 do 2025-09-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Usunięcie nieprawidłowości stanu technicznego wałów rz. Gostynki w km P: 2+838 - 4+125, L: 4+107-4+193 m. Bieruń, Bojszowy w formule "zaprojektuj i buduj"
- Wykonanie modernizacji budynków przy ul. Grzybowskiej 47 i Grzybowskiej 47A w Warszawie na podstawie dokumentacji technicznej (dokończenie etapu I + wykonanie etapu II)
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
- Dostawy środków czystości dla KM PSP m.st. Warszawy
- Wykonanie remontu ogrodzenia zewnętrznego wraz z robotami towarzyszącymi wzdłuż ulicy Marii Skłodowskiej-Curie przy budynku Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Curie-Skłodowskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.